twitter:BritishBakeOff twitterde op woensdag 17-02-2016 om 19:10:38Guess who's back, back again? Bake Off's back, tell a friend...TONIGHT. 8PM. BBC ONE. #GBBOSportRelief https://t.co/gjXHb7nTRf reageer retweet
Ed Byrnequote:Op woensdag 17 februari 2016 21:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik vond Jennifer Saunders bijkans leuker dan Sue & Mell. Maar nu is er opeens weer een ander. Een vent. Bluh.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef computergirl het volgende:
Mary weet er altijd iets positiefs van te maken
Bedankt voor de reminder!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Nu op NPO1: herhalingen van de GBBOBlijft heerlijke televisie. Nadya
Jij wist dat het zou komen?!quote:
Had zoiets voorbij zien komen in de tvgids app..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jij wist dat het zou komen?!Ik zat toevallig te zappen en zag het langskomen. Maar graag gedaan
krijg ik de kans om beter op te letten bij de broodaflevering met de leeuwquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Oooo, Nadya inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
net op tijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik wou je nog een reminder sturen, maar je kijkt al
Ohquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
net op tijd![]()
Nav uitzending op bbc toen voor eerst sodabread gemaakt, vond het helemaal niet lekker en kreeg enorm laat van mijn buik
Weet je zo wanneer dat start?quote:
Ditquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
net op tijd![]()
Nav uitzending op bbc toen voor eerst sodabread gemaakt, vond het helemaal niet lekker en kreeg enorm laat van mijn buik
metalig smaakjequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DitBlijft mooi om te kijken. Maar sodabread maak ik niet nog een keer. Yuk, zelden zulk smerig brood gemaakt.
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar geef mij maar Frans vloerbrood, baguette en croissant/au chocolat/au raisinquote:
5.5 uur?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Hoeveel tijd hadden ze voor deze opdracht? Lijkt me echt wel krap omdat je drie degen moet maken, moet laten rijzen, en moet bakken in één oven.
5 uur.quote:
Oh god, de leeuwquote:
Andere Ian, die van jou heet Mattquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht Bradley Wiggins.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die lijkt helemaal niet op Froome! Dan lijkt Matt er nog meer op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Andere Ian, die van jou heet Matt
[ afbeelding ]
En dat ze bij de gestapelde cheesecake opdracht toch maar iets erbij gaat maken om de tijd vol te makenquote:
Vind je? Waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:17 schreef Bronson het volgende:
Leuk programma. Stuk hoger niveau. Maar wat een belachelijk slechte presentatrices. Om te janken gewoon.
Hahahahahahahahaha, grapjas.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:17 schreef Bronson het volgende:
Leuk programma. Stuk hoger niveau. Maar wat een belachelijk slechte presentatrices. Om te janken gewoon.
quote:
Die zo niet schijtlollige potgrappen.quote:
Maar...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Die zo niet schijtlollige potgrappen.
"oh, ik dacht dat het armbanden waren!!!1!11"
Hi la risch.
Die wou ik ook nog posten. Goede column!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
http://koken.blogo.nl/2016/07/21/gezonde-suiker-bestaat-niet/
Firstquote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die wou ik ook nog posten. Goede column!
doe maar even lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is het verschil tussen een biscuitdeeg en een genoïse in zowel bereiding als in textuur?
Ik heb in het begin een aflevering van HHB gekeken en daar waren er misschien 1-2 die iets fatsoenlijks konden fabriceren. Bij TGBB zijn er meer mensen die kunnen bakken en zijn de opdrachten ook wat uitdagender.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:02 schreef TLC het volgende:
In het topic over HHB lees ik altijd dat het niveau van TGBB zoveel hoger is, maar als ik die afleveringen van dit seizoen zo bekijk valt dat toch ook reuze mee (tegen ?). Ook hier knoeien de kandidaten maar vaak wat aan.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
De nieuwe serie start woensdag 24 augustus, BBC1, 21.00 uur.
Oeh, dan ben ik nog net niet op vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
En de jurering een stuk strenger doch nog steeds rechtvaardig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in het begin een aflevering van HHB gekeken en daar waren er misschien 1-2 die iets fatsoenlijks konden fabriceren. Bij TGBB zijn er meer mensen die kunnen bakken en zijn de opdrachten ook wat uitdagender.
Dus je gaat minstens twee afleveringen missen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik nog net niet op vakantie
Eentjequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je gaat minstens twee afleveringen missen?
in de agendaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Jahquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kijk juist om de reactie van de winnaar nog een keer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |