Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het niet gewoon andersom? Dus dat jij eerst constateert dat een meisje bezet is (of lijkt) en je haar dan ineens interessant gaat vinden.
Jouw type is 'bezet'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee want ze moet wel mijn type zijn. Anders kan ik inderdaad een volslanke dame met pittig kapsel aanspreken en heb ik wellicht meer succes
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenquote:
Dat zul je zelf moeten doen genius. Een relatie gaat je sociale status niet reddenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenDit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Dat moet je zelf doen. Een vriendin is geen therapeut of hulpverlener.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee ik val op lieve schattige, vaak Duitse, zelfverzekerde meiden met een knap (dubbel) koppie. En die zijn inderdaad wat vaker bezet omdat ze uitstralen dat ze er morgen wezenDit matcht misschien niet met mijn persoonlijkheid, maar ik wil niet een tweede Deezertje, ik wil iemand die mij wat losser kan maken en meer extravert en socialer is.
Dat gaat hem dan dus nooit worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat hem dan dus nooit worden.
Een zelfverzekerde vrouw heeft er echt geen behoefte aan om een onzekere, introverte knul wat socialer te maken. Dat gaat nooit matchen.
Beter werk je aan jezelf ipv alles op het bord van een fanatsiepartner te gooien.
Slungelig is geen synoniem van een onzekere, niet-sociale knul. En een macho is weer niet het tegenovergestelde van een onzekere, niet-sociale knul.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
Sinds het topic is gesloten ook niet meer gezien neequote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waar blijft syndroom eigenlijk?
Wat jij zoekt is een therapeut.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verklaar dan eens waarom ik geregeld wat slungelige jongens zelfverzekerde dames zie daten?
Sommige meiden vinden juist zo'n macho (zelfverzekerde) gladde jongen niks. Die willen een softie.
er zit nog een hoop tussen een macho en een ontzettend onzeker typ.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En waarom zou een mollige meid niet prima bij jou passen? Je geeft ze bij voorbaat al geen kans, wat precies is waarvan je alle vrouwen beschuldigt..
Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Qua karakter misschien wel, maar uiterlijk val ik niet zo op mollige dames. Zeg nooit nooit..
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan mij volledig vinden in je omschrijving van jouw type vrouw (op het Duitse na). En inderdaad, een gevoelige jongen die niet haantje de voorste is kan ik wel waarderen.
Waarom heb ik wel interesse in de (in jouw ogen) slungelige jongen, maar niet in jou? Rarara
Hint: Ik krijg de kriebels al van je OP.
Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.
De meeste heroïnehoeren zullen niet zo mollig zijn lijkt me?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Mollige dames hebben wel iets vaker lekkerdere kutjes van binnen denk ik.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ik wou 'm eigenlijk niet posten maar ze zijn idd wat aanhankelijker en onzekerder, maar daardoor juist wel bijna altijd in voor wat leuksMaar doordat ze zo onzeker zijn moet je hun karakter op de koop toenemen: eindeloze gesprekken en ze willen graag de controle over dingen nemen vanwege hun onzekerheid.
`quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een eerlijke jongen..Zeg gewoon waar 't op staat. En dat is dus zoals in mijn OP. In het echte leven ben k wel leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |