omdat ik niet kan eten en er een stukje ijs in mijn tandvlees stak.quote:Op zondag 8 november 2015 16:22 schreef just me het volgende:
[..]
maar het bloeden is ontstaan omdat het ijs je tandvlees opengemaakt heeft of ga jij ergens tekorten van krijgen waardoor je tandvlees van gaat bloeden ?
goed in de gaten blijven houden!quote:Op zondag 8 november 2015 16:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat ik niet kan eten en er een stukje ijs in mijn tandvlees stak.
Verder ziet mijn gebit er gezond uit
ik moet nog 5 dagen inch vandaag.quote:Op maandag 16 november 2015 11:01 schreef slacker_nl het volgende:
En, hoe beviel de proef? Ik heb gister m'n laatste twee maaltijden joylent definitief naar de vuilstort gebracht. De smaak is erbarmelijk, maar hoe zit het met jou, ga je volledig over of ga je een mix van eten en Joylent doen?
nu toevallig wel waarom schrijf ik vanavond met laptop.quote:Op maandag 16 november 2015 12:16 schreef Fera het volgende:
Zelf zit ik nu op dag drie. Ik heb de afgelopen twee nachten over eten gedroomd.
Ik heb trouwens de vegan versie, want ik ben lactose intolerant. Tot nu toe vind ik de smaken ook niet echt wat. En omdat ik alleen dat en water drink blijft er zo'n rare smaak in mijn mond hangen. Had jij dit ook TS?
Ik wacht nog steeds in spanning af.quote:Op maandag 16 november 2015 12:21 schreef tailfox het volgende:
[..]
nu toevallig wel waarom schrijf ik vanavond met laptop.
het kan dat je lichaam er aan moet wennen ik heb dingen gelezen dat mensen 5 shakes per dag moesten eten om te stoppen met afvallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds in spanning af.
Dag 5 voor mij. Gaat al beter. Ging op de weegschaal staan en was 1,8 kilo lichter. Hoe kan dit zo snel? Ik neem dan wel uitgerekend 1530 kcal ipv de volledige 2119, maar ik was al langere tijd bezig met afvallen. Misschien werkt het vochtafdrijvend?
O ja, ik heb nu ook alle smaken gehad. Vanille en chocolade zijn het lekkerst. Van de vegan versie dan. Combineert lekkerder met soja denk ik. Aardbei is vies chemisch qua nasmaak.
Gaat je metabolisme omhoog dan of zo? Want ik neem aan dat als je gewoon op onderhoud leeft dat je niet af zou moeten vallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kan dat je lichaam er aan moet wennen ik heb dingen gelezen dat mensen 5 shakes per dag moesten eten om te stoppen met afvallen.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat je metabolisme omhoog dan of zo? Want ik neem aan dat als je gewoon op onderhoud leeft dat je niet af zou moeten vallen.
Niet dat ik het heel erg vind om af te vallen. Zolang ik maar niet aan het crashen ben zonder het door te hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Zelf geen last van gehad denk ik.
Denk niet veel kwijt te zijn.
Ookal zegt iedereen van wel
anders gewoon voor 2100 gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet dat ik het heel erg vind om af te vallen. Zolang ik maar niet aan het crashen ben zonder het door te hebben.
Nah, dat zit boven mijn onderhoud. Ik kijk wel even hoe dit gaat. Dit is tenslotte pas dag 5, misschien stabiliseert zich dat weer.quote:
en ??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |