Ik wil dat Gina vertrekt. Omdat ik Mark dat gun.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar die Dolf........brrrrrr.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil dat Gina vertrekt. Omdat ik Mark dat gun.
Ik ben ze bijna allemaal zat, maar ik blijf erbij dat ik Dolf wil zien vertrekken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:45 schreef Disana het volgende:
Feliciteeeeer Mazaruuuu ff in felicitatie topic mensOnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook een irritante flapdrol maar ik ben dat gevoos van die Mark en Gina spuugzat.
[..]
Ik gun mark niksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:47 schreef Koekiebakkie het volgende:
Meneer is zanger en 45 kilo afgevallen.En hij komt voor een fotoshoot en toevallig kan hij ingezet worden bij 1 of ander feest.Naomi heeft nog niks van hem gehoord en ze nodigt meneer al uit om te komen zingen.Tuurlijk.
Renske.quote:
[..]
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:50 schreef Voxs het volgende:
Benjamin klikt goed met Amanda..is het echt Armanda?
Oh, die gitarist is er nog steeds.quote:
vind je hem leuk?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, die gitarist is er nog steeds.
*zap.
kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie mag blijven,zolang diegene Gina maar terugstuurt naar het trailerpark.quote:
Die gitarist is wel leuk, maar Row niet. Ik zap haar dus weg.quote:
Doe Renske maar anders gaan we 1,5 jaar gezeik over veganisten horenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:52 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie mag blijven,zolang diegene Gina maar terugstuurt naar het trailerpark.
Voor het niveau misschien beter dat Armanda blijft,en qua leeftijd die blonde.
Op 1...quote:
Hij probeert echt te peilen, met zijn voorstellen, om te zien of zij bij zijn ideeën over Utopia past. En hij is onder de indruk van haarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Hij vindt Armanda erg leuk, denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef Urb het volgende:
Godsamme zet stream weer eens aan is Rowena kryptonite aan het verneuken met haar gespit, uit maar weer
Ik denk dat ze er in gezet is mede ivm klik met Benquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Hij vindt Armanda erg leuk, denk ik.
ik vind het een zachte flapdrolquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:55 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind hem wel sympathiek,merk eigenlijk nooit dat hij roddelt of stookt
Ja, ik volgde hem nooit zo maar hij is sympathiek en een enorm guitige lach, zachtaardig ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:55 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik vind hem wel sympathiek,merk eigenlijk nooit dat hij roddelt of stookt
welnee joh,das een binnenkomertje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe Renske maar anders gaan we 1,5 jaar gezeik over veganisten horen
maar Renske is weer gewoon zoals de anderen, die gaat roken zuipen en roddelenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe Renske maar anders gaan we 1,5 jaar gezeik over veganisten horen
je vindt hem echt erg hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:56 schreef beequeen het volgende:
Kun je het vinden, Dolf?
[ afbeelding ]
Goedaardige gozer maar ik vraag me altijd wel af wat hij daar doet. Beetje hangen, ouwehoeren, roken, drinken af en toe koken en hele slechte stukjes schrijven. Veel meer zie ik hem niet doen. Beetje nutteloos.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik volgde hem nooit zo maar hij is sympathiek en een enorm guitige lach, zachtaardig ook.
Hoe opquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit echt te spitten wie Gaby ook al weer was
Doe maarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
maar Renske is weer gewoon zoals de anderen, die gaat roken zuipen en roddelen
"Vergeef hun vader, lord Jesus, halleluja!"quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hij is een beetje een would-be kunstenaar..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goedaardige gozer maar ik vraag me altijd wel af wat hij daar doet. Beetje hangen, ouwehoeren, roken, drinken af en toe koken en hele slechte stukjes schrijven. Veel meer zie ik hem niet doen. Beetje nutteloos.
Father dear father,o o spuit elfquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, Dido is zo fake als het maar kan.quote:
Absoluut. Ze is al voorzien dus da's dan wel weer sneu voor Benjamin. En het lijkt me ook niet het type Roelie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is een beetje een would-be kunstenaar..
En hij valt hard nu, enorm hard voor Armanda
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ze heeft er inderdaad wel iets van weg jaquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, Dido is zo fake als het maar kan.
Gratis reclame voor zichzelf aan 600.000? personen als het op tv komtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik vraag me iets af.Meneer is zanger en hij wil nieuwe fotos maken omdat hij 45 kilo is afgevallen.
Maar waarom in godsnaam in utopia.Had die man die er bij is niet even tijd om een fotootje te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Nee, hij is vooral 'verliefd' op de gedachte dat ze interessant is, denk ik ook. Het past in zijn romantische plaatje van 'interessant denkende mensen".quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut. Ze is al voorzien dus da's dan wel weer sneu voor Benjamin. En het lijkt me ook niet het type Roelie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:05 schreef beequeen het volgende:
Zou Armanda ook een vegan streaker zijn?Is wel prettiger voor 't oog dan die knul onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou Armanda ook een vegan streaker zijn?Die gast is echt vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Markieki heeft het koud... Ja wat wil je.. Hij loopt buiten rond in zn korte sportbroek en een T-shirtjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mark en Gina liggen al weer lekker in hun bedje...
Zou Armanda ook een vegan streaker zijn?Of een vegan streamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat zeggen ze allemaal.quote:
Lastig,lastig..........quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:08 schreef Urb het volgende:
Hoe staat het met de tennisbaan van Rowena, en hebben er uberhaupt algasten geslapen in de welness b&b? Of zijn dat weer domme vragen
Er hebben al wel mensen daar geslapen,die tennisbaan weet ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:08 schreef Urb het volgende:
Hoe staat het met de tennisbaan van Rowena, en hebben er uberhaupt algasten geslapen in de welness b&b? Of zijn dat weer domme vragen
Ah ok valt weer mee, hoewel ik begreep dat er alweer slaapgasten van het terrein getrapt zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er hebben al wel mensen daar geslapen,die tennisbaan weet ik niet.
Ze is net 4 uur binnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Maak het Smulders nest maar vast op
Het schijnt dat die een telefoon mee hadden...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah ok valt weer mee, hoewel ik begreep dat er alweer slaapgasten van het terrein getrapt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |