SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe zijn de 2 nieuwe, heb maar een klein stukje gezien toen ze binnen kwamen
Ik zie dat Renske al druk mee helpt“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Harde werker
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
ach doen ze allemaal als ze net binnen zijn,daar trap ik niet meer inquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie dat Renske al druk mee helpt![]()
Ik zou zeggen:Kijk het even aanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie dat Renske al druk mee helpt![]()
![]()
mee eens Naomi en waaiff ook
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ach doen ze allemaal als ze net binnen zijn,daar trap ik niet meer inDat dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:Kijk het even aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ivan is aan het werk, daar hobbelt AB graag achteraan.
Liever zit op zijn luie reet, werken aan zijn persoonlijke ontwikkeling.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
waar chris huilend voor de streams zit ( zou ik het noemen) Alles wat daar ooit opgebouwd of gemaak is wordt gesloopt of verwijderd, wat een verspilling van allerlei soorten energie toch daar steedsJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Tuurlijk Ivan helpt ook dan wil Wim wel lopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ivan is aan het werk, daar hobbelt AB graag achteraan.
Liever zit op zijn luie reet, werken aan zijn persoonlijke ontwikkeling.![]()
mwa,denk niet dat Chris nog eën seconde aan utopia verspilt,maar snap je punt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef schizolientje het volgende:
waar chris huilend voor de streams zit ( zou ik het noemen) Alles wat daar ooit opgebouwd of gemaak is wordt gesloopt of verwijderd, wat een verspilling van allerlei soorten energie toch daar steeds![]()
Ja snap ik ook niet ...... het werk van Chris .quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef mario390 het volgende:
waarom maken ze dat kapot? het is toch mooi![]()
Ivan verheugd zich erop dat hij Bas legaal een pak slaag mag geven.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Voor de tent van het boksgala.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef mario390 het volgende:
waarom maken ze dat kapot? het is toch mooi...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Moeten waarschijnlijk ruimte maken voor die tent die nodig is voor de boksgala...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet ...... het werk van Chris .![]()
![]()
de tent voor het boksen zaterdag is te groot en daarom moeten de muurtjes weg. En denk jij dat het weer opgebouwd wordt ooit?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef mario390 het volgende:
waarom maken ze dat kapot? het is toch mooiJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
alles moet wijken voor dat boksgalaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:08 schreef mario390 het volgende:
waarom maken ze dat kapot? het is toch mooi![]()
Dat is toch gewoon tenenkrommend omdat te lezen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:09 schreef beequeen het volgende:
Ivan verheugd zich erop dat hij Bas legaal een pak slaag mag geven.![]()
Ik kreeg ook het idee dat het geen garpje was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:10 schreef Yeszie het volgende:
Dat is toch gewoon tenenkrommend omdat te lezen...
Bas liep maar weg.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik las worstenfeestjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:11 schreef lonneberga het volgende:
Emil vertrok na zijn worstelfeestje,misschien gaat Ivan hetzelfde doen?![]()
Als hij werkt, wordt het meestal ook wel in beeld gebracht. Maar vaker zie je hem ergens tegenaan leunend met iets te drinken in zijn hand, kijkend naar anderen die wel werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:02 schreef paddy het volgende:
Ik zie hier een paar keer posten dat Wim niets doet, terwijl ik hem doorlopend bezig zie
Vreemd hoe je verschillend kan kijken.![]()
Ik kan ook niet naar hem luisteren. Hij blijft maar blaten en pochen.quote:
En dan dat gebagger in zijn neus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Liever lui dan moe,dat is Wim...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Als hij werkt, wordt het meestal ook wel in beeld gebracht. Maar vaker zie je hem ergens tegenaan leunend met iets te drinken in zijn hand, kijkend naar anderen die wel werken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
loopt altijd met pistool op zakquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe,dat is Wim...![]()
Die Armanda hoort zichzelf wel graag praten zeg ppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Benji vraagt er naar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Die Armanda hoort zichzelf wel graag praten zeg ppffff![]()
Ik switchte ook net van ellende van streamsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Die Armanda hoort zichzelf wel graag praten zeg ppffffIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou kom Markie,ga je Mora kroketten even verdedigen bij Armanda.mora frikandellen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
O gelukkig, ik ben niet alleenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik switchte ook net van ellende van streamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Markie kan beter flink slijmen bij Armanda als hij wil dat Gina blijft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nou kom Markie,ga je Mora kroketten even verdedigen bij Armanda.![]()
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Markie kan beter flink slijmen bij Armanda als hij wil dat Gina blijft.![]()
Daar is hij goed in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopen![]()
Of bedreigen...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:20 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Anders kan hij haar altijd nog chanteren of omkopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: