abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 november 2015 @ 19:29:36 #251
202348 Susi
Temple of Love
pi_157745592
Ah tof dat je het hebt voltooid. En, wat zijn je bevindingen?
pi_157748707
quote:
7s.gif Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef Susi het volgende:
Ah tof dat je het hebt voltooid. En, wat zijn je bevindingen?
nou het is niet moeilijk. het product werkt.
Honger heb ik niet meer.
  zondag 6 december 2015 @ 12:02:45 #253
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_158053221
En, voor herhaling vatbaar?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2015 @ 13:51:07 #254
230491 Zith
pls tip
pi_158055333
Beetje matig einde hoor. 2 zinnetjes :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_158056379
Joylent.

Nu ik gestopt ben met joylent ben ik er achter gekomen hoe fijn het is.
Ik hoefde geen seconde meer te denken over eten.
3 shakes per dag niet meer en niet minder. Klinkt vreemd maar ik was blijkbaar er altijd zeer veel mee bezig. Vaak snack ik en ik verre van gezond dat merk ik ook aan mijn lichaam. Nu is het heel moeilijk om genoeg binnen te krijgen op een dag. Middag eten doe ik vaak niet of te weinig.
Nu ik klaar ben met het joylent gebeuren weet ik hoeveel moeite het kost om gezond te eten. Naar mijn mening is de hele dag selderij knagen niet gezond. Teveel is ook zeker niet gezond en te weinig ook niet. Op de vraag zal ik het nog een keer doen? Is een ja het zekere antwoord.
De nadelen zijn voor mij weinig eet variatie. De shakes vervelen snel. Verder eet je niet snel je shake aan een tafel.
Maar de voordelen zijn: snel en makkelijk.
In tijden dat je door moet werken aan een project of vroeg opstaan werkt Joylent geweldig.
Ik zeg dit als gebruiker en heb geen cent gekregen van het bedrijf.
Zal zulk voedsel de toekomst zijn? Ik vind van wel zeker omdat het vegetarisch is en daardoor geen dieren dood gaan. Ik vind dat er zeker niet dagelijks vlees gegeten moet worden. Al denk ik dat eentje met insecten nog eco friendlyer is. Dus het product is zeker goed(het idee van zo eten). Ik vind het alleen niet een vervanging voor al het eten. Maar 2 keer per week leven van joylent raad ik wel zeker aan. Zou mooi zijn als het product ook in zakken zou kunnen komen per maaltijd.
Ik blijf vinden dat het menselijk lichaam prima gebouwd is voor vloeibaar voedsel.
pi_158061488
Moet kunnen, mensen liggen langer in coma. Het zal wel niet echt gezond voor je zijn maar dood ga je niet
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158061607
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef Baas_bas het volgende:
Moet kunnen, mensen liggen langer in coma. Het zal wel niet echt gezond voor je zijn maar dood ga je niet
ik ben al 2 weken klaar met de challenge.
voelde mij gezonderder.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:14:07 #258
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_158104926
Ik mis cijfertjes, vos.

Wat heeft het opgeleverd in termen van gewichtsverlies, vocht, spieren, vet% ?

Maar ik las een hoop herkenbare dingen, heb zelf twee keer een paar maanden het Cambridge programma gedaan: soepen, shakes en 'bars', gericht op gewichtsverlies. Zware tijd, maar oh zo gemakkelijk en tijdsbesparend. Geen boodschappen, niet hoeven koken, etc. En ja, dan komt het moment dat je weer overstapt op 'echt' eten. Dan wordt het pas echt moeilijk :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_158104985
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis cijfertjes, vos.

Wat heeft het opgeleverd in termen van gewichtsverlies, vocht, spieren, vet% ?
uwh nou dat is een probleem puntje.
Gewicht alleen kunnen meten.(7 kg loss gewogen op een krakkemikkige weegschaal)
Spieren en vet weet ik niet.
Dus ja aan de metingen kan ik niks uit concluderen.
Er zijn immers geen na meting
pi_158105160
7 kg in 30 dagen is best veel....
pi_158106421
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:24 schreef FANN het volgende:
7 kg in 30 dagen is best veel....
en dat terwijl ik kwa gewichten gewoon vordering maakte.

Maar ik raad het niet aan als dieet voeding.
Ik snack gewoon veelste veel.
Dat niet doen is zo 1000 kcal per dag.
pi_158106740
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:

[..]

en dat terwijl ik kwa gewichten gewoon vordering maakte.

Maar ik raad het niet aan als dieet voeding.
Ik snack gewoon veelste veel.
Dat niet doen is zo 1000 kcal per dag.
Als je echt vordering maakte met spieren kweken, dan ben je nog meer dan die 7 kilo aan vet/vocht verloren.

Zoveel vet in zulke korte tijd... Ja, dan snack je veel te veel. Niet zo gek dat je als dikke zo snel gewicht verliest, al zou ik dat niet eens aan dit dieet toeschrijven, maar inderdaad het snacken.
pi_158108467
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je echt vordering maakte met spieren kweken, dan ben je nog meer dan die 7 kilo aan vet/vocht verloren.

Zoveel vet in zulke korte tijd... Ja, dan snack je veel te veel. Niet zo gek dat je als dikke zo snel gewicht verliest, al zou ik dat niet eens aan dit dieet toeschrijven, maar inderdaad het snacken.
er zit in joylent genoeg in om te overleven.
Ik ga in januari denk ik weer een bestelling doen maar dan meer voor de goede momenten en verder gewoon eten
pi_158108556
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Gray het volgende:

[..]

kwa vordering spieren is het dat ik niet minder kon doen kwa gewichten.

Verder krakkemikkige weegschaal.
Zal dalijk is bij fitniss wegen(al denk ik weer wat aangekomen dus zoveel heb je daar ook niet aan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')