Oh?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef I-care het volgende:
Wat waren de eisen, scheelt nogal bij het beoordelen van dit bericht?
Lijkt mij wel op zijn plaats, tenzij dit soort berichten slechts ter verontwaardiging en veroordelingen moeten leiden.. Zonder ook maar enige verdieping in het eisenpakket. Waar het hen om te doen was.quote:
Was een filmpje van, geloof ik. Iets over dat Ziggo hun klanten niet goed beveiligde en dat ze dat moesten fixen of hun klanten moesten inlichten of zo. Zo'n Anonymous-filmpje, geen idee of dat ook bij hen afkomstig was. Staat/stond op YTquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef I-care het volgende:
Maak je je altijd druk om de eisen van criminelen? Lekker belangrijk waar het ze om te doen was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef I-care het volgende:
[..]
Lijkt mij wel op zijn plaats, tenzij dit soort berichten slechts ter verontwaardiging en veroordelingen moeten leiden.. Zonder ook maar enige verdieping in het eisenpakket. Waar het hen om te doen was.
Aha, dat scheelt al weer. Ze hadden mogelijk dis een valide punt. Afgezien van de manier waarop men daar aandacht voor wilde vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was een filmpje van, geloof ik. Iets over dat Ziggo hun klanten niet goed beveiligde en dat ze dat moesten fixen of hun klanten moesten inlichten of zo. Zo'n Anonymous-filmpje, geen idee of dat ook bij hen afkomstig was. Staat/stond op YT
http://www.apparata.nl/ni(...)e-videos-video-14356 staan de filmpjes + infoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:45 schreef I-care het volgende:
[..]
Aha, dat scheelt al weer. Ze hadden mogelijk dis een valide punt. Afgezien van de manier waarop men daar aandacht voor wilde vragen.
Prostituees en geld, konden ze hoeren neuken en nooit meer werken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:38 schreef I-care het volgende:
De vraag is wie de criminelen zijn in deze kwestiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maak je je altijd druk om de eisen van criminelen? Lekker belangrijk waar het ze om te doen was.
Wat kan het geweest zijn volgens jou?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:40 schreef I-care het volgende:
[..]
Lijkt mij wel op zijn plaats, tenzij dit soort berichten slechts ter verontwaardiging en veroordelingen moeten leiden.. Zonder ook maar enige verdieping in het eisenpakket. Waar het hen om te doen was.
Helaas zijn de video's momenteel niet te zien..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.apparata.nl/ni(...)e-videos-video-14356 staan de filmpjes + info
Dat probeer ik te achterhalen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat kan het geweest zijn volgens jou?
Crimineel gedrag, ik vraag me af hoe ze hier mee wegkomen. Zal veel geld gekost hebben, wat uiteraard niet door de daders vergoed kan worden!
Oh, dat heb ik niet gecheckt want mobiel. Misschien kan je met de info uit dat artikel wel wat op YT vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:50 schreef I-care het volgende:
[..]
Helaas zijn de video's momenteel niet te zien..
Ben ik aan het proberen, maar alle video's en accounts gekoppeld aan die aanval zijn offline gehaald.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gecheckt want mobiel. Misschien kan je met de info uit dat artikel wel wat op YT vinden
Omdat een jongeman en een jonge man allebei een prima omschrijving zijn voor een 21-jarige man vermoed ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:57 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom schrijft iedereen 'jongeman´ toch met een spatie?
Die gaan echt niet 5 jaar de cel inquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef RingBewoner het volgende:
Wel gek dat deze gasten nu 5 jaar celstraf kunnen krijgen en voor het doodrijden van een baby krijg je een jaar.
Dat snap ik ook wel. Ik kan mij daar wel over verbazen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gaan echt niet 5 jaar de cel in![]()
Ze zijn ook nog minderjarig.
Door de ouders wel. Als ik financieel afhankelijk zou zijn van mijn internetverbinding zou ik zeker al mijn gedorven inkomsten op hun bordje schuiven. Boos zijn op een provider is één, maar op deze manier aandacht vragen is niet briljant.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat kan het geweest zijn volgens jou?
Crimineel gedrag, ik vraag me af hoe ze hier mee wegkomen. Zal veel geld gekost hebben, wat uiteraard niet door de daders vergoed kan worden!
Deze jongen deden dit opzettelijk en met voorbedachte rade.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:47 schreef RingBewoner het volgende:
Wel gek dat deze gasten nu 5 jaar celstraf kunnen krijgen en voor het doodrijden van een baby krijg je een jaar.
En wat mij betreft maak je je daaraan schuldig als je met een borrel op gaat rijden. Het is al tientallen jaren bekend dat je met drank op minder goed autorijdt en dat al vanaf slechts 2 glazen. Als je dan ook nog eens voor de 7e(!!!) keer wordt gepakt dan heb je 6 keer geluk gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:09 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Deze jongen deden dit opzettelijk en met voorbedachte rade.
Voor het opzettelijk en met voorbedachte rade doodrijden van een baby kun je levenslang krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |