Dat draaien is hier nu zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Cholula het volgende:
Drie uur slaap per nacht klinkt heel erg bekend.![]()
Hij draait ook de hele tijd om in zijn slaap, wordt dan wakker en begint vervolgens te huilen of te schaterlachen.
@Selvaria ik begin wel echt een beetje moe te worden. Dat is ook deels de reden dat ik de vrijdagen vrij heb genomen tot januari.
Mijn man werkt veel in de nacht en pakt de dagen op. Ook hij slaapt weinig dus.
Ik was zelf ook een hele slechte slaper tot mijn twaalfde, we hebben nog even dus.![]()
![]()
Positiever nieuws:
Hij had net best stevige poep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger benquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:49 schreef ingee het volgende:
Even een testje doen MC?
(Niet gehinderd door enige medische kennis)
Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger benIk moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Hij: "Heb je al een zwangerschapstest gedaan?"
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik:"Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger benIk moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik:"Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"
![]()
![]()
Dit ja!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?
Vreemd dat je huisarts deze vraag je niet heeft gesteld.
Ja die vraag heb ik gemist helaas. Slechte huisarts...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?
Vreemd dat je huisarts deze vraag je niet heeft gesteld.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:00 schreef ingee het volgende:
[..]
Dit ja!
Nog in een badkuip van een hotel gelegen?
Zit het tweelingeitje van Sjaak nog klem van binnen?
Weet je dat het erge is dat ik af en toe begin te twijfelen? "zal ik een test kopen? Nee, ik kan toch niet zwanger zijn?" Stom he!quote:
Ik heb nog wel wat test in huisquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja die vraag heb ik gemist helaas. Slechte huisarts...
[..]Dat laatste zal het vooral zijn. Hoewel ik ook met Sjaak in bad heb gezeten natuurlijk.
[..]
Weet je dat het erge is dat ik af en toe begin te twijfelen? "zal ik een test kopen? Nee, ik kan toch niet zwanger zijn?" Stom he!
En hoe eng zou het dan zijn als ik wel zwanger zou zijn...
Hm, mijn teamleider brengt dat wel steeds aan"je hebt het thuis ook heel druk nu met een klein kindje", maar de financieel directeur is keihard "een kind is een keuze, en daar hebben wij niks mee te maken".quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:58 schreef Cholula het volgende:
Ik werk in een andere omgeving dan de meeste van jullie, maar wat hier echt goed werkt is zeggen dat mijn prioriteiten anders liggen tegenwoordig.
Ik heb heel duidelijk mijn grenzen aangegeven, maar dat doen al mijn collega's met kinderen. En dat wordt geaccepteerd.
Een frikadel door een hal schuiven toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Skittles het volgende:
Fap wat een verschrikkelijk verhaal onder je spoiler![]()
Op mn werk heb ik het nog reuze naar m'n zinMaar daar is ook niet zo heel veel denkwerk voor nodig
Studie daarentegendan moet je opeens heel goed luisteren, terugpraten, samenvatten, onderzoeken en dan ook nog eens op een diagnose komen en achteraf uitleggen hoe je daarop gekomen bent. Hersendrilpudding werkt niet altijd mee.
Cactus, dat jij niet dronken bent geweest wil natuurlijk niks zeggen. Wie weet zaten er zaadjes in je vrouws mond? Of heeft een goede vriend per ongeluk in een dronken bui even zijn grote vriend eruit gehaald en zo floeperdefloep erin gedaan zonder dat je het door had. Want tja, na de bevalling is het natuurlijk 1 groot gevoelloos gapend gat..
Ik snap de dokter wel..
Ja, precies!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Een frikadel door een hal schuiven toch?
Oh lekker!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja, precies!
Nu wil ik een frikandelmet een broodje en mayonaise!
Zijn die kinderen dan ook niet van hem?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef MevrSanta het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat test in huis
Zal ik ze opsturen naar jou thuis?
Fietst R. zelf nog niet dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef ingee het volgende:
Zeg dat fietsen vanaf 9 maanden he, mag dat nu ook al vast?
Ik wil dat.
Alleen bij harde zijwindquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef ingee het volgende:
[..]
Ja, maar ze mag nu wel zonder zijwieltjes toch?
seksleven en jonge ouders in 1 zinquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef ingee het volgende:
Floeperdefloep
De perfecte omschrijving van het seksleven van jonge ouders.
Wat een eikel. Echt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom staat dit niet op de cover van Ouders van nu?!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef ingee het volgende:
Floeperdefloep
De perfecte omschrijving van het seksleven van jonge ouders.
Waar meld ik me aan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef ingee het volgende:
3 uur slaap per nacht?
Oke, we kunnen als moeders onderling wel allemaal 1 nacht per week een reeks baby's in huis nemen? Dan hebben we allenaal één volledig slapeloze nacht en de andere zes nachten ongestoorde slaap.
Wel zo eerlijk!
Ik heb dit ook, en ik ken het juist wel van moeders in mijn omgeving. Komt best veel voor is mijn indruk. Ik wil het ook stoppen maar vind dat best lastig, het gebeurt in een seconde. Mijn schoonouders nemen Silvijn mee naar de dierentuin en ik zie in een flits voor me dat hij opgetild wordt, over de rand valt en door een tijger verscheurd wordt. Slaat nergens op, dat weet ik.. of Als ik bijna in slaap val zie ik ineens voor me dat ik met de kindjes het water in rijd en moet kiezen wie ik moet reddenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef LuDann het volgende:
Faptist, je spoiler, wat verschrikkelijk zeg. Dat is je erger dan de ergste nachtmerrie... Naar gevoel in mijn buik krijg ik ervan. Soms schieten dat soort dingen wel eens door me heen, wat als... Ik moet daar echt een rem opzetten want het gevoel wat alleen het denken aan die mogelijkheid met zich meebrengt is al bijna genoeg om me aan het janken te krijgen. En toch, als ik van de trap loop kan ik niet helpen aan denken hoe makkelijk het fout kan gaan. Dan zie ik voor me hoe ze zo uit mijn handen glipt of dat ik struikel. Zo stom is dat, ik wilde dat ik die angstige visioenen uit kon zetten.![]()
Vooral tijdens de kraamweek had ik dat heel erg. Is het herkenbaar voor iemand? Ik heb van andere jonge moeder gehoord dat ze het niet herkennen dus ik vraag me af of ik in de gaten moet houden dat het niet uit de hand loopt.
Nou. Dat inderdaad. Ik word er ook bang van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:51 schreef ingee het volgende:
Inderdaad het meest verschrikkelijke scenario, zo snel en onverwacht. En wetend hoeveel liefde je voelt voor zo'n kleintje.
Ik word ook bang van dit soort dingen.
Ik dacht dat ik niet helemaal honderd was met wat ik soms voor me zie, ben blij iets soortgelijks te lezen. Mijn grootste angst is dat ik vol op haar buik ga staan als ze op haar speelkleed op de grond ligt. En dat ze dan als een zak bloed en organen uit elkaar spat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:25 schreef Krisvc het volgende:
Fap, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd meis.![]()
De gedachtes zijn hier herkenbaar. De hardnekkigste is me per ongeluk omdraaien met m'n elleboog op d'r hoofd en dat d'r schedeltje verbrijzelt. Dat je je dan zelfs voor kan stellen hoe dat kraakt. Proberen er niet aan te denken is het enige wat ik kan verzinnen, maar gaat niet altijd goed.
Pittige nacht zo MC. Ik hoop dat Man-flu Sjaak zich snel beter voelt en dat jij nog aan een beetje rust toe komt.![]()
L. sliep gisteravond om 9 uur. Om half 5 lag ze gezellig te brabbelen.Slokje drinken en toen weer verder tukken. Ik ga d'r zo wakker maken voor d'r eerste volle dag kdv. Ik geef 310 ml mee, hoop dat het genoeg is. Vind het lastig om in te schatten wat ze drinkt op een dag.
Verder op de planning voor vandaag, sollicitatiebrieven schrijven en een spiraaltje laten zetten. Ik heb in allebei geen zin.
Mijn kraamhulp was niet zo behulpzaam eigenlijk. Ze zei op dag 5 ofzo ook dat ik nog best een behoorlijke buik had. Toen ik zei dat dat vooral nog vocht was van de KS zei ze "Nou, das ook gewoon een beetje vet hoor"quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Waarom vertelt een kraamhulp zulke verhalen, is wat vooral in me opkomt
Jezusquote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:11 schreef LuDann het volgende:
[..]
Mijn kraamhulp was niet zo behulpzaam eigenlijk. Ze zei op dag 5 ofzo ook dat ik nog best een behoorlijke buik had. Toen ik zei dat dat vooral nog vocht was van de KS zei ze "Nou, das ook gewoon een beetje vet hoor"![]()
![]()
Ik heb nog een discussie gehad met mijn man over dat ik een ander kraam wilde, maar ze werd al 2 dagen afgewisseld door een ander en toen hadden we haar nog maar 2 halve dagen. Dus hij vond het onnodig veel gedoe. Wel achteraf in een enquête aangegeven dat ik niet tevreden was over haar.
Ja mij ook. Soms moet je ook weten wanneer je beter je mond kan houden denk ik dan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Waarom vertelt een kraamhulp zulke verhalen, is wat vooral in me opkomt
Oh god, dit ja... laten vallen, of op haar staan. Of op haar gaan liggen in bed, of dat ze stikt. en dat je er niks aan kan doen, je ziet haar gewoon doodgaan. En je dan dat moment voorstellen dat je ontdekt dat ze dood is...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:04 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik niet helemaal honderd was met wat ik soms voor me zie, ben blij iets soortgelijks te lezen. Mijn grootste angst is dat ik vol op haar buik ga staan als ze op haar speelkleed op de grond ligt. En dat ze dan als een zak bloed en organen uit elkaar spat.![]()
Goede tweede is dat ik haar laat vallen. Zo vol op haar hoofd of helemaal vanaf boven aan de trap naar beneden. En dat ze dan eindigt met een ingeslagen schedeltje. Dat ik dan zo helemaal voor me zie hoe haar oogjes zouden doven... Verschrikkelijk.
Ik de kraamweek vertelde de kraam ook een vreselijk verhaal over een nieuwbakken vader die twee uur lang was wezen fietsen met zijn pasgeboren baby in een drager onder een winddicht jack. Bij thuiskomst bleek de baby overleden. Mijn man en kraam hadden het over hoe stom je dan wel niet bent in dat te doen maar het enige waar ik aan kan denken is dat moment waarop die jas open ging bij thuiskomst en hoe die arme mensen zich daarbij gevoeld hebben.
Oh.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat kwak de warmtestuwing bedoelde bij het regenjasverhaal
Ik heb vandaag voor het laatst een babytjeen dan zie ik haar ook nog maar een uur ofzo vandaag
wij ook, zo'n vrouw van een jaar of 50 die zelf twee dochters had. Ze wist echt veel, en het hoefde niet allemaal volgens het boekje.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik had echt een mega fijne kraamverzorgster gelukkig. Bij een volgende reserveer ik haar gewoon hoor, moeten ze haar maar een maandje uitroosteren.![]()
Ik kan hem nu niet kijken (werk) maar ik heb nu wel morgen ben ik de bruid in mn hoofdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik had echt een mega fijne kraamverzorgster gelukkig. Bij een volgende reserveer ik haar gewoon hoor, moeten ze haar maar een maandje uitroosteren.![]()
En voor Spees:
Opzettelijk een bot breken gebeurt nog steeds, maar dat zal de kraamverzorgende maar niet doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:41 schreef ingee het volgende:
Ik kreeg het verhaal 'Hoe wij vroeger leerden baby's met grof geweld al botten brekend uit te nauwe moeders te sleuren', maar dat was het wel qua drama.
Alleen een kerstkaart naar de kraam. Zij zijn voor ons honderd keer specialer dan andersom, dus ik denk niet dat ze verdrietig zijn als je het niet doetquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:49 schreef SaskiaR het volgende:
Gekke vraag, maar hebben jullie nog wel eens foto's of updates gestuurd naar je vk of kraam? Of zouden ze daar niet op zitten te wachten?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Helaas voor de verhalen, ik ben niet zwanger![]()
![]()
Ik las even de 'niet' niet, en mijn hart maakte een sprongetjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Helaas voor de verhalen, ik ben niet zwanger![]()
![]()
oooh leuk! Ik heb bij jou als bruidje een mooi plaatje in mijn hoofd, ben heel benieuwd of dat gaat kloppenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan vooral heel slecht tegen nare verhalen over situaties waar kindjes bij betrokken zijn. Het nieuws kijken doe ik gewoon niet meer, dat zorgt echt voor slapeloze nachten. Baard en ik zaten laatst al allebei huilend op de bank bij een verhaal van een overleden kindje.
Zaterdag ga ik trouwjurken passen en daarbij voorzie ik ook al een hoop emotioneel gesnif.. Kreeg gisteren een sms'je van mijn zus dat ze zich aan het voorbereiden was door Say yes to the dress te kijken. Ik zei dat ik hoopte dat het geen aflevering was waarin de zus alles aan het afkraken was, waarop mijn zus zei dat ze waarschijnlijk alles mooi gaat vinden gewoon omdat ze zo trots op me is.
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag komt de nieuwe bankweg blauwpaarse stoorzenders in mijn interieur
#fwp
Ik had zelf een strapless bh aan en kreeg zo'n torselet ding van de bruidswinkel om bepaalde jurken echt goed te kunnen aanpassen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, SQ!
Als ervaringsdeskundige, zou je zeggen dat het handig is als ik een strapless beha meeneem? Zo ja, dan moet ik even bedenken waar ik die vandaan haal.
bh maakt niet uit, als je maar een lichte onderbroek aantrekt die niet tekentquote:Op woensdag 7 oktober 2015 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief, SQ!
Als ervaringsdeskundige, zou je zeggen dat het handig is als ik een strapless beha meeneem? Zo ja, dan moet ik even bedenken waar ik die vandaan haal.
Ik had het over dat verhaal van die baby onder dat jasjequote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:42 schreef LuDann het volgende:
Dit ging niet om een waarschuwing voor warmtestuwing hoor Kwak. Ze kon gewoon niet geloven hoeveel ik was aangekomen en maakte daar steeds opmerkingen over. Ik ben best tevreden met mijn gewicht nu, ben eindelijk niet meer die magere spriet met ondergewicht. Maar ja. 31 kilo aankomen gaat tegen alle richtlijnen in he. Dat hoort niet, dat is verkeerd. Ook al vinden mijn man en ik het beiden prima zo en is er van overgewicht amper sprake ( ja god 3 kilo teveel maar ik geef borstvoeding dus dat komt vast goed).
Dat ik het wel best vind zo daar kon de kraam moeilijk bij geloof ik, vandaar die opmerkingen.
`quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik las even de 'niet' niet, en mijn hart maakte een sprongetje![]()
Ik wil eigenlijk wel een foto zien, ga je die hier posten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan vooral heel slecht tegen nare verhalen over situaties waar kindjes bij betrokken zijn. Het nieuws kijken doe ik gewoon niet meer, dat zorgt echt voor slapeloze nachten. Baard en ik zaten laatst al allebei huilend op de bank bij een verhaal van een overleden kindje.
Zaterdag ga ik trouwjurken passen en daarbij voorzie ik ook al een hoop emotioneel gesnif.. Kreeg gisteren een sms'je van mijn zus dat ze zich aan het voorbereiden was door Say yes to the dress te kijken. Ik zei dat ik hoopte dat het geen aflevering was waarin de zus alles aan het afkraken was, waarop mijn zus zei dat ze waarschijnlijk alles mooi gaat vinden gewoon omdat ze zo trots op me is.
.
.
Haha nee, daarstraks had ik bloed. Maar nu niet meer. We zien wel weer waar het schip strandt.quote:
Los!! Wow! Koop die scooter maar vast hoor...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:04 schreef Zoë23 het volgende:
Oh IMA!
DaD wauw dat lijkt me zo bijzonder, trouwjurk shoppen.
Veel plezier!
Speesmorgen alweer jarig, jammer dat je haar weinig ziet vandaag
5 okt zette S.ophie haar 1e stapjes los! Precies 11 mndben zo trots
Zijn al druk hun 1e verjaardag aan het plannen.. pff dit jaar ging echt zo snel.
Vandaag gaan we voor het eerst met zn allen naar monkey townHoop dat
E en S het leuk vinden. Peuter vermaakt zich sowieso wel
gmtaquote:
Ik zou ons lekker nieuwsgierig laten zijn! Toch leuker als groot geheim dat Baard zelf (ok, op de medepassers na) als eerste gaat zien?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik slaag, wil ik best kijken of ik een foto kan posten. Moeten jullie wel beloven die niet aan Baard te laten zien.
Dat klopt wel ja, pas op die dag komt alles bij elkaar; haar, make-up, jurk, sieraden enzo.. En je hoei-ik-ga-trouwen-smile natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er een foto gemaakt wordt, laat ik die waarschijnlijk toch al alle hoeken van WhatsApp zien..
Het is sowieso anders als je op de trouwdag zelf in vol ornaat over het gangpad schrijdt, denk ik. Maar ik zie wel even hoe ik er zaterdag over denk!.
Dat had ik ook, beetje melancholisch/sad gevoel in het laatste weekend. Nu ik weer werk merk ik dat ik het wel heb gemist en zoveel nieuwe energie heb! En het is fijn om je erop te verheugen om thuis te komen en je blije mini weer te zienquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik ben trouwens de laatste dagen weer heel erg bezig met de laatste dagen zwangerschap en de bevalling, vooral als ik 's avonds in bed lig speelt de hele film zich weer af. Zal wel een soort einde-verlof-melancholiek zijn of zo..
Emotionele waarde niet, maar duur was ie wel toen we m kochten voor J. Het is zo'n kidzimpulz kleed van 2*1.50m superstevig en fijn. Een ikea kleed van ¤20,- had ik ook weggeknikkerd hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow MM had het kleed emotionele (of grote geld-)waarde? Ik zou het weggeknikkerd hebben en een nieuwe gekocht.
Edit: dit stond er wat botik bedoelde ook props voor je doorzettingsvermogen.
Ik snap het. Heel relaas over mijn gewicht vervolgens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had het over dat verhaal van die baby onder dat jasjewas nog aan het typen toen jij die andere stomme opmerking van haar postte.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:09 schreef ingee het volgende:
*spammerdespam*
Check mijn badeend!Spetter spatter spaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker in het water
Wil nog niet uit bad..
ik kom een beetje later![]()
*zingt*Schudden voor gebruik
hihi, dat zing ik echt altijd met Ketel in badquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:38 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Spetter spatter spater
Lekker in het water
Wil nog niet uit bad..
ik kom een beetje later![]()
*zingt*
+1quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
hihi, dat zing ik echt altijd met Ketel in bad
Ik met wurmquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
hihi, dat zing ik echt altijd met Ketel in bad
Ja toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:52 schreef Skittles het volgende:
Huh? Ik dacht altijd dat het 'een druppel later' was
Maar het is mijn "eigen" liedje.. want ik kende de alfred J kwak versie niet meerquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:52 schreef Skittles het volgende:
Huh? Ik dacht altijd dat het 'een druppel later' was
Je veroorzaakte een mindfuckquote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:57 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Maar het is mijn "eigen" liedje.. want ik kende de alfred J kwak versie niet meer
Ik wil ookquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:38 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En mooie badeend ingee! Mooi hoedje
Dat blijft toch vreemd! Ook niet als ik je een direct linkje pm? Even testen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:48 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik wil ookdoen voor jouw foto, maar imgur kan ik nooit zien.
Denkbeeldigedan maar.
Ik ben imgurhandicaptquote:Op woensdag 7 oktober 2015 19:51 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat blijft toch vreemd! Ook niet als ik je een direct linkje pm? Even testen.
Luuf is een soort dampo voor baby's. Zalf waardoor ze beter kunnen ademen bij verkoudheid.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:01 schreef faptist het volgende:
Cactus,
Wat is luuf?
Las er eergisteren ook al over, maar toen vergeten om te vragen.
Luuf is Vicks Vaporub voor baby's. Mag vanaf 6 maanden. Op het borstje en op de voetzolen (en dan sokken aanquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:01 schreef faptist het volgende:
Aww. R in bad. Happiness all around.
Cactus,
Wat is luuf?
Las er eergisteren ook al over, maar toen vergeten om te vragen.
Bah.
Verder is het vandaag gewoon even KuT gegaan. Had mijn gedachten er niet zo bij op het werk. Leerlingen merken dat meteen en werkten gewoon door. Vind dat zo bijzonder. Dan merk je echt dat ze voor jou werken. Echt een cadeautje.
Vandaag vroeg er ook een leerling waar mijn dochtertje was als ik op school was, want daar ben ik toch altijd?![]()
Bedankt voor alle lieve woorden en het meeleven.
8 uur. kinderbedtijd. Tegenwoordig geldt dit blijkbaar ook voor ons.
Ah ik was Spuit 11quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:29 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Luuf is een soort dampo voor baby's. Zalf waardoor ze beter kunnen ademen bij verkoudheid.
En dan hebben we ineens alweer bijna de oudste baby's.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net trouwens even in de Wiki gekeken en we gaan de komende twee maanden echt heel veel dreumesen uitzwaaien zeg! Wat een leegloop wordt het hier.
Maar volgens mij komen er ook wel weer veel nieuwe babietjes bij vanuit Z&Gquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb net trouwens even in de Wiki gekeken en we gaan de komende twee maanden echt heel veel dreumesen uitzwaaien zeg! Wat een leegloop wordt het hier.
We hebben allebei wel vrij genomen /werkdag geruild en we gaan gewoon simpele leuke dingen doen met zn vieren. Zwemmen, taart eten, op haar verjaardagscadeau glijdenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:52 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD wat leuk, veel plezier met het trouwjurk shoppen![]()
wij moeten, nadat alles rond het huis officiëel is, eigenlijk ook zo snel mogelijk wat vast leggen.. Geregistreerd partnerschap vind ik niet zo leuk omdat ik gewoon wil trouwen dus wie weet besluiten we binnenkort geheel onromantisch dat we ook maar gaan trouwen![]()
![]()
![]()
Spees, fijne dag morgenspecialedingen gepland?
![]()
En ludann, ik zou die reactie ook stront vervelend vindenOmdat je 1x af zegt? Doe normaal zeg, dan zou ik me ook weer schuldig gaan voelen terwijl dat nergens op slaat
![]()
Gevalletje, je spoiler![]()
![]()
Wij hebben testament met samenlevingscontract. Testament hoeft niet aangepast bij huwelijk, is zeg maar adaptable, dus die kosten hoeven niet nog een keer dan. Alleen de huwelijkse voorwaarden die we willen stellen moeten dan nog geregeld. Maar dat is een keuze, kan ook zonder/in gemeenschap van goederen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:52 schreef krijgerrtje het volgende:
DaD wat leuk, veel plezier met het trouwjurk shoppen![]()
wij moeten, nadat alles rond het huis officiëel is, eigenlijk ook zo snel mogelijk wat vast leggen.. Geregistreerd partnerschap vind ik niet zo leuk omdat ik gewoon wil trouwen dus wie weet besluiten we binnenkort geheel onromantisch dat we ook maar gaan trouwen![]()
![]()
![]()
Spees, fijne dag morgenspecialedingen gepland?
![]()
En ludann, ik zou die reactie ook stront vervelend vindenOmdat je 1x af zegt? Doe normaal zeg, dan zou ik me ook weer schuldig gaan voelen terwijl dat nergens op slaat
![]()
Gevalletje, je spoiler![]()
![]()
Misschien wil ik hem wel kopen. M'n linkerbeen wil graag een trouwjurk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:34 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd met S.uze, Spees!![]()
Ik heb nog wel een trouwjurk te koop.het is alleen een maat 34, krijg m aan de straatstenen niet verkocht.
Dit heb ik een paar weken geleden gehad, ongeluk op de snelweg met baby erbij (niet mijn schuld). Gelukkig hadden we allebei niets, auto wel weggesleept maar gelukkig hadden we kort daarvoor een grotere gekocht. Als het met ons vorige koekblik was gebeurd had het er heel anders uitgezien. Ik was ook zo blij met de family fix, vond dat eigenlijk te duur want zo vaak rijden we niet maar als de MC niet goed vast had gezeten... wil er niet aan denken. Het was enorm schrikken en nog tijdje flashbacks gehad. Baby heeft niets gemerkt...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:20 schreef Gevalletje het volgende:
Zieke baby's kan ik nog wel van me afzetten, heb meer die angst dat hem wat overkomt.. Dat ik hem per ongeluk laat vallen ofzo of dat ik een ongeluk krijg met de auto en hij zit achterin.. Laatst op uitrit van de snelweg kwam er van de andere baan ineens een wieldop voor m'n auto langsgerold. Was niet heel dichtbij, maar zag em naar de vangrail gaan en als ie af zou ketsen ertegen zou ie wel de auto kunnen raken en Q lag achterin te slapen.. Gelukkig rolde ie zo het gras erachter in.
Toen Q een paar weken was, had ik em grote delen van de dag op schoot liggen. Elke keer als ik wakker werd, dacht ik dat ik hem in m'n armen had. Dan ligt ie dus onder de dekens *paniek! Druk zoeken onder de dekens* oh wacht, hij ligt gewoon in z'n bedje.. 1x vond ik em niet onder de dekens en zag wat op de grond liggen, panisch erin wroeten, zoeken naar Q. Tot ik goed wakker werd en zag dat ik hem zocht in een trui van m'n vriend die op de grond naast het bed lag. Heeft een paar weken geduurd voor die dromen over waren!
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:58 schreef Krisvc het volgende:
Wij hadden eerst een gratis geregistreerd partnerschap en hebben dat met z'n tweetjes om laten zetten naar een huwelijk. Man zei al jaren, nou, als je wil trouwen maak je maar een afspraka op het gemeentehuis. Dus dat heb ik gedaan.![]()
[..]
Misschien wil ik hem wel kopen. M'n linkerbeen wil graag een trouwjurk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu mijn gezin maar eens uit bed trommelen voordat we weer eens niet op tijd klaar zijn om uit te checken![]()
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Falalalala-la-Cho-lu-laaa het volgende:
[..]
Joehoe![]()
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, gefeliciteerd met je lieve Suzuki! Tot morgen!
Pffff... het is een faaaase....quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Spees, gefeliciteerd!
Vannacht is het meer de vraag wanneer ik niet wakker was, dan wanneer ik wel wakker was. Ik was wakker van 11.30-12.30, 2.30-05.00, en 06.00-07.30. Daarna nog anderhalf uur geslapen...Man o man o man...
De kleine heeft al 2 weken een prutoogje. Nu is dat ook rood aan het worden, aan de buitenkant. Heeft iemand daar ervaring mee?
Warme douche of warmte kompres op de plaats. Masseren en veel aanleggen aan die borst.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:57 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Pffff... het is een faaaase....
Prutogje had N. ook, maar het werd niet rood. Toch effe naar de dokter?
Hier heb ik al een hele tijd een verstopt melkkanaaltje... Hellup, iemand tips?? Ik heb echt geen zin in borstontsteking
Ik loop de hele ochtend al te maseren en te hannesen met een kompres, en N. heeft nu écht geen trek meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Warme douche of warmte kompres op de plaats. Masseren en veel aanleggen aan die borst.
Eigenlijk zou je de kin van je baby moeten laten wijzen naar de plek waar het moeizamer gaat... maar soms is dat niet echt te doen
Bah, Saskia. Mijn vk raadde aan om voor een voeding de borst warm te douchen, en gelijk na een voeding te koelen, het liefst met witte kool. Ik koelde ook wel met een natte hyhydrofiel die even in de vriezer was geweest. Zorgen dat de kool en de hhydrofiel je tepel niet raken. ... Na 2 dagen was ik er van af..quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik loop de hele ochtend al te maseren en te hannesen met een kompres, en N. heeft nu écht geen trek meer.waarom is het altijd gezeik met bv... zere tepels, stuwing, verstopping, gedoe met kolvem... ik heb er echt zo *** genoeg van.
Man heeft mij in augustus 2014 gevraagd en we zouden eigenlijk in mei 2016 gaan trouwen, maar toen was ik (veel) sneller zwanger dan gedacht. We hebben toen besloten toch sneller (en dus zwanger) te gaan trouwen dan gepland. Een van de redenen die doorslaggevend was was die van 'dan hebben we straks een kind, willen we dan nog wel X duizend euro uitgeven aan een bruiloft? We hebben nu nog steeds een bruiloft gehad met alles er op en er aan, maar wel voor een kleiner gezelschap. Ik had het niet anders willen doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwen wilden wij echt doen voordat we ons met baby's bezig gingen houden. Zo konden we optimaal feesten
En eigenlijk vind ik het ook een beetje gek dat zoveel mensen zwanger trouwenalsof je dan ineens pas bedenkt dat je voor altijd samen wil blijven of alles goed geregeld wil hebben.
Nou ja, wij waren niet van plan om onze kinderwens uit te stellen wegens een formaliteit. Het is maar net hoeveel waarde je aan dat papiertje hecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
En eigenlijk vind ik het ook een beetje gek dat zoveel mensen zwanger trouwenalsof je dan ineens pas bedenkt dat je voor altijd samen wil blijven of alles goed geregeld wil hebben.
Ik heb het ook net achter de rug (maar dat was wel een ontsteking geworden). Geduld en volhouden. Ik had ook paracetamol ingenomen. Let op dat je geen koorts krijgtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik loop de hele ochtend al te maseren en te hannesen met een kompres, en N. heeft nu écht geen trek meer.waarom is het altijd gezeik met bv... zere tepels, stuwing, verstopping, gedoe met kolvem... ik heb er echt zo *** genoeg van.
Klopt, ideaal zo. Maar weer een hoop gezeik met het maken van een duo-afspraak (11 maanden afspraak en 4 jaar afspraak voor Draak), daar doelde ik eigenlijk op. Hoe moeilijk kan het nou zijn om over 3 maanden 2 afspraken achter elkaar te plannenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Da's toch prima, NTS? Volgens mij ben jij ook niet het type dat er op zit te wachten dat het cb jou gaat vertellen wat je moet doen
Mooie stats!
Nou wat doen ze moeilijk iddquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Klopt, ideaal zo. Maar weer een hoop gezeik met het maken van een duo-afspraak (11 maanden afspraak en 4 jaar afspraak voor Draak), daar doelde ik eigenlijk op. Hoe moeilijk kan het nou zijn om over 3 maanden 2 afspraken achter elkaar te plannen. Moeilijk dus, als ik die doos achter d'r computer moest geloven. Maar goed, het is gelukt.
Daar heb ik hier ook al eens over geklaagdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:55 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Klopt, ideaal zo. Maar weer een hoop gezeik met het maken van een duo-afspraak (11 maanden afspraak en 4 jaar afspraak voor Draak), daar doelde ik eigenlijk op. Hoe moeilijk kan het nou zijn om over 3 maanden 2 afspraken achter elkaar te plannen. Moeilijk dus, als ik die doos achter d'r computer moest geloven. Maar goed, het is gelukt.
Ik heb geen inkomen en wel (studie)schuld, dus dat komt onze hypotheek niet ten goedequote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Krijgertje, is het niet handiger om vóór het kopen van het huis die dingen alvast te regelen? Is veel makkelijker!
Cactus, ben je al bij de huisarts geweest? Hopelijk is er niks ergs met sjaakbeterschap
Trouwen wilden wij echt doen voordat we ons met baby's bezig gingen houden. Zo konden we optimaal feesten
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Loj het volgende:
Spees, gefeliciteerd!
Een dreumes!
Wij zijn niet getrouwd en hebben wel heel bewust twee kinderen. Bij Ow hebben we de voogdij vanaf moment 1 geregeld. Verder niets.
Toen Ow een paar maanden was kochten we een huis dus hadden we alles geregeld.
(Nu nog zelf ooit dezelfde achternaam krijgen als m'n jongens)
oh my! je quote!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Ja, we zijn geweest. Het was niets ernstigs, Sjaak heeft een virusje. Natuurlijk had hij goed geplast voordat de huisarts de luier open deed, zonder uraten (de rest van de ochtend was er nauwelijks een plas in de luiers). De huisarts maakt zich geen zorgen. Genoeg drinken aanbieden, water tussendoor ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Cactus, ben je al bij de huisarts geweest? Hopelijk is er niks ergs met sjaakbeterschap
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Loj het volgende:
Spees, gefeliciteerd!
Een dreumes!
Wij zijn niet getrouwd en hebben wel heel bewust twee kinderen. Bij Ow hebben we de voogdij vanaf moment 1 geregeld. Verder niets.
Toen Ow een paar maanden was kochten we een huis dus hadden we alles geregeld.
(Nu nog zelf ooit dezelfde achternaam krijgen als m'n jongens)
Oh bah, wat een vervelende verhalen... Wat een ellende!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn getrouwd en 4 dagen later heb ik de eerste spuit gezet om aan Sjaak te werken. Dat was toeval, we hadden ook een maandje eerder of later kunnen beginnen. Het maakte ons niet zo veel uit. Ons huis was ook nog lang niet klaar. Dat vond mijn moeder vooral heel erg ("moet je nu wel beginnen dan? Je moet nog zoveel in huis doen"). Ondertussen vindt ze het huis al meer dan goed genoeg (we hebben ook al veel gedaan in de tussentijd).
Voogdij hebben we geregeld toen Sjaak 3 maanden was, we moesten daar echt goed over nadenken. Hadden niet iemand waarvan me meteen wisten dat we die wilden.
1. Beste vriend + vrouw, maar die verhuizen binnen nu en 2 jaar naar ergens in Afrika of het Midden-Oosten als het aan hen ligt. Wil ik mijn moeder niet aandoen dat Sjaak dan mee gaat.
2. Moeder, maar die is te oud vinden wij (nu 65).
3. Vrouws familie, wonen allemaal in Amerika. Niet ideaal dus.
4. Goede vrienden van ons. Die zijn het geworden. Het grappige is dat Sjaak altijd wat de kat uit de boom kijkt en niet lacht naar mensen die hij al even niet heeft gezien, maar bij hen is het altijd meteen hard lachen en vrolijk zijn![]()
Haha! Slaapt ze er wel goed in?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn baby ligt voor het eerst in haar leven in haar grote bed te slapen! In haar wiegje komen haar armen al buitenboord, dus ze moet binnenkort maar een keer over.. Maar nu lijkt ze in haar ledikant weer zo mini..
dit!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn baby ligt voor het eerst in haar leven in haar grote bed te slapen! In haar wiegje komen haar armen al buitenboord, dus ze moet binnenkort maar een keer over.. Maar nu lijkt ze in haar ledikant weer zo mini..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met de heupjes! Hier ook voor foto's geweest ivm erfelijkheid, maar niets aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:11 schreef JufMariska het volgende:
Voogdij
Tip van onze notaris was voogdij regelen op rechtspraak.nl. gratis. Want in je testament weer veranderen kost klauwen met geld. Kan sinds twee jaar ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:00 schreef ingee het volgende:
Maar bijna 2 weken te laat.Ze is altijd zo groot en snel, maar met zo'n speentje is ze toch weer wat kleiner vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte met de heupjes! Hier ook voor foto's geweest ivm erfelijkheid, maar niets aan de hand.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:11 schreef JufMariska het volgende:
Voogdij
Ai, wat vervelend. Voor hen, maar ook voor jullie. Dat blijft natuurlijk wel altijd een risico, je moet er toch maar vanuit gaan dat ze altijd bij elkaar blijven. Of je moet één iemand opgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:29 schreef faptist het volgende:
Cactus,
Zul je altijd zien. Bij de huisarts zijn ze altijd genezen. Waar zou dat nou aan liggen?
Wel fijn en goed dat je even geweest bent. Scheelt je een hoop ongerustheid.
Zeker gezien Sjaak's start.. Beterschap!
Maarre.. wat is nou een luuf? Je had het daar een paar pagina's terug over. Je gebruikte het voor zijn verkoudheid?
Ro is super verkouden en hoest ook.
Ze had heel de dag niet geslapen op het kdv dus ik heb haar huilend opgehaald. Eenmaal in de mc viel ze meteen in slaap. Of dat nou door de auto kwam of omdat haar mutsje over haar ogen is gezakt en ze daardoor denkt dat het nacht is weet ik niet.. maar als ontaarde moeder laat ik haar nu dus al een uur slapen in haar mc.
Oh het eten is klaar.. en ro wordt uiteraard wakker.
Vicks Vaporub voor baby's![]()
Hele dag niet slapen is wel heel erg lang! Kwam dat door de verkoudheid?
En daar is niets ontaards aan hoor. Ik zou hetzelfde doen
Ik moest nog reageren op je rok, maar ik vond het ook leuk staan. Ik ben zelf net zo anti-rok als jij dus ik begrijp je gevoel. En als ze er niets van zeggen, past het dus bij je, toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef Hilmo het volgende:
Spees, gefeliciteerd met je dreumes!!(oooh wat vliegt de tijd)
Bedankt voor de fijne woorden op mijn rok allemaalGister naar het werk gegaan in die kleren. Vet spannend maar niemand die het zag
![]()
Zal wel positief zijn dan.
Voogdij gewoon gratis regelen via internet idd. Hier onze moeders gedaan. Het gaat toch vooral om vertrouwde mensen en onze moeders kunnen dan voor R de beste plek uitkiezen. 1 iemand of 2 losse mensen uitkiezen is het beste, ook financieel. Dat maakt veel uit. Geen stel kiezen maar 1 persoon van het stel.
Sjaak ligt in bed. Hij heeft best een goede middag en avond gehad, gelukkig. Gister was het huils, maar vandaag was het weer lachs (bijna de hele tijd). Iedere keer als hij uit bed komt, zit heel zijn gezicht vol met snotZal morgenvroeg eens kijken of ik een foto kan maken. Is ook leuk voor z'n 18e verjaardag.
Waarom of wat scheelt dat dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef Hilmo het volgende:
Spees, gefeliciteerd met je dreumes!!(oooh wat vliegt de tijd)
Bedankt voor de fijne woorden op mijn rok allemaalGister naar het werk gegaan in die kleren. Vet spannend maar niemand die het zag
![]()
Voogdij gewoon gratis regelen via internet idd. Hier onze moeders gedaan. Het gaat toch vooral om vertrouwde mensen en onze moeders kunnen dan voor R de beste plek uitkiezen. 1 iemand of 2 losse mensen uitkiezen is het beste, ook financieel. Dat maakt veel uit. Geen stel kiezen maar 1 persoon van het stel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve, vrolijke Suus
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en adviezen! Voor jullie allemaal veel sterkte met gebroken nachten, heupissues, snotneuzen en krampjes. Maar vooral heel veel mooie momenten met jullie baby's. Het gaat zó snel.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedankt iedereen voor de felicitaties
Ik kom hier afscheid nemen. Postte de laatste maanden sowieso al niet zoveel meer, Suzuki is al een tijdje niet meer zo baby-esqueWat was ze klein!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve, vrolijke Suus
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en adviezen! Voor jullie allemaal veel sterkte met gebroken nachten, heupissues, snotneuzen en krampjes. Maar vooral heel veel mooie momenten met jullie baby's. Het gaat zó snel.
En wat is ze groot!
(Ik zie niks imgurrigs, maar toch)
Veel plezier aan de andere kant en tot over een paar maandjes!
Nee dat ligt aan mij, no worries!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Hm, vreemd, bij mij doet ie het wel
Haha, voor jou is het iets groots en hen valt het niet op.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:36 schreef Hilmo het volgende:
![]()
Ik kom hier afscheid nemen. Postte de laatste maanden sowieso al niet zoveel meer, Suzuki is al een tijdje niet meer zo baby-esqueHet blijft toch een tof kind heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve, vrolijke Suus
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en adviezen! Voor jullie allemaal veel sterkte met gebroken nachten, heupissues, snotneuzen en krampjes. Maar vooral heel veel mooie momenten met jullie baby's. Het gaat zó snel.![]()
Ik kom hier afscheid nemen. Postte de laatste maanden sowieso al niet zoveel meer, Suzuki is al een tijdje niet meer zo baby-esqueZe is zo leuk SpeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve, vrolijke Suus
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en adviezen! Voor jullie allemaal veel sterkte met gebroken nachten, heupissues, snotneuzen en krampjes. Maar vooral heel veel mooie momenten met jullie baby's. Het gaat zó snel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat de meting van 2 weken niet helemaal klopt eigenlijk. En als dat zo is is er gewoon helemaal niks aan de hand.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef LuDann het volgende:
Supertoffe foto's Spees!
Mijn verzoek aan de examencommissie is goedgekeurd. Gelukkig. Nu nog regelen dat ik toegang krijg tot de kolfruimte. Ik heb een klacht ingediend en ben stennis gaan schoppen op onder andere Facebook. Die onzin heeft nu wel lang genoeg geduurd, ze regelen het maar gewoon.![]()
Ben bij het CB geweest om weer even te wegen. 200 gram erbij in 9 dagen. Dat is op het randje volgens de wijkverpleegster, en ze heeft het liefst dat ik tussendoor nog een keer kom wegen want de volgende afspraak is over 3 weken. Ik heb gezegd dat ik misschien nog even binnenval maar dat ik eigenlijk denk dat het prima gaat zo.Ik denk dat Wolk nu gewoon een eigen lijntje aan het zoeken is en die prima gaat volgen. Komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat de meting van 2 weken niet helemaal klopt eigenlijk. En als dat zo is is er gewoon helemaal niks aan de hand.![]()
Tenks.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik denk dat Wolk nu gewoon een eigen lijntje aan het zoeken is en die prima gaat volgen. Komt wel goed schatje
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef LuDann het volgende:
Supertoffe foto's Spees!
Mijn verzoek aan de examencommissie is goedgekeurd. Gelukkig. Nu nog regelen dat ik toegang krijg tot de kolfruimte. Ik heb een klacht ingediend en ben stennis gaan schoppen op onder andere Facebook. Die onzin heeft nu wel lang genoeg geduurd, ze regelen het maar gewoon.![]()
Ben bij het CB geweest om weer even te wegen. 200 gram erbij in 9 dagen. Dat is op het randje volgens de wijkverpleegster, en ze heeft het liefst dat ik tussendoor nog een keer kom wegen want de volgende afspraak is over 3 weken. Ik heb gezegd dat ik misschien nog even binnenval maar dat ik eigenlijk denk dat het prima gaat zo.(200/9)*7 = 155.555555556. oftewel: ruim 150 gram in een week. Het minimale is 100 tot 125 dacht ik, dus die wvpk moet niet zo zeuren. Wolk doet het prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed dat de meting van 2 weken niet helemaal klopt eigenlijk. En als dat zo is is er gewoon helemaal niks aan de hand.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ze zei dat het wel 200 gram per week mag zijn. Tis lastig met al die verschillende meningen, en ik kan me voorstellen dat ze graag opnieuw wegen. Maar ik ga nu even op mijn gevoel af. Over 3 weken opnieuw wegen is ruim op tijd vind ik en dat geeft een beter beeld van hoe het gaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
(200/9)*7 = 155.555555556. oftewel: ruim 150 gram in een week. Het minimale is 100 tot 125 dacht ik, dus die wvpk moet niet zo zeuren. Wolk doet het prima!
Whehe.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:14 schreef ingee het volgende:
Voor Spees en vast voor Squutje
[ afbeelding ]
Edit - en Hilmo en Skittles en Kwak
Iedereen gaat er vandoor deze maand.
ja, natuurlijk mag het meer zijn! maar dat moet niet. Michael groeit ook maar het minimale (zelfs met eiwitreike dieetvoeding ter ondersteuningquote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ze zei dat het wel 200 gram per week mag zijn. Tis lastig met al die verschillende meningen, en ik kan me voorstellen dat ze graag opnieuw wegen. Maar ik ga nu even op mijn gevoel af. Over 3 weken opnieuw wegen is ruim op tijd vind ik en dat geeft een beter beeld van hoe het gaat.
NachtSjaak sinds 3.30uquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 03:09 schreef JufMariska het volgende:
Nachtvoeden, dus kan ik ook jompelen voor M & SQ en BB![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |