Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, ik pink even een traantje weg hoor
Ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, ik pink even een traantje weg hoor
Ja echt goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Ian met zn verjaardagstaart voor de Dalai Lama
OP mag ik hopenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
Spoiler alert in de TS. Nadiya stond al die tijd in het midden
Ook zo tofquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hopen dat er snel weer een great british sewing bee is
Patrick!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hopen dat er snel weer een great british sewing bee is
Oh ja, dat was vorig jaar ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Zit mobiel, dus kan niet echt lekker quoten, maar volgens Paul's twitter gaan Mary en Paul volgende week alle technicals bakken
"Don't forget Mary and I return to the tent to do all the technical challenges next week
10:31 - 7 okt. 2015"
Ze komen vrijdag allemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:28 schreef computergirl het volgende:
Oh en vrijdag komt Nadiya natuurlijk bij Extra Slice
Ze zetten de midgets altijd vooraan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
Spoiler alert in de TS. Nadiya stond al die tijd in het midden
True, wel zo gemakkelijk. En toch..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:45 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ze zetten de midgets altijd vooraan.
twitter:BritishBakeOff twitterde op woensdag 07-10-2015 om 21:56:16Magic Mary makes the tears go away #GBBOFinal http://t.co/93sM5fskF9 reageer retweet
Whut??quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
En ja hoor, FB staat vol met racistische shit
Die hebben zeker gekeken met hun ogen dicht. Nadiya was gewoon steengoedquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig is de meerderheid blij voor Nadiya, maar ook aardig wat positieve discriminatie en hoofddoek gelazer hier en daar...
Dat is jammer genoeg niet nieuwquote:
Nog seksistisch ook dusquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, over Tamal nagenoeg niets.
Waar is de Twitter knop in de mobiele lay-outquote:I am so thrilled for @BegumNadiya! She's the sweetest & has very good taste (we both planned to do almond & cardamom buns!)
BBC1, zondagmiddag, 16.20, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik wilde het opnemen maar dat is mislukt. Weet iemand of de BBC het nog herhaalt?
Super, dankjewel!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
BBC1, zondagmiddag, 16.20, als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:39 schreef Kinga het volgende:
Zei Mary nou serieus dat ze nog nooit van zelfgemaakte marshmallow fondant gehoord had?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
En ja hoor, FB staat vol met racistische shit
Twitter gelukkig mindertwitter:LLHallJ twitterde op donderdag 08-10-2015 om 13:31:04Lovely Nadiya wins at bakingMail readers bellyachingLighten up you boorish dripsShe's as British as fish & chips.#GBBO #NationalPoetryDay reageer retweet
In Firefox of Chrome de add-on of plug-in van Hola! installeren, dan kan je gewoon terugkijken via de BBC player. (hola 'misleidt' de landenblokkade)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:41 schreef Noek het volgende:
Ik wilde het opnemen maar dat is mislukt. Weet iemand of de BBC het nog herhaalt?
Ga ik nú doen! Dankjewel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
In Firefox of Chrome de add-on of plug-in van Hola! installeren, dan kan je gewoon terugkijken via de BBC player. (hola 'misleidt' de landenblokkade)
Dat is een geweldig idee. Opdrachten van zes uur waar geweldige spektakelstukken gemaakt worden. Of juist hele kleine meesterwerken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou graag een GBBO The Professionals willen zien. Patissiers die het tegen elkaar opnemen.
Candy droptest, Nadiya meteen goedquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:03 schreef computergirl het volgende:
Joehoe![]()
Mary en Paul op BBC 2 met de technical chalanges van deze serie
jaaa, Great British professional masterbakerquote:Op donderdag 3 december 2015 15:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
Spin off op komst!
http://www.culy.nl/inspir(...)ssionele-patissiers/
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Nadiya op de rode loper bij het 60th women of the year awards-lunch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)Awards-luncheon.html
twitter:BritishBakeOff twitterde op woensdag 17-02-2016 om 19:10:38Guess who's back, back again? Bake Off's back, tell a friend...TONIGHT. 8PM. BBC ONE. #GBBOSportRelief https://t.co/gjXHb7nTRf reageer retweet
Ed Byrnequote:Op woensdag 17 februari 2016 21:18 schreef RobinOok het volgende:
Ik vond Jennifer Saunders bijkans leuker dan Sue & Mell. Maar nu is er opeens weer een ander. Een vent. Bluh.
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:18 schreef computergirl het volgende:
Mary weet er altijd iets positiefs van te maken
Bedankt voor de reminder!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Nu op NPO1: herhalingen van de GBBOBlijft heerlijke televisie. Nadya
Jij wist dat het zou komen?!quote:
Had zoiets voorbij zien komen in de tvgids app..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jij wist dat het zou komen?!Ik zat toevallig te zappen en zag het langskomen. Maar graag gedaan
krijg ik de kans om beter op te letten bij de broodaflevering met de leeuwquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Oooo, Nadya inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
net op tijdquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik wou je nog een reminder sturen, maar je kijkt al
Ohquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
net op tijd![]()
Nav uitzending op bbc toen voor eerst sodabread gemaakt, vond het helemaal niet lekker en kreeg enorm laat van mijn buik
Weet je zo wanneer dat start?quote:
Ditquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef computergirl het volgende:
[..]
net op tijd![]()
Nav uitzending op bbc toen voor eerst sodabread gemaakt, vond het helemaal niet lekker en kreeg enorm laat van mijn buik
metalig smaakjequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DitBlijft mooi om te kijken. Maar sodabread maak ik niet nog een keer. Yuk, zelden zulk smerig brood gemaakt.
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar geef mij maar Frans vloerbrood, baguette en croissant/au chocolat/au raisinquote:
5.5 uur?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:41 schreef Postbus100 het volgende:
Hoeveel tijd hadden ze voor deze opdracht? Lijkt me echt wel krap omdat je drie degen moet maken, moet laten rijzen, en moet bakken in één oven.
5 uur.quote:
Oh god, de leeuwquote:
Andere Ian, die van jou heet Mattquote:Op donderdag 28 juli 2016 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht Bradley Wiggins.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die lijkt helemaal niet op Froome! Dan lijkt Matt er nog meer op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Andere Ian, die van jou heet Matt
[ afbeelding ]
En dat ze bij de gestapelde cheesecake opdracht toch maar iets erbij gaat maken om de tijd vol te makenquote:
Vind je? Waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:17 schreef Bronson het volgende:
Leuk programma. Stuk hoger niveau. Maar wat een belachelijk slechte presentatrices. Om te janken gewoon.
Hahahahahahahahaha, grapjas.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:17 schreef Bronson het volgende:
Leuk programma. Stuk hoger niveau. Maar wat een belachelijk slechte presentatrices. Om te janken gewoon.
quote:
Die zo niet schijtlollige potgrappen.quote:
Maar...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Die zo niet schijtlollige potgrappen.
"oh, ik dacht dat het armbanden waren!!!1!11"
Hi la risch.
Die wou ik ook nog posten. Goede column!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
http://koken.blogo.nl/2016/07/21/gezonde-suiker-bestaat-niet/
Firstquote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die wou ik ook nog posten. Goede column!
doe maar even lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:23 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is het verschil tussen een biscuitdeeg en een genoïse in zowel bereiding als in textuur?
Ik heb in het begin een aflevering van HHB gekeken en daar waren er misschien 1-2 die iets fatsoenlijks konden fabriceren. Bij TGBB zijn er meer mensen die kunnen bakken en zijn de opdrachten ook wat uitdagender.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:02 schreef TLC het volgende:
In het topic over HHB lees ik altijd dat het niveau van TGBB zoveel hoger is, maar als ik die afleveringen van dit seizoen zo bekijk valt dat toch ook reuze mee (tegen ?). Ook hier knoeien de kandidaten maar vaak wat aan.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
De nieuwe serie start woensdag 24 augustus, BBC1, 21.00 uur.
Oeh, dan ben ik nog net niet op vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
En de jurering een stuk strenger doch nog steeds rechtvaardig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in het begin een aflevering van HHB gekeken en daar waren er misschien 1-2 die iets fatsoenlijks konden fabriceren. Bij TGBB zijn er meer mensen die kunnen bakken en zijn de opdrachten ook wat uitdagender.
Dus je gaat minstens twee afleveringen missen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oeh, dan ben ik nog net niet op vakantie
Eentjequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je gaat minstens twee afleveringen missen?
in de agendaquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Jahquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kijk juist om de reactie van de winnaar nog een keer te zien
Dat is bij Masterchef.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:42 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, beginnen ze de finaleuitzending niet altijd met een persoonlijk filmpje over alle finalisten? Is dat eruit geknipt?
klopt op BBC, maar dat was een extra uitzending. Voorafgaand aan finalequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet wel dat ik van deze drie ook zo'n stukje gezien heb.
Een aparte uitzending? Nee, daar waren de stukjes te kort voor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt op BBC, maar dat was een extra uitzending. Voorafgaand aan finale
NADIYAAAAAAAAAA
Ja, en nu zere ogen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb weer schaamteloos zitten janken hoor![]()
Yupquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid: 8pm is toch 21.00u Nederlandse tijd?
ooohhhhwwww, ziet er uit als 16quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:06 schreef minilot het volgende:
Team Andrew. Nu al!![]()
http://thegreatbritishbakeoff.co.uk/bakers/andrew/
The key to life is balance.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Exercise terwijl je een cake staat klaar te maken met 125.500 calorieën![]()
+1quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij staan alle deelnemers die nu meer dan drie zinnen mogen zeggen al op de dodenlijst
Where's the drizzl ma shizzl?! Ha, failed!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Exercise granny mag dan 2.000 calorieën hebben verbrand maar de cake was niet bepaald ok.
Dat wat ze nu aan het maken zijnquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
We don't do that in the South, you know...?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef MutedFaith het volgende:
Dat gezicht van Mary toen Paul zn cake in de koffie/thee doopte
cakeje met sinaasappeljam en chocolaquote:
Alsof ze nog nooit zoiets vulgairs had gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:23 schreef MutedFaith het volgende:
Dat gezicht van Mary toen Paul zn cake in de koffie/thee doopte
Pim's ken ik wel ja, meh koekjes maar ik wil ze zelf weleens maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:24 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
cakeje met sinaasappeljam en chocolavolgens mij heten die dingen in de winkels hier Pim's ofzo.
eierkoek achtig als ik me goed herinnerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Ze zijn iig niet knapperig, toch?
Edit: Pim's dus
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:32 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik ook!en heel veel zin ze zelf te maken!
![]()
En verdere make-upquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef MutedFaith het volgende:
Team Candice hier.
Al komt dat waarschijnlijk vooral door haar lippenstift.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |