SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet ze dagelijks op mijn boterhamquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:38 schreef Voxs het volgende:
loleieren is gewoon menstruatie, als ik menstrueer doe je daar ook niets mee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nicole kan nu echt laten zien dat ze echt links is met al haar opmerkingen de laatste tijd door voor Armanda te zijn. Zo niet, is dat een wassen neus en lult ze maar wat...Allemaal cabaretteketet!![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Rood brood!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet ze dagelijks op mijn boterham
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel wordenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vind het wel mooie stem eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel worden![]()
dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Renske?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Vind het wel mooie stem eerlijk gezegd![]()
ehm okeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In ieder geval die tweede gnoom niet erbij.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar heeft achter wel voor gezorgd. Gaat hem niet worden dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval die tweede gnoom niet erbij.Allemaal cabaretteketet!![]()
Even voor de goede orde: dit zei Amanda he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet ze dagelijks op mijn boterham
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze lachte Armanda uit omdat je maximaal 3 eieren per week mag eten. Ivan is ook doodstil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, die blik. Die zit zich op te vreten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Rob gaat nu ff peilen hoe het groepsgevoel is bij de dames
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, die blik. Die zit zich op te vreten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat horen we ze allemaal zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef Disana het volgende:
Renske moet niet te veel drinken, dat is niet goed voor haar.![]()
ze praat een beetje zangerig indquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel wordenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ja, dat past niet bij hun levensstijl. Ik denk eerlijk gezegd dat dat voor allemaal geldt, zeker als Armanda ook nog zegt dat ze heel volhardend kan zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lachte Armanda uit omdat je maximaal 3 eieren per week mag eten. Ivan is ook doodstil.![]()
Oke, ook al last van verslavingsgevoeligheid?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef Disana het volgende:
Renske moet niet te veel drinken, dat is niet goed voor haar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, intellectuele concurrentie. Denk ik althans.![]()
Of wangedrag. Volgens mij kan ze een beste sloerie zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, ook al last van verslavingsgevoeligheid?![]()
ha, ja dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, intellectuele concurrentie. Denk ik althans....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wangedrag. Volgens mij kan ze een beste sloerie zijn.![]()
![]()
Ja precies, en ik denk dat ze dat nu voelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaar![]()
Tnxquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Zit er wat bij voor de mannen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
nicol der slimste?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaarA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ben zou Amanda interessant kunnen gaan vinden.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Renske denkt dat er altijd wel flierefluitjes bij zitten, in een groep...
Zeker weten...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Waaif moet niet zaaiken nu, die was toch zo idealistisch, nu kan ze dat laten blijken om voor Armanda te zijn, simpel.Allemaal cabaretteketet!![]()
nou amanda heeft al een vriend , en renske is 40, dus ik weet niet wie van de mannen op ouder valtquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ben die Armanda nu al zat......................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mark toch, zie Vanessa...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou amanda heeft al een vriend , en renske is 40, dus ik weet niet wie van de mannen op ouder valtTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waaif kwam binnen en wilde de koeienstal uitbreiden, en kaas en zuivelprodukten gaan maken,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Waaif moet niet zaaiken nu, die was toch zo idealistisch, nu kan ze dat laten blijken om voor Armanda te zijn, simpel.
nou dat is dus niet goed gelukt dusA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wen er maar aan want je gaat haar nog lang zien...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Ben die Armanda nu al zat......................Soort lockdown, been there done that...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenAllemaal cabaretteketet!![]()
Goed zo meid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waarom in godsnaam? Dom mensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenHoe moeten ze dan hun zaken regelen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
oh ja , dan wil zij gina eruit hebbenquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Denk je, denk niet dat de bewoners met haar weg zullen lopen dat heb je toen met Nicoline wel gezien, mensen willen dit nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wen er maar aan want je gaat haar nog lang zien...
[..]
Soort lockdown, been there done that...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jody Piper is haar pleegmoederWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze weet veel , maar slim?quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Op zich zouden Rob en Ivan best te porren zijn voor wat meer back to basic. Ben en Bas misschien ook wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je, denk niet dat de bewoners met haar weg zullen lopen dat heb je toen met Nicoline wel gezien, mensen willen dit niet![]()
Ach Nicole kende Jody Piper nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallen![]()
nou als je dat nu op de eerste dag moet zeggenquote:
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
En dat isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De mannen hebben hun keuze inmiddels gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom nou niet eentje die wat van alle twee heeft.
Vindt voor nu Amanda te geitenwollensokkerig
En Renske is een beetje over de top.![]()
Ah, vandaar. Dank.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze weet veel feitjes , maar slim?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat misschien wel, maar niet dat veganismequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich zouden Rob en Ivan best te porren zijn voor wat meer back to basic. Ben en Bas misschien ook wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom dat ze is er net ...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Ben die Armanda nu al zat......................![]()
als je ind naar de rest kijkt dan is nicol wel de slimste daarquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze is niet slim, maar wel de slimste van de vrouwen.
Snap je?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Armanda eet super goedkoop...
Dus boodschappen doen bij de Super...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
amanda staat het verste van mij af, maar ik vind het wel leuk zon figuur in utopiaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske doet children, gamen en tweede stemmetjes zingen...
Gezellig!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Altijd weigerenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Oh wat genant, zing even een stukje...
nou ik heb het geluid uit gedaan ind genantquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Oh wat genant, zing even een stukje...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:56 schreef Scherzo het volgende:
Renske doet chillen, , gamen en tweede stemmetjes zingen...
Gezellig!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
http://amadomusic.nl/quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:56 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Amado ???? de vriend van Armanda ?
Deze misschien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een cap maken terwijl ze net knippert, beetje makkelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo Armanda kan direct al in het lilluke kupkes topic.
[ afbeelding ]![]()
Ieuwksssssssss eng...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
http://amadomusic.nl/
Deze misschien?![]()
Ja, dat is hem. Staat een foto van die twee samen op haar Fb.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda doet me wel wat aan Nico denken. Vind haar wel leuk. Beetje beschaafd,en ook nog prettig voor het oog en het gehoor![]()
![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?![]()
Ja, die jongen zag ik in haar filmpje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?![]()
Dat is hem, ik heb dat filmpje gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Moet haast welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?![]()
ivan houd wel van inteligentie, dus die zal wel voor amanda gaanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Hai Mootie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Een cap maken terwijl ze net knippert, beetje makkelijk.![]()
Ik wacht altijd tot iemand knippert om een cap te maken.![]()
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
YES geen veronique. Oh Mijn dag is goed![]()
![]()
![]()
Ohhhh dat zou geweldig zijn .....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil dat ivan een andere vrouw leuker gaat vinden dan waaif![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze misschien?dat is hem idd
![]()
ow en dat zou je van je eigen man ook leuk vinden dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ik wil dat ivan een andere vrouw leuker gaat vinden dan waaifFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
welnee komt waaif in gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ivan houd wel van inteligentie, dus die zal wel voor amanda gaanTwinning = boring![]()
Amanda:Wat doe jullie allemaal met de stichting?
Hoor alweer iemand op de achtergrond zeggen:Niks en daarna hihihihi![]()
Ritueel slachten..?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ivan houd wel van inteligentie, dus die zal wel voor amanda gaanTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow en dat zou je van je eigen man ook leuk vinden dan?![]()
![]()
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.![]()
![]()
Vind ik ook. Vooral het gehoor, we moeten toch luisteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:58 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Armanda doet me wel wat aan Nico denken. Vind haar wel leuk. Beetje beschaafd,en ook nog prettig voor het oog en het gehoor...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
de regie weet heus wel wie er stemmen gaat krijgenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Veronique was er denk ingekomen als vervangster van Naomi, dat is nu niet nodig want Naomi kreeg geen stemmen.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Zooo, dat is een kunst op zich.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Mootie.![]()
Ik wacht altijd tot iemand knippert om een cap te maken.Beste timing.
![]()
Ja anders is het wel zo makkelijk om zomaar een foto te maken. Dan ziet alles hetzelfde eruit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Mootie.![]()
Ik wacht altijd tot iemand knippert om een cap te maken.
Dat is heel precies werk hoor, precies op de juiste seconde klikken![]()
![]()
Meh, dat vind ik sneu. Dat levert geen leuke beelden op, gebroken harten en verdriet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:00 schreef sjampoeh het volgende:
Ja en dan word er gezeg dat het makkelijk is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zooo, dat is een kunst op zich.Beste timing.
![]()
![]()
Dat waaif maar eens van haar troon flikkertquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, dat vind ik sneu. Dat levert geen leuke beelden op, gebroken harten en verdriet.![]()
Dat kan ook op andere manieren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat waaif maar eens van haar troon flikkert...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:02 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja anders is het wel zo makkelijk om zomaar een foto te maken. Dan ziet alles hetzelfde eruit.
Dat is heel precies werk hoor, precies op de juiste seconde klikken![]()
![]()
![]()
Nee geen verdriet, we willen een boos Waaif die vals wordt en die dan gekke dingen gaat doenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat waaif maar eens van haar troon flikkert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En heel rap en hard ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan verdriet en pijn?quote:
En Armands lijkt me niet het type home wrecker.![]()
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er nou zo geweldig aan verdriet en pijn?
En Armands lijkt me niet het type home wrecker.![]()
![]()
Rivaliteit. Altijd goed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de vrouwelijke inwoners de meiden niet mogen.![]()
![]()
Ongecastreerd varkens vlees is zo smerig en stinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks mis met moeder zijn, maar dit tot-in-haar-vezels geoefende moeke-gedoe vind ik altijd heel eng en afschrikwekkend. Er zijn veel van die vrouwenquote:
Het zijn wel grappige tegenpolenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de vrouwelijke inwoners de meiden niet mogen.SOONY![]()
kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ongecastreerd varkens vlees is zo smerig en stinkenTwinning = boring![]()
Ik denk dat Armanda ook geen voorstander is van halal slachten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Armanda wil gelijk al campagne gaan voeren?
Steff houdt wijselijk even haar mond dicht
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
idd daar zijn ze op tegenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Armanda ook geen voorstander is van halal slachten.![]()
Benieuwd wat zij daar onder verstaat behalve kokenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niks mis met moeder zijn, maar dit tot-in-haar-vezels geoefende moeke-gedoe vind ik altijd heel eng en afschrikwekkend. Er zijn veel van die vrouwen![]()
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
amanda heeft het over varkens en stiff kijkt de andere kant op, daarna vraagt nicol , wat vind jij ervan als dochter van een varkensboerA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dan spoor je toch ook niet.Dat Waaif heeft ook een keer een lesje nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.![]()
Zeker weten...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Armanda ook geen voorstander is van halal slachten.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Vind je het echt een gekke gedachtengang? Jullie lijkt het enig als Ivan voor een ander zal vallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk.
Dat resulteert in pijn en verdriet voor Nicole, hoe je het ook wendt en keert.
Dat vind ik persoonlijk best raar.![]()
Ben bijna zeker dat het pijn en verdriet gaat geven en wel bij beide.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Wie heeft het over pijn en verdriet , wat een enge gedachte heb jij gelijk.
Hoe het buiten verder gaat weet ik niet maar aan de liefde voor elkaar daar is voor mij duidelijk.![]()
Ik denk dat Mora niet blij met haar isAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker volwassenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.
![]()
![]()
waarom dan? zij is toch ook binnen gekomen , toen was ze maar wat blij met aandacht voor haarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Het is een soap he ..niets is wat t lijktquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind je het echt een gekke gedachtengang? Jullie lijkt het enig als Ivan voor een ander zal vallen.
Dat resulteert in pijn en verdriet voor Nicole, hoe je het ook wendt en keert.
Dat vind ik persoonlijk best raar.![]()
![]()
Cees lijkt veilig?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Iedereen gevraagd en ook ongevraagd omgeven met verstikkende moederlijke zorg..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Benieuwd wat zij daar onder verstaat behalve koken
Ik vul in en projecteer, ik weetAfwachten maar.
Goeie , goeiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Armanda ook geen voorstander is van halal slachten.![]()
je moet er niet te diep over na te denkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Ongecastreerd varkens vlees is zo smerig en stinken![]()
![]()
![]()
Kinderachtig zeg pfff.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nicole zei het gisteren al, dat ze de vrouwen gaan negeren.
Bang voor concurentie.![]()
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
je moet er niet te diep over na te denken...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
we worden verneukt waar we bij staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.![]()
Eensch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef mootie het volgende:
Armanda lijkt me wel een verfrissende toevoeging.
Die 40-jarige moeke hangt me nu al de keel uit.Allemaal cabaretteketet!![]()
Alle vrouwen zijn rivalen voor Nicole...
Ze heeft altijd al afstand gehouden in die situaties...
Kat uit de boom kijken...
Vandaar die grote ogen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik weet nu al dat ik me aan de lijzige stem en evangelisatie van Armanda ga ergeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef mootie het volgende:
Armanda lijkt me wel een verfrissende toevoeging.
Die 40-jarige moeke hangt me nu al de keel uit.![]()
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het begon toch over dat Ivan een andere vrouw leuker zou gaan vinden dan Nicole?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh zeker wordt er van alles gescript. Maar stelletjes...Ivan en Nicole zijn gek op elkaar, dat zie je zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we worden verneukt waar we bij staan....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Inderdaad erg sneu.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg pfff.
het gebeurt toch niet bedoel ik dan hoef je je er toch niet druk om te maken,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah jij beschouwt het als kartonnen poppetjes waar je mee kan spelen? Ik kijk naar mensen van vlees en bloed.
als alles gebeurde wat wij graag willen en zeggen , dan werden de bewoners de hele dag vanlinks naar rechts gegooidA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ja de vrouwen geven zo hun lichaam aan een man omdat ze dat doen voor tvquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we worden verneukt waar we bij staan.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bolle ogen ook, die kan alle kanten opkijken zonder haar hoofd te hoeven draaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Scherzo het volgende:
Alle vrouwen zijn rivalen voor Nicole...
Ze heeft altijd al afstand gehouden in die situaties...
Kat uit de boom kijken...
Vandaar die grote ogen...![]()
Ik zie dat nooit. Ze vallen op elkaars uiterlijk, maar hebben elkaar verder niets te melden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh zeker wordt er van alles gescript. Maar stelletjes...Ivan en Nicole zijn gek op elkaar, dat zie je zo.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bolle ogen ook, die kan alle kanten opkijken zonder haar hoofd te hoeven draaien.
Twinning = boring![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
das waarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het gebeurt toch niet bedoel ik dan hoef je je er toch niet druk om te maken,
als alles gebeurde wat wij graag willen en zeggen , dan werden de bewoners de hele dag vanlinks naar rechts gegooid![]()
![]()
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me aan de lijzige stem en evangelisatie van Armanda ga ergeren.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dan zie je het masker wat Nicole opzet, van eigen is ze een onzeker persoontje die het probeert te verdoezelen met grote bek. Toch raar dat ze zo jaloers is, hij heeft daar nooit aanleiding toe gegeven om zo te twijfelen bij elk vrouwelijkschoon.. Of ze verheerlijkt Ivan zo dat ze denkt dat elke vrouw op hem valt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg pfff.
![]()
eh niet dan ? Ik noem een Roeliequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja de vrouwen geven zo hun lichaam aan een man omdat ze dat doen voor tv![]()
In het filmpje van DGK op de 1e pagina straalt Cees helemaal als hij wat normale vragen van Armanda krijgt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
waarom dan? zij is toch ook binnen gekomen , toen was ze maar wat blij met aandacht voor haar
Mooi om te zien.
Wat een beetje interesse al niet kan doen..![]()
Als ze net als Cees een irritatiefactor wordt mag ze van mij wel blijven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....![]()
ivan klikt beter met gabs vanaf dag 1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit. Ze vallen op elkaars uiterlijk, maar hebben elkaar verder niets te melden.![]()
Ze zijn beiden niet gelovig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Beetje als Gaby met haar bijbel, in het begin... Dus misschien blijft ze, als God (Febo) het wil....![]()
De meest intelligente vrouw van utopiaquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
ik zie dat ook bij gebrek aan beterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit. Ze vallen op elkaars uiterlijk, maar hebben elkaar verder niets te melden.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
overheidquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scherzo het volgende:
[..]
![]()
ha, zo, maar als zulke dingen gezegd worden ben ik altijd verbaasd, dan maak ik mijzelf niet druk om of het gebeurd, maar hoe mensen soms dingen kunnen denkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
het gebeurt toch niet bedoel ik dan hoef je je er toch niet druk om te maken,
als alles gebeurde wat wij graag willen en zeggen , dan werden de bewoners de hele dag vanlinks naar rechts gegooid
Hebben we al een idee waar de groep naar neigt? Meestal is het al gauw beslist....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
isabella dan ook , dus niet erg van Naomi danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Ik hoop dat ze niet te hard gaat pushen en doordrammen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me aan de lijzige stem en evangelisatie van Armanda ga ergeren.![]()
Ja, duidelijk. Nicole vindt hij slechts 'bloedmooi'.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ivan klikt beter met gabs vanaf dag 1![]()
Wat is het toch een walgelijk Waaifquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
amanda heeft het over varkens en stiff kijkt de andere kant op, daarna vraagt nicol , wat vind jij ervan als dochter van een varkensboer![]()
![]()
Ook.. sowieso neuken op tv vind ik een no-goquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
isabella dan ook , dus niet erg van Naomi dan![]()
Wat heeft die Bjorn toch een gluiperige, kruiperige houding![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat mag maar zijn denk de gevoelens enzoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ook.. sowieso neuken op tv vind ik een no-goFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heeft hij toch altijd?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat heb ik nog geen minuut gezien bij die twee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh zeker wordt er van alles gescript. Maar stelletjes...Ivan en Nicole zijn gek op elkaar, dat zie je zo.![]()
Het lijkt me alleen al erg lastig met boodschappen doen en koken. Ze zal vast en zeker wat mensen in de weg zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Ik hoop dat ze niet te hard gaat pushen en doordrammen.![]()
ach wat ikmoetdrieten zegt. gebeurd toch niet..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat mag maar zijn denk de gevoelens enzo![]()
Rowena noemde Rolf per ongeluk Roel
Hij was 'not amused'Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:18 schreef pullup het volgende:
Rowena noemde Rolf per ongeluk Roel
[ afbeelding ]
Hij was 'not amused'![]()
![]()
![]()
En met Nicolien ook gelijk ....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ivan klikt beter met gabs vanaf dag 1![]()
Voor Bjorn is het 100% duidelijk Armanda, maar die loopt zijn lul ook achter na...dus tjaAllemaal cabaretteketet!![]()
hij is zo, zal wel komen omdat hij vroeger gepest isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee, Ivan vertelde dat aan Bas, hij had het zelf ook nooit verwacht dat hij het bij een vrouw zou kunnen houden. Voor Nicole had hij relaties maar kon ook andere vrouwen meer dan leuk vinden, en dat hij dat nu niet meer heeft.. Vandaar dat hij zeker weet dat zij diegene is waar hij voor gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik zie dat ook bij gebrek aan beter![]()
Bjorn heeft meteen de lobby voor Armanda vol ingezet
met ivan z ijn halal wordt toch ook rekening gehoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen al erg lastig met boodschappen doen en koken. Ze zal vast en zeker wat mensen in de weg zitten.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Makkelijk praten als je met een beperkt vrouwenaanbod opgesloten zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Ivan vertelde dat aan Bas, hij had het zelf ook nooit verwacht dat hij het bij een vrouw zou kunnen houden. Voor Nicole had hij relaties maar kon ook andere vrouwen meer dan leuk vinden, en dat hij dat nu niet meer heeft.. Vandaar dat hij zeker weet dat zij diegene is waar hij voor gaat.![]()
dat is ook omdat het daar niet uit kan gaan, elke keer als ze het uitmaken, komen ze uiteindelijk toch weer bij elkaar omdat de aantrekkingskracht te groot is. ze zijn te verschillend, denk dat het buiten zo over is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Ivan vertelde dat aan Bas, hij had het zelf ook nooit verwacht dat hij het bij een vrouw zou kunnen houden. Voor Nicole had hij relaties maar kon ook andere vrouwen meer dan leuk vinden, en dat hij dat nu niet meer heeft.. Vandaar dat hij zeker weet dat zij diegene is waar hij voor gaat.TEAM TAFEL![]()
Dit is nog wel wat gecompliceerder. Maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
met ivan z ijn halal wordt toch ook rekening gehouden![]()
en maar tieten checkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:16 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Twinning = boring![]()
Bas is ook gecharmeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:20 schreef pullup het volgende:
Bjorn heeft meteen de lobby voor Armanda vol ingezet...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jammer dat hij daar niets van geleerd heeft. Als hij de kans krijgt om een zwakkere te pakken dan zal hij dat zeker doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij is zo, zal wel komen omdat hij vroeger gepest isIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, maar er komen genoeg gasten en je ziet hem ook nooit ergens op ingaan bij die opdringerige types die daar komen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je met een beperkt vrouwenaanbod opgesloten zit.![]()
![]()
Het is ook makkelijk de beste kandidaat sinds een jaar of zo.quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Volgens mij meende ik te verstaan dat ze niet aan vleesvervangers doet, maar heel veel groente en zo. Scheelt ze vlees.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is nog wel wat gecompliceerder. Maar we zullen het zien.
Ik denk dat er eindelijk iemand is die van de akker gaat eten, voor wat er nog van over is.![]()
Hij vindt Nicole bloedmooi, waarom zou hij dan verder kijken. Maar zie je ze ooit een echt gesprek voeren? Ik niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar er komen genoeg gasten en je ziet hem ook nooit ergens op ingaan bij die opdringerige types die daar komen.![]()
nou zal mij benieuwen dan als hij weer wordt ``losgelaten in de vrije werled met de vrouwen voor het uitkiezenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Ivan vertelde dat aan Bas, hij had het zelf ook nooit verwacht dat hij het bij een vrouw zou kunnen houden. Voor Nicole had hij relaties maar kon ook andere vrouwen meer dan leuk vinden, en dat hij dat nu niet meer heeft.. Vandaar dat hij zeker weet dat zij diegene is waar hij voor gaat.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze hebben eindelijk Nicoline weer terug in de persoon van Armanda, die laat je ook niet meer gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk de beste kandidaat sinds een jaar of zo.Allemaal cabaretteketet!![]()
Moeten ze wel iets met die akker gaan doen, en dat zie ik nog niet zo gebeuren. Ik denk dat ze het te lastig gaan vinden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij meende ik te verstaan dat ze niet aan vleesvervangers doet, maar heel veel groente en zo. Scheelt ze vlees.
Ik denk dat er eindelijk iemand is die van de akker gaat eten, voor wat er nog van over is.![]()
niet zoals met nicoline of zelfs lauB, nee. Maar zij zijn ook nooit vrienden geweest, ze hadden meteen een relatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vindt Nicole bloedmooi, waarom zou hij dan verder kijken. Maar zie je ze ooit een echt gesprek voeren? Ik niet.TEAM TAFEL![]()
maar ik denk dat amanda zalf het beste weet wat ze allemaal eet en moet klaarmaken, dus die zal wel voor zich zelf gaan kokenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is nog wel wat gecompliceerder. Maar we zullen het zien.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja, maar een relatie gebaseerd op wat. Op uiterlijk, meer zie ik echt niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
niet zoals met nicoline of zelfs lauB, nee. Maar zij zijn ook nooit vrienden geweest, ze hadden meteen een relatie.![]()
Ivan zei gisteren nog dat de akker leeg gehaald ging worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets met die akker gaan doen, en dat zie ik nog niet zo gebeuren. Ik denk dat ze het te lastig gaan vinden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vind ik ook. Prettige verschijning, fijne rust om zich heen, vriendelijk en tot nu toe komt ze intelligent over. Ik hoop wel dat ze niet te veel gaat evangeliseren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk de beste kandidaat sinds een jaar of zo....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mee eens, weinig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vindt Nicole bloedmooi, waarom zou hij dan verder kijken. Maar zie je ze ooit een echt gesprek voeren? Ik niet.
Denk ook mede door alle bemoeienissen die ze kregen. Hebben daar van geleerd.![]()
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze wel iets met die akker gaan doen, en dat zie ik nog niet zo gebeuren. Ik denk dat ze het te lastig gaan vinden.![]()
![]()
Ik denk dat ze ook wel voor de groep zal willen koken, om aan te tonen dat het lekker kan zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ik denk dat amanda zalf het beste weet wat ze allemaal eet en moet klaarmaken, dus die zal wel voor zich zelf gaan koken![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar een relatie gebaseerd op wat. Op uiterlijk, meer zie ik echt niet.en toen esza kwam was ivan nicole even vergeten, moest nicoline hem nog aan haar herinneren
TEAM TAFEL![]()
Daar durf ik ook geen uitspraak over te doen......quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou zal mij benieuwen dan als hij weer wordt ``losgelaten in de vrije werled met de vrouwen voor het uitkiezen![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk de beste kandidaat sinds een jaar of zo.![]()
Dat is het enige gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vind ik ook. Prettige verschijning, fijne rust om zich heen, vriendelijk en tot nu toe komt ze intelligent over. Ik hoop wel dat ze niet te veel gaat evangeliseren.En het feit dat ze wellicht niet genoeg ' TV gaat maken ' ik hoop dat het goed komt.
dat denk ik ook, en eindelijk weer iemand die gestudeerd heeft, dat is een iets ander niveau dan gina haar kinderlijke niveauquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk Nicoline weer terug in de persoon van Armanda, die laat je ook niet meer gaan.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Want Parijs / Utopia is nog ver??...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik moet bij Renske een beetje denken aan Joop ZoetemelkTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ze gaat tweede worden?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik moet bij Renske een beetje denken aan Joop ZoetemelkBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ivan moet zijn kwakje ook kwijt dat is volgens mij allesquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar een relatie gebaseerd op wat. Op uiterlijk, meer zie ik echt niet.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee die kon ook niet zingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:27 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Want Parijs / Utopia is nog ver??...![]()
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vind ik ook. Prettige verschijning, fijne rust om zich heen, vriendelijk en tot nu toe komt ze intelligent over. Ik hoop wel dat ze niet te veel gaat evangeliseren.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ze zou ind ook wel meerdere dagen vegetarisch kunnen kokenvoor de groepquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel voor de groep zal willen koken, om aan te tonen dat het lekker kan zijn.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik ook, en heel oppervlakkig van mij: ik trek die stem en maniertjes van Renske nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is het enige gevaarEn het feit dat ze wellicht niet genoeg ' TV gaat maken ' ik hoop dat het goed komt.
Die wil ik niet in mijn oren horen
Lijkt me een mooi statement om haar er maar uit te tiefen maandag...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat denk ik ook, en eindelijk weer iemand die gestudeerd heeft, dat is een iets ander niveau dan gina haar kinderlijke niveauAllemaal cabaretteketet!![]()
Wat heel lekker kan zijn, maar ik vraag me af of de echte vleeseters zoals Ivan ervan gediend zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze zou ind ook wel meerdere dagen vegetarisch kunnen kokenvoor de groep![]()
Voor Wim zal Armanda niet hoeven...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
wat dan kan ze ook zo goed fietsen dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:26 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ik moet bij Renske een beetje denken aan Joop ZoetemelkA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nee die valt op simpele zielen zoals een Renske, omdat ze zo lekker gewoon is...quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
Zolang er de keuze is en niet gedwongen wordt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heel lekker kan zijn, maar ik vraag me af of de echte vleeseters zoals Ivan ervan gediend zijn....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nicole, Ivan, Rob, Stiff, Naomi ea ook nietquote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
van mij mag gina er ook uitquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi statement om haar er maar uit te tiefen maandag...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
We zullen het zien, waar ze voor kiezen. Ik zie die 'rust' rondom Armanda ook niet zo, want ze begon al gelijk met evangeliseren. Die druk die daarvan uitgaat vind ik geen rust.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang er de keuze is en niet gedwongen wordt.![]()
het hoeft geen verplichting te zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heel lekker kan zijn, maar ik vraag me af of de echte vleeseters zoals Ivan ervan gediend zijn.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
En mogelijk wel veel vlees serveert...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die valt op simpele zielen zoals een Renske, omdat ze zo lekker gewoon is...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
en omdat hij zelf ook zo simpel isquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die valt op simpele zielen zoals een Renske, omdat ze zo lekker gewoon is...A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
mark gaat op renske denk ik , zelfde slag als gina, al gooit renske gina er ook uit denk ik,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:32 schreef Ranah het volgende:
bjorn gaat voor diepgang dus Amanda
mark zegt niks want dan manipuleert hij weer
ik denk dat ze alle twee voor gina gaan, die meid die niet gekozen is had gina er wel in gelatenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Renske komt op mij over als een niemendalletje. Maar ik vermoed met een aantal anderen hier dat de meesten daar wel eens voor zouden kunnen gaan, omdat het zo ongevaarlijk is.![]()
Rolf is popi jopi druk aan het doen en doet alsof hij alles weet van de dierenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Hij is zo godvergeven sluw...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef 37metrijst het volgende:
Mark gaat zijn mening niet geven over de nieuwen. Straks ben ik weer aan het manipuleren. mimimimiTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Als ze al zegt dat Cees haar nodig heeft lijkt me dat niet verstandig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
mark gaat op renske denk ik , zelfde slag als gina![]()
Mark moet /wil eerst weten wat de keizer doet...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Doet hij vaker bij gasten.Net alsof hij de beesten opgevoed heeft en dat hij met het idee is gekomen.haantje de voorste.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:34 schreef schizolientje het volgende:
Rolf is popi jopi druk aan het doen en doet alsof hij alles weet van de dieren![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:33 schreef Disana het volgende:
Renske komt op mij over als een niemendalletje. Maar ik vermoed met een aantal anderen hier dat de meesten daar wel eens voor zouden kunnen gaan, omdat het zo ongevaarlijk is.![]()
Wat echt klote zou zijn, want ik wil graag Armanda als bewoner.![]()
De week van de bio-industrie...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Is de vraag al gesteld: ben je een TV kijker of een streamer aan de nieuwe?Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik ook...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:37 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Dit.![]()
Wat echt klote zou zijn, want ik wil graag Armanda als bewoner.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
En voert campagne voor Cees...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Bas raadt Amanda aan Cees te houden omdat er mensen aangesproken moeten worden in de loods. Zij houdt niet van aangesproken worden, maar snapt het wel.![]()
Armanda is een ram...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ik ben nu voor amandaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Zij is sterrenbeeld Ram: Zelfzuchtig en opvliegend
Impulsief en ongeduldig
Overmoedig en roekeloos![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Forum Opties Forumhop: Hop naar: