Als hij werkt, wordt het meestal ook wel in beeld gebracht. Maar vaker zie je hem ergens tegenaan leunend met iets te drinken in zijn hand, kijkend naar anderen die wel werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:02 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier een paar keer posten dat Wim niets doet, terwijl ik hem doorlopend bezig zie
Vreemd hoe je verschillend kan kijken.
Ik kan ook niet naar hem luisteren. Hij blijft maar blaten en pochen.quote:
Liever lui dan moe,dat is Wim...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij werkt, wordt het meestal ook wel in beeld gebracht. Maar vaker zie je hem ergens tegenaan leunend met iets te drinken in zijn hand, kijkend naar anderen die wel werken.
loopt altijd met pistool op zakquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe,dat is Wim...
Benji vraagt er naar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Die Armanda hoort zichzelf wel graag praten zeg ppffff
Ik switchte ook net van ellende van streamsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Die Armanda hoort zichzelf wel graag praten zeg ppffff
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou kom Markie,ga je Mora kroketten even verdedigen bij Armanda.
O gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik switchte ook net van ellende van streams
Markie kan beter flink slijmen bij Armanda als hij wil dat Gina blijft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou kom Markie,ga je Mora kroketten even verdedigen bij Armanda.
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Markie kan beter flink slijmen bij Armanda als hij wil dat Gina blijft.
Daar is hij goed in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopen
Of bedreigen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |