Professioneel ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Anonymous strikes again!
Dan snap je voorbedachte rade niet, maar laten we die discussie niet hier gaan houden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wat mij betreft maak je je daaraan schuldig als je met een borrel op gaat rijden. Het is al tientallen jaren bekend dat je met drank op minder goed autorijdt en dat al vanaf slechts 2 glazen. Als je dan ook nog eens voor de 7e(!!!) keer wordt gepakt dan heb je 6 keer geluk gehad.
Ik snap voorbedachte rade wel. Met een slok op rijden beïnvloed de rijvaardigheid, dat weet je en derhalve neem je bewust dat risico.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:17 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dan snap je voorbedachte rade niet, maar laten we die discussie niet hier gaan houden.
Je gaat inderdaad met voorbedachte rade dronken autorijden. Je rijdt niet met voorbedachte rade een kind dood. Je neemt inderdaad wel meer risico, maar dat is iets heel anders dan met voorbedachte rade iemand doodrijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik snap voorbedachte rade wel. Met een slok op rijden beïnvloed de rijvaardigheid, dat weet je en derhalve neem je bewust dat risico.
Volgens mij wilde jij de discussie niet aangaan en ik hoef dat ook nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:21 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Je gaat inderdaad met voorbedachte rade dronken autorijden. Je rijdt niet met voorbedachte rade een kind dood. Je neemt inderdaad wel meer risico, maar dat is iets heel anders dan met voorbedachte rade iemand doodrijden.
Tenzij je dronken instapt met de gedachte; "Zo, nu ga ik eens lekker dat kind daar doodrijden."
En als je dronken een vader+baby schept (met dodelijke afloop) krijg je een taakstraf.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Deze jongen deden dit opzettelijk en met voorbedachte rade.
Voor het opzettelijk en met voorbedachte rade doodrijden van een baby kun je levenslang krijgen.
Is het ook, maar het is en blijft geen voorbedachte rade.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij de discussie niet aangaan en ik hoef dat ook niet.
Voor mij is dat onderdeel van het risico dat je neemt, maar ik stem dan ook geen D66.
Volgens mij kreeg hij 4 jaar celstraf, maar wellicht hebben we het over verschillende zaken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En als je dronken een vader+baby schept (met dodelijke afloop) krijg je een taakstraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |