SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook nog niet veel gezien, heb eigenlijk nog geen echte inschatting kunnen maken. En de eerste dag zien we toch nog niet de ware persoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Renske lijkt me een stuk drukker en meer aanwezig dan Armanda eigenlijk.
Mobiel blabla.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hoeveel dieren kunnen er wel niet eten van die boterham?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh...
Volgens mij denken mensen meer...
hopelijk worden mijn ouders...
niet zo...
hopelijk...
word ik zelf...
niet zo...![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je bedoelt "aint not gonna happening".zo zei die laaf het altijd idd
![]()
![]()
Zou een veganiste slikken?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef rico80 het volgende:
Heeft Benji al 1 van de nieuwen gepenetreerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
+1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef rico80 het volgende:
Heeft Benji al 1 van de nieuwen gepenetreerd?![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Volgens mij is de blonde juist druk en meer bla bla gezellig jongens waar is dat voor jongens wat leuk jongens en ook nog zingenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als dat die blonde is, dan hoop ik met je mee. Ik vind die andere zo druk. Er zijn al genoeg schreeuwers in de loods![]()
Vast wel......scheelt weer drie boterhammenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mij ook eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Renske lijkt me een stuk drukker en meer aanwezig dan Armanda eigenlijk.
Mobiel blabla.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
(18 shirts binnen)
Gabrielle: Ik probeer een bestelling te maken, maar weet niet of dat het lukt, kijk deze is dope,
Benjamin: Deze is zo sick
Gabrielle: ik ga er heel slecht op.![]()
suh hep nog 300 euro te verpatsuhquote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Laat haar maar lekker op bed liggen. Dan wordt ze weggestemd wegens onzichtbaarheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef lonneberga het volgende:
Niet echt slim van Gina om zich zo afzijdig te houden,of ze moet al weten dat ze vertrekken zal![]()
![]()
Of mss is ze er ook wel klaar mee?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:45 schreef lonneberga het volgende:
Niet echt slim van Gina om zich zo afzijdig te houden,of ze moet al weten dat ze vertrekken zal
Ik vrees toch dat ze mag blijven hoewel het er wel dik bovenop lijkt te liggen he![]()
Toch krijgt lelijk (Ben), het steeds voor elkaar om zijn joystick te gebruiken, bij sommige vrouwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:43 schreef rico80 het volgende:
Heeft Benji al 1 van de nieuwen gepenetreerd?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die moeten ze dokken voor de biggetjes die tegen hun zin geleverd gaan worden las ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
suh hep nog 300 euro te verpatsuh![]()
![]()
![]()
Zal nooit gebeuren zolang de Stifstalker er isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Rob en Renske een koppeltje?Volgens mij wel een klikKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Rob: Ik zit hier al 5 maanden en ik heb er weer 2 maanden bij.
Zie je wel dat vaststaat wie er gaat of blijft! Eind november is er nog een stemming, maar daar rolt hij dus ook weer zo doorheen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
niets is wat het lijktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Of mss is ze er ook wel klaar mee?
Ik vrees toch dat ze mag blijven hoewel het er wel dik bovenop lijkt te liggen he![]()
Ik denk dat hij zich gewoon vergist.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:49 schreef beequeen het volgende:
Rob: Ik zit hier al 5 maanden en ik heb er weer 2 maanden bij.
Zie je wel dat vaststaat wie er gaat of blijft! Eind november is er nog een stemming, maar daar rolt hij dus ook weer zo doorheen.
Die Renske is wel een babbelkous.![]()
Ik ook,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Renske zal mogen blijven.
(Renske, Rob en Nicole buiten op het bankje)
Renske: Hoelang woon jij hier nu?
Nicole: 10 oktober 1 jaar, zo zie je er uit na een jaar.
Rob: maar het schijnt weer goed te komen als je er eenmaal uit bent.
Nicole: Ja, mensen schijnen weer op te knappen.![]()
Dat is toch niet gezegd dat het doorgaat? Integendeel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Die moeten ze dokken voor de biggetjes die tegen hun zin geleverd gaan worden las ik
Waar zou hij zich in vergissen dan? Ik heb het ze al zo vaak horen zeggen....dan en dan zit ik er nog.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:49 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat hij zich gewoon vergist.
Die Renske is wel een babbelkous.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Is Bjorn echt zo dom?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gewoon, het is deze keer een maand maar hij denkt nog in twee maanden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar zou hij zich in vergissen dan? Ik heb het ze al zo vaak hoeren zeggen....dan en dan zit ik er nog.![]()
Zo dom is hij echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:51 schreef Disana het volgende:
Gewoon, het is deze keer een maand maar hij denkt nog in twee maanden.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Geen idee wat de status er van is, maar zal natuurlijk allemaal wel weer loslopen zoals met alle kosten daar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch niet gezegd dat het doorgaat? Integendeel.![]()
Ook en Roelie, augustus kandidate en een beetje type Andrea. (uiterlijk)quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Zo lijkt ze wel een beetje op Christine van Stralen (Dunya en Desi, Cellblok H)
[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 07-10-2015 16:57:22 ]![]()
Naomi krijgt te horen dat haar bekende 1 van de kandidaten wasKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Donkerharige vertelt nu dat de 3e kandidaat een bekende van Naomi was.
Naomi: What the fuck moet zij nou hier?
What the fuck moet jij nou daar?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Zo lijkt ze wel een beetje op Christine van Stralen (Dunya en Desi, Cellblok H)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie je dat het idd wel een bekende wasquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
What the fuck moet jij nou daar?![]()
Heb je het telefoontje van Suus Klaver meegekregen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee wat de status er van is, maar zal natuurlijk allemaal wel weer loslopen zoals met alle kosten daar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
What the fuck moet jij nou daar?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waaif aan het praten met RenskeKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
klopt,Billy zei in maart ofzo al dat ze in okt zou vertrekken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar zou hij zich in vergissen dan? Ik heb het ze al zo vaak horen zeggen....dan en dan zit ik er nog.
Heb vaak het idee dat in hun contract de vertrekdatum staat.
Hoewel,toen Rienk weg moest kon je duidelijk zien aan hem dat hij het niet verwacht had.![]()
Ja, las die lap tekst ervan op het werk. Filmpje niet gezien maar zal wel weer onder het tapijt gemoffeld wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je het telefoontje van Suus Klaver meegekregen?![]()
Rob: Is voor Cees hier ook een spiegel.
Nicole: Maar dat is nou weer iemand die er niet voor open staat.![]()
Dus dat! Maar ik denk dat Rienk moest vertrekken om dat seksen met Nico in haar slaap. Dat was nogal een "dingetje" geworden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef lonneberga het volgende:
klopt,Billy zei in maart ofzo al dat ze in okt zou vertrekken.
Heb vaak het idee dat in hun contract de vertrekdatum staat.
Hoewel,toen Rienk weg moest kon je duidelijk zien aan hem dat hij het niet verwacht had.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Renske heeft de afwasmachine al uitgeruimd. Renske rookt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:56 schreef mootie het volgende:
Armanda staat al af te wassen.![]()
Geen van beiden rookt?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole vertrekt 10 januari...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogen ze na de finale niet meer kiezen om weg te gaan dan?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
What the fuck moet jij nou daar?Hmm zou dat de reden zijn dat Veronique niet door is?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
What the fuck moet jij nou daar?
Volgens mij mogen er ook helemaal geen bekenden van elkaar in Utopia.![]()
Dat postte mamaWaaif toch op Fb?quote:
Waaif zegt tegen Renske dat ze een secretaresse zoekt.
― Mark Twain
"Ik vind eigenlijk alles wel leuk" aldus Renske.
Tja.. Ik vind eigenlijk lang niet alles leuk en Renske hoort daarbij.![]()
Ruud en Tim kenden elkaar ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Hmm zou dat de reden zijn dat Veronique niet door is?
Volgens mij mogen er ook helemaal geen bekenden van elkaar in Utopia.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel maar ze wil de 15 maanden volmakenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Mogen ze na de finale niet meer kiezen om weg te gaan dan?TEAM TAFEL![]()
Heeft ook geen mening dus, lekker wieberen dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:58 schreef Lyza666 het volgende:
"Ik vind eigenlijk alles wel leuk" aldus Renske.
Tja.. Ik vind eigenlijk lang niet alles leuk en Renske hoort daarbij.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat is toch ook bij Ruud en die andere no-no zo geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Hmm zou dat de reden zijn dat Veronique niet door is?
Volgens mij mogen er ook helemaal geen bekenden van elkaar in Utopia.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kansloos, Armanda it is omdat achter.achter bepaalt wie blijft en gaat
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Yep,en ze heeft het zelf ook gezegd...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt, en dat is Armanda. Beter voor het programma.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]achter bepaalt wie blijft en gaat
Allemaal cabaretteketet!![]()
Hoe vaak heb jij nu al met je voorspellingen de plank mis geslagen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, en dat is Armanda. Beter voor het programma.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De detacheringbureaus verdienden zoveel geld aan Mark..!!
De uitzendbureaus dus...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Waaif vindt idealen leuk, maar ze twijfelt aan de uitvoerbaarheid.
Waaif in een notendop.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Duidelijk dat waaif voor Renske gaatKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Minder dan je denkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij nu al met je voorspellingen de plank mis geslagen?Allemaal cabaretteketet!![]()
Is ook geen partij voor haar... Easy going...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Duidelijk dat waaif voor Renske gaatTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Mark vroeg net of Armanda bereid is frikadellen te serveren in de Luifel. Dat is ze niet, ook niet met handschoenen aan. Eraan toevoegend dat er genoeg mensen bereid zijn die dat wel willen doen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is nog niet duidelijk, denk dat ze voor Armanda gaat. Anders is het een nep linkse idealist.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Duidelijk dat waaif voor Renske gaatAllemaal cabaretteketet!![]()
Dat is tegenwoordig hetzelfde. Echte uitzendbureau's bestaan niet meer. Het gaat om flexwerkers en tijdelijke contracten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:00 schreef Scherzo het volgende:
De detacheringbureaus verdienden zoveel geld aan Mark..!!
De uitzendbureaus dus...
Ik ben 15 jaar intercedente geweest. Dat was echt leuk werk.
― Mark Twain
Alleen haar idealen tellen en hebben waarde... Toekomstig minister-president van dit land...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:00 schreef beequeen het volgende:
Waaif vindt idealen leuk, maar ze twijfelt aan de uitvoerbaarheid.
Waaif in een notendop.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
de blije doos.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
Waaif denkt dat je kinderen neemt omdat je er een gratis doos bij krijgt ..![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wijffie spoort echt niet, stal je voor dat je alleen maar zegt: oh wat leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
Waaif denkt dat je kinderen neemt omdat je er een gratis doos bij krijgt ..Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Het is zelf ook echt "Een blijde doos".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:03 schreef chufi het volgende:
Waaif denkt dat je kinderen neemt omdat je er een gratis doos bij krijgt ..“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze zeiden ook nog dat Collinda zo afgetakeld was toen ze wegging.Dat ze haar met schroeven weer in elkaar moesten zetten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ook,
(Renske, Rob en Nicole buiten op het bankje)
Renske: Hoelang woon jij hier nu?
Nicole: 10 oktober 1 jaar, zo zie je er uit na een jaar.
Rob: maar het schijnt weer goed te komen als je er eenmaal uit bent.
Nicole: Ja, mensen schijnen weer op te knappen.![]()
![]()
Armanda : Ik kook maandag! wel....
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
In Finlland krijg je die volgens mij... Ik heb nu wel gelijk babyvoeding aanbieding in de addquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is zelf ook echt "Een blijde doos".![]()
Beauty and brains in 1. En dan bedoel ik dame links, letterlijk en figuurlijk...quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
beetje lache met die gasten en ze stemmen allemaal op je
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
In Nederland ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
In Finlland krijg je die volgens mij... Ik heb nu wel gelijk babyvoeding aanbieding in de add“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ze is moe dat heeft ze ook al 100 keer gezegtBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Armanda kan zich niet voorstellen dat er mensen met een strafblad in de loods zitten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Rob: Er zijn een paar Utopianen met een strafblad.
Goh.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
bjorn is opgepakt voor vandalismeBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Daar zijn Fitz en Milco.
― Mark Twain
rob ik hou helemaal nietr van dierenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Fitz![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: