die halve finales kunnen niet. Is altijd match van a/b vs c/dquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:56 schreef Mark het volgende:
Ik ga voor halve finales Australie - Zuid-Afrika en Nieuw-Zeeland-Ierland. Daarna kan het alle kanten op
Volgens het schema in de OP welquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:11 schreef franklop het volgende:
[..]
die halve finales kunnen niet. Is altijd match van a/b vs c/d
Try voor Georgië hangt al vanaf minuut 1 in de lucht... komt wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:25 schreef franklop het volgende:
6-0 voor Nambië
maar het is nog vroeg
Ow zeker dat verwacht en weet ik ook wel,maar duurt langer dan verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Try voor Georgië hangt al vanaf minuut 1 in de lucht... komt wel.
Ja, echt een toevoeging ook moet ik zeggen!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoort het bij deze sport dat je de scheids verstaat?
Erg vet idd. Zouden ze in het voetbal ook moeten doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, echt een toevoeging ook moet ik zeggen!
maar ja, daar is het respect voor de scheids ver te zoeken altijd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Erg vet idd. Zouden ze in het voetbal ook moeten doen.
En terechtquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
maar ja, daar is het respect voor de scheids ver te zoeken altijd.
als ze gebruik mogen maken van video referee dan zal dat wel anders worden..quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En terecht
Van Kevin Blom word je ook niet blij van
Goede volger als je dat niet weetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:47 schreef sararaats het volgende:
GO BOKKIES!!!
zitten ze nu in de kwartfinale?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Goede volger als je dat niet weetMaar ja dus. Als poulewinnaar zelfs
De invulling voor het kwalificatietoernooi Japan 2019 moet nog duidelijk worden. Niets over te zeggen dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:12 schreef knnth het volgende:
Mooie pot zo. Nu Georgië gekwalificeerd is voor 2019, krijgen we dan een extra Europees land?
Knappe prestatie, maar Lomu deed het in 2 World Cupsquote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:33 schreef Nielsch het volgende:
Na zijn optreden tegen de VS heeft Bryan Habana net zoveel WK tries (15) als top trymaker Jonah Lomu.
http://en.espn.co.uk/scrum/rugby/story/277721.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat nu op 145 en speelt niet in de laatste groepswedstrijd. Als hij in de kwartfinale speelt (en wint) komt hij op 148 wedstrijden. Als hij de laatste groepswedstrijd zou hebben gespeeld zou hij op 149 komen. Met een afscheidswedstrijd zou het dan nog 150 hadden kunnen worden, maar nu lijkt hij op 148 of 149 te blijven steken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:14 schreef Barreltje het volgende:
Is het nou zo dat richie Mc Caw z'n 150 niet gaat halen omdat ie komende wedstrdij niet speelt?
zou toch NET jammer zijn..
Klopt, nummer 2 is Brian O'Driscoll met 141 (133 Ierland + 8 B&I Lions) en nummer 3 is George Gregan (Australië) met 139. Die zijn allebei al gestopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:28 schreef Barreltje het volgende:
zou toch jammer zijn.
Er is nog niemand die de 150 gered heeft toch?
iedere wedstrijd die hij nu speelt is een nieuw record ?
Ze gaan vanaf nu poolen in plaats van rugby?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:51 schreef Nielsch het volgende:
Het laatste weekend met poolwedstrijden is aangebroken!
Vanavond:
21:00 | Nieuw Zeeland - Tonga | St James Park, Newcastle
Vanaf nu is het een beetje als de Six Nations ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:23 schreef knnth het volgende:
De rustdag duurde al zo lang en na zondag hebben we er vijf op rij![]()
Gelukkig vanavond garantie op behoorlijk wat try's en zaterdag en zondag nog twee krakers.
Inderdaad erg jammer dat het zo moest lopen voor Wales maar die hadden toch nooit van zijn leven gewonnen van Nieuw-Zeeland!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Mijn voorspelling voor de rest van het tournooi:
QF1: Zuid-Afrika - Wales
QF2: Nieuw-Zeeland - Frankrijk
QF3: Ierland - Argentinië
QF4: Australië - Schotland
HF1: Zuid-Afrika - Nieuw-Zeeland
HF2: Ierland - Australië
F: Nieuw-Zeeland - Australië
CHAMP: Nieuw-Zeeland
De QF's zijn al wel in kannen en kruiken natuurlijk. Als grote fan van Wales vind ik het jammer dat ze direct uitkomen tegen de Springbokken, maar het is niet anders. NZ wordt kampioen 'omdat'. Wederom een zuidelijk halfrond toernooi.
rtlxl.nl voor ¤4 per maandquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:04 schreef lubje25 het volgende:
Waar kijken jullie het op? Ik zie geen rugby op tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |