En ondertussen loopt Wilders maar te roepen dat mensen tegen opvang van asielzoekers moeten zijn waardoor het probleem dus steeds groter wordt.quote:
De echte regeringspartijen+sgp zullen allemaal inzien dat deze vluchtelingen ergens naar toe moeten, en dat een maand keuvelen geen oplossing is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom? Omdat wilders er dan 5 zetels bijkrijgt?
Laat ze dan eens met woningbouw beginnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:04 schreef icloud het volgende:
[..]
De echte regeringspartijen+sgp zullen allemaal inzien dat deze vluchtelingen ergens naar toe moeten, en dat een maand keuvelen geen oplossing is.
Die mensen moeten gewoon zum hausen op termijn, dus ik zie niet in wat tijdelijke opvang te maken heeft met het probleem van te weinig woningen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:05 schreef riazop het volgende:
[..]
Laat ze dan eens met woningbouw beginnen.
In Zweden en Duitsland denken ze daar anders over.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Die mensen moeten gewoon zum hausen op termijn, ...
Dan krijg je dus van die uitbarstingen als in Oranje, ik denk dat de politiek daar ook niet op zit te wachten, of wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het Nederlandse volk niet serieus genomen nemen om ze in te lichten :p
Ja verstandig, maar ik betwijfel of daar enige draagkracht voor is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef riazop het volgende:
[..]
In Zweden en Duitsland denken ze daar anders over.
Daar zien ze de nieuwkomers als potentieel productieve mensen die hun landen kunnen versterken en wordt ze direct de taal geleerd.
Als ze dat als een optie hadden gezien hadden ze het wel gedaan denk ik. Lijkt er op dat de burger over dit gewoon niks te zeggen heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus van die uitbarstingen als in Oranje, ik denk dat de politiek daar ook niet op zit te wachten, of wel?
Als je kijkt hoe sommige mensen reageren, het lijkt of de burgeroorlog al begonnen is.
Ik denk dat als ze uitleggen hoe de vlag er voorstaat er iig wel begrip ontstaat... Ook zul je dan natuurlijk echt moeten gaan nadenken over een maximum, wellicht dat ze dat niet echt willen.
hij hoeft niet te roepen, mensen zijn sowieso wel tegen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En ondertussen loopt Wilders maar te roepen dat mensen tegen opvang van asielzoekers moeten zijn waardoor het probleem dus steeds groter wordt.
Nee de burgemeester heeft een probleem veroorzaakt en probeert dat op de minister af te wentelen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze dat als een optie hadden gezien hadden ze het wel gedaan denk ik. Lijkt er op dat de burger over dit gewoon niks te zeggen heeft.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En ondertussen loopt Wilders maar te roepen dat mensen tegen opvang van asielzoekers moeten zijn waardoor het probleem dus steeds groter wordt.
Welke uitleg ga je geven? Dat opvang faalt, men het niet meer aankan, opvangplekken tekort komen en dat er week op week meer mensen bij gaan komen? Niet echt een geruststellend verhaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus van die uitbarstingen als in Oranje, ik denk dat de politiek daar ook niet op zit te wachten, of wel?
Als je kijkt hoe sommige mensen reageren, het lijkt of de burgeroorlog al begonnen is.
Ik denk dat als ze uitleggen hoe de vlag er voorstaat er iig wel begrip ontstaat... Ook zul je dan natuurlijk echt moeten gaan nadenken over een maximum, wellicht dat ze dat niet echt willen.
Hoezo heeft de burgemeester een probleem veroorzaakt?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee de burgemeester heeft een probleem veroorzaakt en probeert dat op de minister af te wentelen.
We hebben 600.000 werklozen en krijgen er nu zo 30.000 tot 40.000 extra mensen bij die een baan willen. Ik zie niet in hoe we daar draagkracht voor gaan creëren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja verstandig, maar ik betwijfel of daar enige draagkracht voor is.
Burgeroorlog? Welnee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een maximum stellen is wellicht ook niet wat men verwacht in EU verband. En aangezien de vluchtelingen vooralsnog blijven komen, zullen de opvangmogelijkheden verder afnemen. Zal de staats steeds vaker vluchtelingen onderbrengen zonder inspraak van burgers en zal het verzet hiertegen groter worden... Lijkt me ook een heilloze weg trouwens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ze dat als een optie hadden gezien hadden ze het wel gedaan denk ik. Lijkt er op dat de burger over dit gewoon niks te zeggen heeft.
Nee, klopt, maar wel eerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke uitleg ga je geven? Dat opvang faalt, men het niet meer aankan, opvangplekken tekort komen en dat er week op week meer mensen bij gaan komen? Niet echt een geruststellend verhaal.
Hoe laag moet het werkloosheidscijfer dan precies zijn, alvorens we weer asielzoekers binnen kunnen halen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben 600.000 werklozen en krijgen er nu zo 30.000 tot 40.000 extra mensen bij die een baan willen. Ik zie niet in hoe we daar draagkracht voor gaan creëren.
Ach, dat is een zeer kleine minderheid. Het gros van de tegenstanders gedraagt zich gewoon normaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt uit de bocht aan het vliegen.
Maar hij roept het wel en roept op tot verzet als leider van een grote politieke partij vind ik dat onverantwoord. Het probleem in Oranje ontstaat doordat er te weinig opvang elders is. Als wilders een lijst met gemeentes gaat opnoemen en die gemeentes gaat veroordelen voor het openen van een asielzoekers centrum dan zadelt hij dus ook Oranje op met meer asielzoekers. Hij kan rustig roepen dat er geen asielzoekers meer binnen moeten komen en dat de grenzen dicht moeten maar hij is ook bezig de opvang van mensen die hier al zijn tegen te werken en dat veroorzaakt nu grote problemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
hij hoeft niet te roepen, mensen zijn sowieso wel tegen.
Kennelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom? Omdat wilders er dan 5 zetels bijkrijgt?
In de wet staat dat de gemeente verplicht is asielzoekers op te nemen die de minister hem toewijst, de burgemeester wilde persee de rest van zijn gemeente schoon houden en heeft daarom een covenant met de minister afgesloten om 700 asielzoekers in oranje te dumpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo heeft de burgemeester een probleem veroorzaakt?
Als je uitgaat van 3000 aanmeldingen per week, ik gok dat er nog meer zijn, kom je al uit op 156.000 mensen per jaar die een baan nodig hebben maar een uitkering gaan ontvangen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben 600.000 werklozen en krijgen er nu zo 30.000 tot 40.000 extra mensen bij die een baan willen. Ik zie niet in hoe we daar draagkracht voor gaan creëren.
Minimumloon omlaag. Er is voldoende werk, alleen willen de linksen niet dat dit rendabel wordt, dan moet hun achterban immers uit de sociale woning, de straat op en naar werk, alwaar inspanning moet worden verricht voor een bepaalde beloning. Tegen alle linkse dogma's in.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |