SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet ze dagelijks op mijn boterhamquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:38 schreef Voxs het volgende:
loleieren is gewoon menstruatie, als ik menstrueer doe je daar ook niets mee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nicole kan nu echt laten zien dat ze echt links is met al haar opmerkingen de laatste tijd door voor Armanda te zijn. Zo niet, is dat een wassen neus en lult ze maar wat...Allemaal cabaretteketet!![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Rood brood!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet ze dagelijks op mijn boterham
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel wordenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vind het wel mooie stem eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel worden![]()
dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Renske?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Vind het wel mooie stem eerlijk gezegd![]()
ehm okeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In ieder geval die tweede gnoom niet erbij.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar heeft achter wel voor gezorgd. Gaat hem niet worden dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
In ieder geval die tweede gnoom niet erbij.Allemaal cabaretteketet!![]()
Even voor de goede orde: dit zei Amanda he?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik eet ze dagelijks op mijn boterham
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze lachte Armanda uit omdat je maximaal 3 eieren per week mag eten. Ivan is ook doodstil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, die blik. Die zit zich op te vreten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Rob gaat nu ff peilen hoe het groepsgevoel is bij de dames
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef Disana het volgende:
Zo zeg, die blik. Die zit zich op te vreten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat horen we ze allemaal zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef Disana het volgende:
Renske moet niet te veel drinken, dat is niet goed voor haar.![]()
ze praat een beetje zangerig indquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef puzziepie het volgende:
Renske met der kut stem wordt niet gauw hysterisch maar kan wel emotioneel wordenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ja, dat past niet bij hun levensstijl. Ik denk eerlijk gezegd dat dat voor allemaal geldt, zeker als Armanda ook nog zegt dat ze heel volhardend kan zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lachte Armanda uit omdat je maximaal 3 eieren per week mag eten. Ivan is ook doodstil.![]()
Oke, ook al last van verslavingsgevoeligheid?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:42 schreef Disana het volgende:
Renske moet niet te veel drinken, dat is niet goed voor haar.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaarquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, intellectuele concurrentie. Denk ik althans.![]()
Of wangedrag. Volgens mij kan ze een beste sloerie zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, ook al last van verslavingsgevoeligheid?![]()
ha, ja dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, intellectuele concurrentie. Denk ik althans....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wangedrag. Volgens mij kan ze een beste sloerie zijn.![]()
![]()
Ja precies, en ik denk dat ze dat nu voelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaar![]()
Tnxquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
![]()
Zit er wat bij voor de mannen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
nicol der slimste?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:45 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zij is nu de slimste daar van de vrouwen. Dat zegt meer over de anderen dan over haar... maar haar positie komt in gevaarA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ben zou Amanda interessant kunnen gaan vinden.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Renske denkt dat er altijd wel flierefluitjes bij zitten, in een groep...
Zeker weten...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Waaif moet niet zaaiken nu, die was toch zo idealistisch, nu kan ze dat laten blijken om voor Armanda te zijn, simpel.Allemaal cabaretteketet!![]()
nou amanda heeft al een vriend , en renske is 40, dus ik weet niet wie van de mannen op ouder valtquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ben die Armanda nu al zat......................Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mark toch, zie Vanessa...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou amanda heeft al een vriend , en renske is 40, dus ik weet niet wie van de mannen op ouder valtTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
waaif kwam binnen en wilde de koeienstal uitbreiden, en kaas en zuivelprodukten gaan maken,quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef freaky40 het volgende:
Waaif moet niet zaaiken nu, die was toch zo idealistisch, nu kan ze dat laten blijken om voor Armanda te zijn, simpel.
nou dat is dus niet goed gelukt dusA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wen er maar aan want je gaat haar nog lang zien...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Ben die Armanda nu al zat......................Soort lockdown, been there done that...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenAllemaal cabaretteketet!![]()
Goed zo meid...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waarom in godsnaam? Dom mensquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:48 schreef Dotteke het volgende:
O Renske wil de computers eruit, dat gaat niet goed vallenHoe moeten ze dan hun zaken regelen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: