Hartstikke bedankt zeer leuk om te horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:18 schreef _Loki het volgende:
Kudos voor alle updates! Ik lees mee. Nooit van plan om het te doen, zou echt niet zonder warm eten kunnen, maar heel interessant.
Nou, mis jijzelf eigenlijk geen warm eten eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt zeer leuk om te horen.
Nog vragen, opmerkingen of opdrachten?
ik had woensdag een theetje gedronken maar verder nee mis het niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:29 schreef _Loki het volgende:
[..]
Nou, mis jijzelf eigenlijk geen warm eten eigenlijk?
En waarom is dit, specifiek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:59 schreef Manke het volgende:
Je kan heel lang teren op alleen rauwe melk, belangrijk is dat het rauw is en komt van grasgevoerde koeien of geiten niet aan de krachtvoer.
Het heeft alles wat je nodig hebt.
Je kan googlen op raw milk cure.
het juiste voer zorgt voor een betere samenstelling van het vet, en dus beter voor de mens. Supermarkt melk is dood gemaakt, alle goede bacteriën, enzymen en eiwitten zijn kapotgemaakt, en het homogeniseren maakt het vet kapot. Dat is ook de oorzaak van lactose intolerantie, juiste melk laat het zelfs verdwijnen.quote:
Welke punten wil je een wetenschappelijk onderzoek over?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 01:40 schreef Zith het volgende:
Ik kan alleen blogs en militante sites erover vinden. Heb je ook iets wetenschappelijks?
Je punten worden hier iig besproken:
http://skeptoid.com/episodes/4383
De University of Florida zegt :quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:31 schreef Manke het volgende:
[..]
Welke punten wil je een wetenschappelijk onderzoek over?
Dat het vet beter is staat daar gewoon.
Hitte maakt enzymen kapot, algemene kennis, mensen met lactose intolerantie tolereren rauwe melk wel.
Gevaarlijke bacteriën is bangmakerij en heeft alles met hygiëne te maken, salmonella zit normaal niet in melk, maar in mest, zelfs boeren drinken het direct van de koe. In dit land zijn er geen risico's als je het bij zo'n biologische boer haalt, ze moeten allemaal certificaten hebben voor de hygiëne, ben de naam even krijt.
Vroeger had je klinieken waar de zieke mensen enkel rauwe melk kregen, kan de site hierover even niet vinden.
Dat salmonella via de mest naar de uiers kan komen is natuurlijk niet vreemd.quote:Although raw milk has been touted as having healing powers, drinking it has many risks. Even with trusted farmers, bacterial growth in raw milk is a constant threat to consumers and their families. Until scientific evidence proves that raw milk is safe and more nutritious than pasteurized milk, consumers should be wary of its risks. If you decide to drink raw milk in spite of the dangers it presents, be aware of the signs of illness and contact a physician immediately if you show symptoms.
The list below contains food-borne illness-causing bacteria that have been associated with illness from raw milk in recent years:
Listeria monocytogenes may result in illness and may cause fetal death in pregnant women.
Salmonella enterica may result in vomiting, diarrhea, and abdominal pain and may cause serious complications in vulnerable individuals.
Yersinia enterocolitica may result in appendicitis-like symptoms
Campylobacter jejuni may result in cramping, bloody diarrhea, vomiting, and abdominal pain and is associated with a nervous system disorder termed Guillan Barré Syndrome.
Staphyloccus aureus may result in vomiting, abdominal pain, and diarrhea.
Escherichia coli 0157:H7 may result in vomiting, cramping, and diarrhea and is associated with serious kidney problems in children or brain problems in the elderly.
heb nooit gezegd dat het healing powers heeft, enkel dat het een complete voedingsbron is waar je exclusief op kan teren (dit topic) en dat het meer probiotica en enzymen heeft dan supermarkt melk. Al die ziekteverwekkers komen door externe factoren, de boer is daar verantwoordelijk voor. Dit is idd een waarheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:20 schreef Zith het volgende:
[..]
De University of Florida zegt :
[..]
Dat salmonella via de mest naar de uiers kan komen is natuurlijk niet vreemd.
Hier zie je bijvoorbeeld wel argumenten met links naar wetenschappelijke publicaties. http://www.foodsafetynews(...)busted/#.VjUD07erSUk - natuurlijk weer vol militante commentators.
Maar goed, kijkende naar de sites die je linkt zit er hetzelfde militante soort bij die je ook bij anti-vaccinaties en anti-GMO ziet. Ik wil eigenlijk geen discussie met je aangaan want je komt hier om De Waarheid te preken en daar heb ik geen zin in.
primaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:46 schreef tailfox het volgende:
Leuke discussie.
Kan die ergens anders melk heeft niks te maken met mijn dieet
http://diy.soylent.comquote:Op zondag 1 november 2015 00:26 schreef wiskundenoob het volgende:
tailfox, waarom maak je het zelf niet ipv het kopen?
Nu al gekocht en zoveel goedkoper is zelf maken ook niet.quote:Op zondag 1 november 2015 00:26 schreef wiskundenoob het volgende:
tailfox, waarom maak je het zelf niet ipv het kopen?
Ja zo. Ik snap hem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 23:24 schreef Manke het volgende:
[..]
prima
Dacht dat je zonder vast voedsel wou, daar was melk volgens mij perfect voor.
Succes verder
Goed zo mien jongquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ga zo wel zoveel sporten zodat ik honger heb
Dus door water te drinken wordt het maagzuur niet verdund? Leg eens uit.quote:Op zondag 1 november 2015 20:14 schreef Slip het volgende:
en dan je maagwand kapot laten gaan, omdat het zuur niet verdund wordt. en dat is dan maar 1 van de addertjes
zelf ervaring met 10 dagen alleen water nuttigen
Jep, zo werkte het bij mij ook... 's ochtends een shake en dan rond 16:00 erachter komen dat je nog geen lunchshake hebt gehadquote:Op zondag 1 november 2015 20:08 schreef tailfox het volgende:
Holy shit heb vandaag nog een shake over.
Maar zo geen honger.
quote:Op zondag 1 november 2015 20:14 schreef Slip het volgende:
en dan je maagwand kapot laten gaan, omdat het zuur niet verdund wordt. en dat is dan maar 1 van de addertjes
zelf ervaring met 10 dagen alleen water nuttigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |