Ja, mijn fantasie sloeg op hol. Het was op de campingquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee dat was het bed van die twee tokkie zussen toch?
Campinggasten...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wel in het bed waar nu straks die nieuwe in gaat kruipen
Heeft geen zin...Gina gaat toch over een paar dagen weg......quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Moet Gina ook niet praten met de nieuwe of heeft ze dat al gedaan?
dat luie bonk denkt ooķ alleen maar aan etenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Je moet van grote huizen komen om mij mijn stukje vlees van het bord te halen.
Ja ze zei:Kwek kwek bla die bla oopsie daisiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Moet Gina ook niet praten met de nieuwe of heeft ze dat al gedaan?
Aan die pens te zien houdt hij een halve koe verborgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Je moet van grote huizen komen om mij mijn stukje vlees van het bord te halen.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aan die pens te zien houdt hij een halve koe verborgen.
Ja daar ben ik haast wel zeker van, maar ze kan toch even moeite doen lijkt mequote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft geen zin...Gina gaat toch over een paar dagen weg......
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja ze zei:Kwek kwek bla die bla oopsie daisie
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja ze zei:Kwek kwek bla die bla oopsie daisie
Hangt van de functie af...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:31 schreef mootie het volgende:
Ik moet altijd om Cees lachen als hij in zijn rol van 'voorvechter van rechten van 60-plussers'.
Ik geloof namelijk niet dat er er veel mensen die aan de hand van de gedragingen van Cees ineens besluiten dat het een geweldig plan is om zo iemand in dienst te nemen.
Als ie nu en binnen 5 minuten ophoudt maakt ie misschien nog een kansquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:33 schreef Voxs het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Cees zijn charmante zelf kan volhouden.
Schijnen ( heb het zelf niet gehoord) sponsoren van het kickboksgala te zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
En die matrassen krijgen ze ook maar even zomaar?
sponsor deal of zoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik denk dat door het zien van Cees een hoop 50-plussers er voortijdig voor zorgen dat ze de 60 niet halen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:31 schreef mootie het volgende:
Ik moet altijd om Cees lachen als hij in zijn rol van 'voorvechter van rechten van 60-plussers'.
Ik geloof namelijk niet dat er er veel mensen die aan de hand van de gedragingen van Cees ineens besluiten dat het een geweldig plan is om zo iemand in dienst te nemen.
Oh...quote:
yeh right..zonder ook maar 1x de sponsor te noemen.....quote:
haha, inderdaad. Het ligt er ook iets te dik boven op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie nu en binnen 5 minuten ophoudt maakt ie misschien nog een kans
Zoals ik het begreep,is dat bedrijf hoofdsponsor van het boksgala.Matras Direct...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik dacht dat mijn stream van vanmiddag vastgelopen was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Gabs ga je nog ff liggen?Ga je vanavond vroeg naar bed?
Wat een oud wijf.Dat zei die vanmiddag ook al.
hij imiteert gewoon zijn mamaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:33 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Gabs ga je nog ff liggen?Ga je vanavond vroeg naar bed?
Wat een oud wijf.Dat zei die vanmiddag ook al.
Waarom dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Renske zal mogen blijven.
Ben je de enige, not gonna happen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
De kans is wel groot dat ze voor het gemak gaan. Moeke wast en kookt wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een kut excuus......net alsof je daar de hele dag aan denkt.....gister liep ze er ook al over te janken..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stefanie: Ik heb vandaag andere dingen aan mijn hoofd. (operatie opa)
Als dat die blonde is, dan hoop ik met je mee. Ik vind die andere zo druk. Er zijn al genoeg schreeuwers in de loodsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
Je bedoelt "aint not gonna happening".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben je de enige, not gonna happen...
Inschatting:quote:
Dat hebben we gezien met Tineke.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
De kans is wel groot dat ze voor het gemak gaan. Moeke wast en kookt wel.
Ik heb de Grote Mufti daar nog niet over gehoord...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:38 schreef Lyza666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |