nou het is niet moeilijk. het product werkt.quote:Op zondag 22 november 2015 19:29 schreef Susi het volgende:
Ah tof dat je het hebt voltooid. En, wat zijn je bevindingen?
ik ben al 2 weken klaar met de challenge.quote:Op zondag 6 december 2015 17:42 schreef Baas_bas het volgende:
Moet kunnen, mensen liggen langer in coma. Het zal wel niet echt gezond voor je zijn maar dood ga je niet
uwh nou dat is een probleem puntje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik mis cijfertjes, vos.
Wat heeft het opgeleverd in termen van gewichtsverlies, vocht, spieren, vet% ?
en dat terwijl ik kwa gewichten gewoon vordering maakte.quote:
Als je echt vordering maakte met spieren kweken, dan ben je nog meer dan die 7 kilo aan vet/vocht verloren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
en dat terwijl ik kwa gewichten gewoon vordering maakte.
Maar ik raad het niet aan als dieet voeding.
Ik snack gewoon veelste veel.
Dat niet doen is zo 1000 kcal per dag.
er zit in joylent genoeg in om te overleven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je echt vordering maakte met spieren kweken, dan ben je nog meer dan die 7 kilo aan vet/vocht verloren.
Zoveel vet in zulke korte tijd... Ja, dan snack je veel te veel. Niet zo gek dat je als dikke zo snel gewicht verliest, al zou ik dat niet eens aan dit dieet toeschrijven, maar inderdaad het snacken.
kwa vordering spieren is het dat ik niet minder kon doen kwa gewichten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 15:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je echt vordering maakte met spieren kweken, dan ben je nog meer dan die 7 kilo aan vet/vocht verloren.
Zoveel vet in zulke korte tijd... Ja, dan snack je veel te veel. Niet zo gek dat je als dikke zo snel gewicht verliest, al zou ik dat niet eens aan dit dieet toeschrijven, maar inderdaad het snacken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |