abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156649593
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_156649767
Cholula:
Ondertussen heb ik een week erop zitten met elke nacht maximaal 3 uur slaap in totaal :+ :')
Ik dacht eerst dat ze het koud had, maar de nacht erna was ze juist aan het zweten en voelde ze te warm aan bij een dikkere slaapzak. Dunne slaapzak weer aan en ze sliep afgelopen nacht relatief goed (ik denk 5 keer wakker voor de borst).
Ze slaapt in de cosleeper, dus heel erg wakker word ik er meestal niet van. Behalve afgelopen week, dat was niet zo tof. Maar ook dat overleef je wel :P
pi_156649990
Drie uur slaap per nacht klinkt heel erg bekend. :')
Hij draait ook de hele tijd om in zijn slaap, wordt dan wakker en begint vervolgens te huilen of te schaterlachen.

@Selvaria ik begin wel echt een beetje moe te worden. Dat is ook deels de reden dat ik de vrijdagen vrij heb genomen tot januari.
Mijn man werkt veel in de nacht en pakt de dagen op. Ook hij slaapt weinig dus.

Ik was zelf ook een hele slechte slaper tot mijn twaalfde, we hebben nog even dus. ;) :')

Positiever nieuws:
Hij had net best stevige poep!
pi_156650279
3 uur slaap per nacht? :'(

Oke, we kunnen als moeders onderling wel allemaal 1 nacht per week een reeks baby's in huis nemen? Dan hebben we allenaal één volledig slapeloze nacht en de andere zes nachten ongestoorde slaap.

Wel zo eerlijk!
pi_156650346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Cholula het volgende:
Drie uur slaap per nacht klinkt heel erg bekend. :')
Hij draait ook de hele tijd om in zijn slaap, wordt dan wakker en begint vervolgens te huilen of te schaterlachen.

@Selvaria ik begin wel echt een beetje moe te worden. Dat is ook deels de reden dat ik de vrijdagen vrij heb genomen tot januari.
Mijn man werkt veel in de nacht en pakt de dagen op. Ook hij slaapt weinig dus.

Ik was zelf ook een hele slechte slaper tot mijn twaalfde, we hebben nog even dus. ;) :')

Positiever nieuws:
Hij had net best stevige poep!
Dat draaien is hier nu zitten :D
Dan gaat ze razendsnel zitten, kijkt om zich heen en laat zich dan omvallen. Met een beetje pech knalt ze tegen de spijlen aan of op mij, met een beetje geluk valt ze zachtjes en kan ik haar daarna aanleggen en met heel veel geluk valt ze gewoon weer in slaap en komt ze 5 minuten later weer :') O+
pi_156650549
Kan best Ingee, ik cross voor mijn werk toch van het midden van het land richting het zuiden. Ik breng die baby's wel. ;)

Klinkt ook heel fijn Skittles. :')

Ik moet volgende week een nachtje op het werk blijven. Ik zie er ontzettend tegenop, maar het betekent waarschijnlijk ook met dan drie uur slaap. O+
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:23:44 #7
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156650623
Sterkte voor de slechte slapers.
En SQ, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen?

Ik ga het toch vragen hier.
Is het normaal dat je na je eerste maand werken het gevoel hebt dat je niet meekomt? Dat je constant het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen? Ik heb echt het idee dat ik m'n werk verschrikkelijk slecht doe. Mijn lessen gaan goed, maar de neventaken breken me echter volledig op . Ik voel me vooral heel dom. Alsof ik het niet meer zelfstandig aan kan.
Vandaag ging ik ook weer huilend naar huis.
ik trek het gewoon niet. Kan niet goed accepteren dat ik m'n werk anders doe (ik zeg bewust niet minder goed).

Had al een klote start vandaag, want ro werd een uur voor onze wekker huilend wakker en is niet meer gestopt met jammeren (tandjes en verkouden).
En dan knip ik ook nog in haar velletje.
Man, man.. Ik brak echt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:26:17 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156650700
koude rillingen door je spoiler Faptist .. neem een paar dagen vrij en probeer even tot rust te komen. Heel veel sterkte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156650810
Jeetje fap wat verschrikkelijk ;(.. ik weet verder niet eens wat te zeggen.

Over het werken kan ik niet echt meepraten, maar :* sterkte.
pi_156650848
Faptist heel herkenbaar! Ik heb het idee dat ik overal zo enorm achter de feiten aan loop en alles maar half doe.
Ook heb ik het idee dat ze mij op het werk allemaal stom vinden want lager werktempo en dan moet ik ook nog eens kolven (wat ik maar 2x 30 à 40 minuten doe per 8 uurs dienst) en het wordt dus steeds aanlokkelijker om maar gewoon te stoppen met werken zodat ik iig thuis weer 100% kan gaan voor alles en niet alleen B.

En je spoiler jeetje zeg! Wat enorm schrikken en verdrietig en oneerlijk en stom en het zou niet moeten mogen!!

En verder sorry ik blijf gewoon niet bijgelezen en als ik dan ben bijgelezen dan is posten teveel moeite.
pi_156650852
Werk, dat is toch die plek waar je ongestoord uit kan rusten van het moederschap?
pi_156650903
Oh nee fap, je spoiler.. wat een nachtmerrie. ;( Koude rillingen overal, ik knuffel N. zo nog even heel heel heel hard.

De rest is erg herkenbaar. Ik zou ook zeggen een paar dagen rust nemen, maar ik weet hoe moeilijk dat is in het onderwijs. Trap in ieder geval tijdig aan de bel, echt helemaal niemand heeft er iets aan als jij straks overspannen oid bent. :*
pi_156650933
Fap wat verschrikkelijk! :o

Ik word al helemaal naar als ik het lees, laat staan jij of de ouders.
pi_156651128
Brrr... Verschrikkelijk inderdaad.. Bah, ik kan er nauwlijks over nadenken..

Fap, ik geloof wel dat je echt nog weer tijd nodig hebt om 'terug' te komen. Ook qua concentratie en scherpte. Dat verandert door de zwangerschap echt en heeft meer tijd nodig dan de weken van je verlof. Dus dat je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen kan ik me goed voorstellen.

Ben ook heel benieuwd hoe het bij mij gaat. Mijn werk is heel gevarieerd, veel informatie en prikkels, vraagt soms om snel schakelen, zal wel tegdnvallen eerst!
pi_156651621
Bah Fap, wat een verschrikkelijk verhaal. Het lijkt me echt zo erg om dat mee te maken...

En qua werk: Ik kan op het werk de hele wereld aan, het is leuk, uitdagend, precies wat ik weet en waar ik altijd van gehoopt had wat ik zou doen.Dus daar ligt bij mij het probleem niet.
Daarnaast merk ik dat ik in mijn hele leven achter alle feiten aanloop en mijn lichaam is aan het protesteren van stress/vermoeidheid/overbelasting. Ik ben ondertussen 4 weken overtijd, hoogstwaarschijnlijk door de stress ook. Bloedprikken wees niets uit dus het is iets hormonaals o.i.d.
pi_156651762
Het is oké als je niet alles aan kan. Dat het niet gaat en dat je meer rust nodig hebt. Confronterend en vervelend omdat de wil er wel is. Maar ieder mens heeft grenzen, helaas moet je er soms eerst overheen. Dat 'de klap' later pas komt. En er dan nog een klap bij komt waar geen buffer meer voor is. (Laat) goed voor jezelf zorgen :*.
pi_156651808
Even een testje doen MC? ;)

(Niet gehinderd door enige medische kennis)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156651872
:* Faptist. Het is ook moeilijk om je draai te vinden.
Wees niet zo streng voor jezelf en neem (als het kan) gas terug.
Je doet het hartstikke goed voor RO en dat knipje in haar vinger onthoudt ze echt niet. behalve als ze er een tof litteken aan over houdt. ;)

Je spoiler geeft me de rillingen over mijn rug. Wat ontzettend oneerlijk en overdonderend.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:53:41 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_156651952
Mijn maag raakt echt in de knoop van je spoiler, fap. Wat ontzettend vreselijk verschrikkelijk ;( :'(

En ja, ik herken het wel, qua werk. Maar vergeet niet dat het ook wel echt tijd nodig heeft. En dat het echt wel weer goed komt (ook bij mij!). Geef echter wel aan dat je je zo voelt, dan kunnen jullie naar een gepaste oplossing zoeken (tijdelijke verlaging van de werkdruk bijvoorbeeld), tot je weer een beetje op snelheid bent. :*
disclaimer
pi_156651994
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:49 schreef ingee het volgende:
Even een testje doen MC? ;)

(Niet gehinderd door enige medische kennis)

De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger ben :') Ik moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Hij: "Heb je al een zwangerschapstest gedaan?"
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik: }:| "Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"

}:| }:| -O-
pi_156652022
Faalquote
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:57:54 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156652147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger ben :') Ik moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik: }:| "Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"

Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?

Vreemd dat je huisarts deze vraag je niet heeft gesteld.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156652186
Ik werk in een andere omgeving dan de meeste van jullie, maar wat hier echt goed werkt is zeggen dat mijn prioriteiten anders liggen tegenwoordig.
Ik heb heel duidelijk mijn grenzen aangegeven, maar dat doen al mijn collega's met kinderen. En dat wordt geaccepteerd.
pi_156652255
quote:

[..]

:')
pi_156652285
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?

Dit ja!

Nog in een badkuip van een hotel gelegen?

Zit het tweelingeitje van Sjaak nog klem van binnen?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:02:10 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_156652332
Ik zou toch ff testen hoor, cactus!
disclaimer
pi_156652453
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja die vraag heb ik gemist helaas. Slechte huisarts... :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:00 schreef ingee het volgende:

[..]

Dit ja!

Nog in een badkuip van een hotel gelegen?

Zit het tweelingeitje van Sjaak nog klem van binnen?
:Y Dat laatste zal het vooral zijn. Hoewel ik ook met Sjaak in bad heb gezeten natuurlijk.

quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou toch ff testen hoor, cactus!
Weet je dat het erge is dat ik af en toe begin te twijfelen? "zal ik een test kopen? Nee, ik kan toch niet zwanger zijn?" Stom he!

En hoe eng zou het dan zijn als ik wel zwanger zou zijn...
pi_156652519
Geen visite gehad van een vent met vleugels genaamd Gabriël?
pi_156652574
Haha, Cactus, die huisarts :D
pi_156652594
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja die vraag heb ik gemist helaas. Slechte huisarts... :')

[..]

:Y Dat laatste zal het vooral zijn. Hoewel ik ook met Sjaak in bad heb gezeten natuurlijk.

[..]

Weet je dat het erge is dat ik af en toe begin te twijfelen? "zal ik een test kopen? Nee, ik kan toch niet zwanger zijn?" Stom he!

En hoe eng zou het dan zijn als ik wel zwanger zou zijn...
Ik heb nog wel wat test in huis
Zal ik ze opsturen naar jou thuis? O-)
pi_156652617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:58 schreef Cholula het volgende:
Ik werk in een andere omgeving dan de meeste van jullie, maar wat hier echt goed werkt is zeggen dat mijn prioriteiten anders liggen tegenwoordig.
Ik heb heel duidelijk mijn grenzen aangegeven, maar dat doen al mijn collega's met kinderen. En dat wordt geaccepteerd.
Hm, mijn teamleider brengt dat wel steeds aan"je hebt het thuis ook heel druk nu met een klein kindje", maar de financieel directeur is keihard "een kind is een keuze, en daar hebben wij niks mee te maken".

Hij heeft op zich ook een punt.

Het kutte van onderwijs is dat je dus niet even wat dagen vrij kunt nemen als je tegen je grenzen aanloopt. We hebben wel regelmatig vakantie, maar een snipperdag als je even moet bijkomen is gewoon geen optie. Ik herken het heel erg Fap,vorig jaar kon ik er best goed mee omgaan, maar dit jaar had ik verwacht "er" weer te zijn en dat ben ik nog niet -O- daar ben ik dus ook op vastgelopen nu. hoop dat t langzaam beter zal gaan nu...

@mevrC Baby jesus! O+
Kwak
pi_156652667
Fap wat een verschrikkelijk verhaal onder je spoiler ;(

Op mn werk heb ik het nog reuze naar m'n zin O+ Maar daar is ook niet zo heel veel denkwerk voor nodig

Studie daarentegen :D dan moet je opeens heel goed luisteren, terugpraten, samenvatten, onderzoeken en dan ook nog eens op een diagnose komen en achteraf uitleggen hoe je daarop gekomen bent. Hersendrilpudding werkt niet altijd mee.

Cactus, dat jij niet dronken bent geweest wil natuurlijk niks zeggen. Wie weet zaten er zaadjes in je vrouws mond? Of heeft een goede vriend per ongeluk in een dronken bui even zijn grote vriend eruit gehaald en zo floeperdefloep erin gedaan zonder dat je het door had. Want tja, na de bevalling is het natuurlijk 1 groot gevoelloos gapend gat..
Ik snap de dokter wel..

_O-
pi_156652749
oh en Fap, je verhaal... :'( koude rillingen :*
Kwak
pi_156652808
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Skittles het volgende:
Fap wat een verschrikkelijk verhaal onder je spoiler ;(

Op mn werk heb ik het nog reuze naar m'n zin O+ Maar daar is ook niet zo heel veel denkwerk voor nodig

Studie daarentegen :D dan moet je opeens heel goed luisteren, terugpraten, samenvatten, onderzoeken en dan ook nog eens op een diagnose komen en achteraf uitleggen hoe je daarop gekomen bent. Hersendrilpudding werkt niet altijd mee.

Cactus, dat jij niet dronken bent geweest wil natuurlijk niks zeggen. Wie weet zaten er zaadjes in je vrouws mond? Of heeft een goede vriend per ongeluk in een dronken bui even zijn grote vriend eruit gehaald en zo floeperdefloep erin gedaan zonder dat je het door had. Want tja, na de bevalling is het natuurlijk 1 groot gevoelloos gapend gat..
Ik snap de dokter wel..

_O-
Een frikadel door een hal schuiven toch?
pi_156652860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Een frikadel door een hal schuiven toch?
Ja, precies!

Nu wil ik een frikandel O+ met een broodje en mayonaise!
pi_156652950
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, precies!

Nu wil ik een frikandel O+ met een broodje en mayonaise!
Oh lekker! O+
pi_156653048
quote:

[..]
Zijn die kinderen dan ook niet van hem? :D
pi_156653064
Floeperdefloep O+

De perfecte omschrijving van het seksleven van jonge ouders. :'(
pi_156653073
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef MevrSanta het volgende:

[..]

Ik heb nog wel wat test in huis
Zal ik ze opsturen naar jou thuis? O-)
O+ Dat mag altijd ;) Dan doe ik een test hoor ;)
pi_156653134
Zeg dat fietsen vanaf 9 maanden he, mag dat nu ook al vast? :@

Ik wil dat. :(
pi_156653225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef ingee het volgende:
Zeg dat fietsen vanaf 9 maanden he, mag dat nu ook al vast? :@

Ik wil dat. :(
Fietst R. zelf nog niet dan?
pi_156653276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Fietst R. zelf nog niet dan?
Ja, maar ze mag nu wel zonder zijwieltjes toch?
pi_156653316
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef ingee het volgende:

[..]

Ja, maar ze mag nu wel zonder zijwieltjes toch?
Alleen bij harde zijwind ^O^
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:29:07 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_156653721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef ingee het volgende:
Floeperdefloep O+

seksleven en jonge ouders in 1 zin _O-
disclaimer
pi_156653841
Ja man. Welk seksleven?
Een schildpad in winterslaap heeft nog meer actie.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:36:55 #46
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156654116
quote:

[..]

Wat een eikel. Echt.
Maar het bracht wel m'n eerste lach op m'n gezicht sinds vandaag. Dus dankjewel.

Werk.
Ik weet dat het tijd nodig heeft om weer echt mee te kunnen draaien. M'n teamleidster noemt het ook bewust reïntegreren, maar het stemmetje in mijn hoofd zegt een beetje wat er bij kwakzor wordt gezegd op de administratie . ik 'nam' een kindje en dat is niet schools zaak. Zij moeten er geen last van hebben.
Dus loop ik op mijn tenen. Verschuil me een beetje, zodat er niks aan me gevraagd wordt, omdat ik het idee heb vast te lopen in mijn zinnen.
Werk elke dag over om maar gewoon mee te kunnen draaien. Alles kost me gewoon extra tijd.
Ik denk dat niemand het merkt van m'n collega's, maar ik merk het aan mezelf.
Hoorde me vandaag snauwen tegen een leerling en dat gaat mij te ver.
Ook ligt m'n huishouden compleet op z'n gat en merk ik weinig van m'n man. We zorgen samen voor ro, maar verder..
Dat is niet goed natuurlijk.

Maar goed. Gesprek met teamleidster dus. Bedankt voor alle bemoedigende woorden. Doet me goed.

En spoiler.. Ja.. Ik kan er gewoon niks andere over kwijt dan dat dit echt het meest verschrikkelijke scenario ooit is.
Wat zeg je tegen hen? Ik denk constant aan ze en het mooie meisje dat zondag al zo goed kon kruipen en zelfs probeerde om te gaan lopen.. Zucht.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:37:48 #47
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156654150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef ingee het volgende:
Floeperdefloep O+

Waarom staat dit niet op de cover van Ouders van nu?! :D
pi_156654628
Fap, wij nemen met ingang van volgende week een hulp in de huishouding voor eens per 2 weken. Omdat het huis er niet uit ziet. Ja, als er iemand langs komt, gooien we alle spullen onder de bank/in de gang/boven en stofzuigen we een keer, maar dat is het wel.
Heel lang hebben we ontkend dat het nodig was, maar nu hebben we maar toegegeven.
pi_156654762
Inderdaad het meest verschrikkelijke scenario, zo snel en onverwacht. En wetend hoeveel liefde je voelt voor zo'n kleintje.
Ik word ook bang van dit soort dingen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:03:42 #50
409579 LuDann
All the way
pi_156655320
Jager, gecondoleerd. Ben je er al uit wat jullie gaan doen?

JM, das rot zeg. Lijkt me naar om te zien bij goede vrienden, ik hoop dat het geen verdeling in twee kampen oplevert, dat is altijd lastig.

SQ gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat het leuk & uitdagend wordt.

Cholula, wow! Ik denk dat we allemaal te weinig slaap krijgen, maar elk uur, dat spant toch wel de kroon zeg.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:14 schreef ingee het volgende:
3 uur slaap per nacht? :'(

Oke, we kunnen als moeders onderling wel allemaal 1 nacht per week een reeks baby's in huis nemen? Dan hebben we allenaal één volledig slapeloze nacht en de andere zes nachten ongestoorde slaap.

Wel zo eerlijk!
Waar meld ik me aan? :o
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:06:26 #51
409579 LuDann
All the way
pi_156655473
Faptist, je spoiler, wat verschrikkelijk zeg. Dat is je erger dan de ergste nachtmerrie... Naar gevoel in mijn buik krijg ik ervan. Soms schieten dat soort dingen wel eens door me heen, wat als... Ik moet daar echt een rem opzetten want het gevoel wat alleen het denken aan die mogelijkheid met zich meebrengt is al bijna genoeg om me aan het janken te krijgen. En toch, als ik van de trap loop kan ik niet helpen aan denken hoe makkelijk het fout kan gaan. Dan zie ik voor me hoe ze zo uit mijn handen glipt of dat ik struikel. Zo stom is dat, ik wilde dat ik die angstige visioenen uit kon zetten. -O-

Vooral tijdens de kraamweek had ik dat heel erg. Is het herkenbaar voor iemand? Ik heb van andere jonge moeder gehoord dat ze het niet herkennen dus ik vraag me af of ik in de gaten moet houden dat het niet uit de hand loopt.
pi_156655714
Fap :* Wat onzettend verschrikkelijk!

LuDann, ik herken het wel :@. Af en toe overvallen me die gedachtes...
pi_156655737
SPOILER
pi_156655801
Fap, wat intens verdrietig :'(
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:16:45 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156655938
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef LuDann het volgende:
Faptist, je spoiler, wat verschrikkelijk zeg. Dat is je erger dan de ergste nachtmerrie... Naar gevoel in mijn buik krijg ik ervan. Soms schieten dat soort dingen wel eens door me heen, wat als... Ik moet daar echt een rem opzetten want het gevoel wat alleen het denken aan die mogelijkheid met zich meebrengt is al bijna genoeg om me aan het janken te krijgen. En toch, als ik van de trap loop kan ik niet helpen aan denken hoe makkelijk het fout kan gaan. Dan zie ik voor me hoe ze zo uit mijn handen glipt of dat ik struikel. Zo stom is dat, ik wilde dat ik die angstige visioenen uit kon zetten. -O-

Vooral tijdens de kraamweek had ik dat heel erg. Is het herkenbaar voor iemand? Ik heb van andere jonge moeder gehoord dat ze het niet herkennen dus ik vraag me af of ik in de gaten moet houden dat het niet uit de hand loopt.
Ik heb dit ook, en ik ken het juist wel van moeders in mijn omgeving. Komt best veel voor is mijn indruk. Ik wil het ook stoppen maar vind dat best lastig, het gebeurt in een seconde. Mijn schoonouders nemen Silvijn mee naar de dierentuin en ik zie in een flits voor me dat hij opgetild wordt, over de rand valt en door een tijger verscheurd wordt. Slaat nergens op, dat weet ik.. of Als ik bijna in slaap val zie ik ineens voor me dat ik met de kindjes het water in rijd en moet kiezen wie ik moet redden ;( :X. Bij bijna elke situatie kan mijn scumbag Brain wel wat verzinnen.
Ik blokkeer die gedachten dan wel meteen, meestal lukt dat. Maar het is mij nog niet gelukt om het tegen te houden.
pi_156656195
Oh, dat heb ik ook wel ja. En ben vatbaar voor gepieker, dus ik moet het ook wel negeren.

Zo heb ik M net ingestopt en ze sliep al dus ik heb haar armpjes ook lekker warm ingestopt, normaal beweegt ze die daarvoor teveel. En nu twijfel ik of ik ze niet beter los kan halen boven de dekens. Wat als ze bij het loswoelen als ze wakker wordt toch de deken omhoog krijgt? Maarja, dat kan op zich ook boven de dekens. En de deken ligt ook ingestopt onder de matras. Dus dat.. Wat als, wat als..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:55:30 #57
409579 LuDann
All the way
pi_156657631
Zo rot he, ik had niet verwacht dat dat zo heftig zou zijn. Ik ben niet de enige in ieder geval, vervelend voor jullie maar fijn voor de herkenning aan mijn kant.

Wolk slaapt na een avondje beetje huilerig te zijn geweest al een uur of 2 in haar bedje, ben net ook maar even gaan kijken (ondanks dat ik haar op de camera kan zien :') ) of ze nog ademt. Dat deed ze, maar ze lag weer helemaal in de hoek, dus toch maar even verschuiven. Met risico op wakker maken, maar dat gebeurde gelukkig niet.

Dan naar beneden lopen en je realiseren dat ze met een minuut weer in die hoek gekropen zal zijn. :')
pi_156658274
Fap wat afschuwelijk ik word er helemaal naar & verdrietig van ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 7 oktober 2015 @ 06:04:05 #59
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156660255
Fap, wat vreselijk! Dat is volgens mij de grootste nachtmerrie van iedere ouder. Wat vreselijk verdrietig!
pi_156660298
Sjaak heeft weer de man-flu. Vannacht 4x huilend wakker geworden, heel veel snotteren en "aaaaaahhhhhh" van dat soort geluiden. En af en toe was het stil en dan denk je aan het verhaal van Fap, dus ik hoef niet te zeggen dat ik nauwelijks heb geslapen.
Gelukkig heb ik vandaag een vrije dag.
pi_156660419
Fap, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd meis. :*

De gedachtes zijn hier herkenbaar. De hardnekkigste is me per ongeluk omdraaien met m'n elleboog op d'r hoofd en dat d'r schedeltje verbrijzelt. Dat je je dan zelfs voor kan stellen hoe dat kraakt. Proberen er niet aan te denken is het enige wat ik kan verzinnen, maar gaat niet altijd goed.

Pittige nacht zo MC. Ik hoop dat Man-flu Sjaak zich snel beter voelt en dat jij nog aan een beetje rust toe komt. :*

L. sliep gisteravond om 9 uur. Om half 5 lag ze gezellig te brabbelen. O+ Slokje drinken en toen weer verder tukken. Ik ga d'r zo wakker maken voor d'r eerste volle dag kdv. Ik geef 310 ml mee, hoop dat het genoeg is. Vind het lastig om in te schatten wat ze drinkt op een dag.
Verder op de planning voor vandaag, sollicitatiebrieven schrijven en een spiraaltje laten zetten. Ik heb in allebei geen zin. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156660455
Twix kwam na de late voeding gisteravond vannacht pas om 4.00 uur. En nu heb ik hem net wakker moeten maken voor de ochtendfles van 7.00 uur. Dat gaat zo tegen mijn gevoel in, een slapende baby wakker maken...

Hij zit op een schema van 7-10-13-16-19-23. Hij weegt 3760 gram nu.
Meestal wordt hij zelf wakker voor de fles maar soms dus niet. En ik wil zijn schema niet in de war gooien want hij doet het er zo goed op :@. Of moet ik dat juist wel doen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 7 oktober 2015 @ 07:39:09 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156660483
Ik word knettergek van mijn baby. Borst is instant KNIJPEN. En au roepen Is lachen :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156660486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:51 schreef ingee het volgende:
Inderdaad het meest verschrikkelijke scenario, zo snel en onverwacht. En wetend hoeveel liefde je voelt voor zo'n kleintje.
Ik word ook bang van dit soort dingen.
Nou. Dat inderdaad. Ik word er ook bang van.

Wat verschrikkelijk, fap.
pi_156660508
Mijn angst is dat Lente op R's hoofd springt. Dat heeft dr vader nl bij zn babybroertje gedaan. Zn hoofd had zo'n grote deuk dat ze ze schedel over de hele breedte open hebben gemaakt om m uit te kunnen deuken. :X

R deed een 21:00 - 06:30. *O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 07:49:19 #66
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156660528
He wat een naar bericht, fap!

Verder moet ik concluderen dat ik nog even nuchter ben als voorheen...
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:00:56 #67
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156660592
Fap wat een vreselijk bericht. Gecondoleerd :*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:04:17 #68
409579 LuDann
All the way
pi_156660609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 07:25 schreef Krisvc het volgende:
Fap, wat verschrikkelijk. Gecondoleerd meis. :*

De gedachtes zijn hier herkenbaar. De hardnekkigste is me per ongeluk omdraaien met m'n elleboog op d'r hoofd en dat d'r schedeltje verbrijzelt. Dat je je dan zelfs voor kan stellen hoe dat kraakt. Proberen er niet aan te denken is het enige wat ik kan verzinnen, maar gaat niet altijd goed.

Pittige nacht zo MC. Ik hoop dat Man-flu Sjaak zich snel beter voelt en dat jij nog aan een beetje rust toe komt. :*

L. sliep gisteravond om 9 uur. Om half 5 lag ze gezellig te brabbelen. O+ Slokje drinken en toen weer verder tukken. Ik ga d'r zo wakker maken voor d'r eerste volle dag kdv. Ik geef 310 ml mee, hoop dat het genoeg is. Vind het lastig om in te schatten wat ze drinkt op een dag.
Verder op de planning voor vandaag, sollicitatiebrieven schrijven en een spiraaltje laten zetten. Ik heb in allebei geen zin. :9
Ik dacht dat ik niet helemaal honderd was met wat ik soms voor me zie, ben blij iets soortgelijks te lezen. Mijn grootste angst is dat ik vol op haar buik ga staan als ze op haar speelkleed op de grond ligt. En dat ze dan als een zak bloed en organen uit elkaar spat. :X

Goede tweede is dat ik haar laat vallen. Zo vol op haar hoofd of helemaal vanaf boven aan de trap naar beneden. En dat ze dan eindigt met een ingeslagen schedeltje. Dat ik dan zo helemaal voor me zie hoe haar oogjes zouden doven... Verschrikkelijk.

Ik de kraamweek vertelde de kraam ook een vreselijk verhaal over een nieuwbakken vader die twee uur lang was wezen fietsen met zijn pasgeboren baby in een drager onder een winddicht jack. Bij thuiskomst bleek de baby overleden. Mijn man en kraam hadden het over hoe stom je dan wel niet bent in dat te doen maar het enige waar ik aan kan denken is dat moment waarop die jas open ging bij thuiskomst en hoe die arme mensen zich daarbij gevoeld hebben. :'(
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:06:13 #69
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156660618
Waarom vertelt een kraamhulp zulke verhalen, is wat vooral in me opkomt :?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:11:39 #70
409579 LuDann
All the way
pi_156660646
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn kraamhulp was niet zo behulpzaam eigenlijk. Ze zei op dag 5 ofzo ook dat ik nog best een behoorlijke buik had. Toen ik zei dat dat vooral nog vocht was van de KS zei ze "Nou, das ook gewoon een beetje vet hoor"

:') :{ :'(

Ik heb nog een discussie gehad met mijn man over dat ik een ander kraam wilde, maar ze werd al 2 dagen afgewisseld door een ander en toen hadden we haar nog maar 2 halve dagen. Dus hij vond het onnodig veel gedoe. Wel achteraf in een enquête aangegeven dat ik niet tevreden was over haar.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:13:10 #71
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156660655
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:11 schreef LuDann het volgende:

[..]

Mijn kraamhulp was niet zo behulpzaam eigenlijk. Ze zei op dag 5 ofzo ook dat ik nog best een behoorlijke buik had. Toen ik zei dat dat vooral nog vocht was van de KS zei ze "Nou, das ook gewoon een beetje vet hoor"

:') :{ :'(

Ik heb nog een discussie gehad met mijn man over dat ik een ander kraam wilde, maar ze werd al 2 dagen afgewisseld door een ander en toen hadden we haar nog maar 2 halve dagen. Dus hij vond het onnodig veel gedoe. Wel achteraf in een enquête aangegeven dat ik niet tevreden was over haar.
Jezus :') het lijkt wel die kraamhulp van dat boek. Nou ja, lightversie dan.
pi_156660663
Ik zou dr klappen :N als je wilt waarschuwen tegen warmtestuwing kan dat ook op een normale manier.

Onzkraam was het tegenovergestelde. Ze moest ons vragen om een dvd over shaken babies te kijken, maar door hoe ze het vroeg dacht ik bijna dat ze de stichting korrelatie als backup had voor ons zeg maar :+

Zo kind op kdv, ik ga sporten! Laat beginnen met de lessen vandaag *O*

@malteser ik gaf fv op verzoek dus geen schema, kan je niet goed helpen dus...
Kwak
pi_156660692
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja mij ook. Soms moet je ook weten wanneer je beter je mond kan houden denk ik dan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156660759
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:04 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik niet helemaal honderd was met wat ik soms voor me zie, ben blij iets soortgelijks te lezen. Mijn grootste angst is dat ik vol op haar buik ga staan als ze op haar speelkleed op de grond ligt. En dat ze dan als een zak bloed en organen uit elkaar spat. :X

Goede tweede is dat ik haar laat vallen. Zo vol op haar hoofd of helemaal vanaf boven aan de trap naar beneden. En dat ze dan eindigt met een ingeslagen schedeltje. Dat ik dan zo helemaal voor me zie hoe haar oogjes zouden doven... Verschrikkelijk.

Ik de kraamweek vertelde de kraam ook een vreselijk verhaal over een nieuwbakken vader die twee uur lang was wezen fietsen met zijn pasgeboren baby in een drager onder een winddicht jack. Bij thuiskomst bleek de baby overleden. Mijn man en kraam hadden het over hoe stom je dan wel niet bent in dat te doen maar het enige waar ik aan kan denken is dat moment waarop die jas open ging bij thuiskomst en hoe die arme mensen zich daarbij gevoeld hebben. :'(
Oh god, dit ja... laten vallen, of op haar staan. Of op haar gaan liggen in bed, of dat ze stikt. en dat je er niks aan kan doen, je ziet haar gewoon doodgaan. En je dan dat moment voorstellen dat je ontdekt dat ze dood is... :'(

Gecondoleerd fap; het is echt je ergste nachtmerrie... ;(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:42:15 #75
409579 LuDann
All the way
pi_156660870
Dit ging niet om een waarschuwing voor warmtestuwing hoor Kwak. Ze kon gewoon niet geloven hoeveel ik was aangekomen en maakte daar steeds opmerkingen over. Ik ben best tevreden met mijn gewicht nu, ben eindelijk niet meer die magere spriet met ondergewicht. Maar ja. 31 kilo aankomen gaat tegen alle richtlijnen in he. Dat hoort niet, dat is verkeerd. Ook al vinden mijn man en ik het beiden prima zo en is er van overgewicht amper sprake ( ja god 3 kilo teveel maar ik geef borstvoeding dus dat komt vast goed).

Dat ik het wel best vind zo daar kon de kraam moeilijk bij geloof ik, vandaar die opmerkingen.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:44:32 #76
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156660892
Ik denk dat kwak de warmtestuwing bedoelde bij het regenjasverhaal ;)

Ik heb vandaag voor het laatst een babytje ;( en dan zie ik haar ook nog maar een uur ofzo vandaag -O-
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:47:20 #77
409579 LuDann
All the way
pi_156660920
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat kwak de warmtestuwing bedoelde bij het regenjasverhaal ;)

Ik heb vandaag voor het laatst een babytje ;( en dan zie ik haar ook nog maar een uur ofzo vandaag -O-
Oh. :P

Nja, ook daar gaat op dat het niet over warmtestuwing ging. Ze had het over gevallen waarin het mis ging bij het dragen van baby's. Zo ook een verhaal over iemand die ging koken met de baby in de drager en dat haar baby toen brandwonden opliep en overleed.

Ja, gezellig he, zo'n kraam. :')

Aww, en voor het laatst een baby. -O- Lijkt me wennen!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 08:50:43 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156660957
Jouw kraam lijkt een parodie op een kraam :D
pi_156660988
The end of an era Spees. :'(

En ik heb (alweer) verkansie! *O* Want ik had nog honderdduzend dagen over.

Al komt het totaal niet uit met werk en daar voel ik me dan best schuldig over. Dus misschien nog even een dagje thuiswerken, maar eigenlijk ben ik moehoehoe. :(

En nu ga ik onder een steen een dikke bijslaap doen en jullie babyplet angstverhalen uit mijn hoofd zetten. ;)

O ja: fietsen, als ze goed zitten dus het zou prima moeten kunnen nu. Ze stond al los volgens schoonouders maandag. Maar dan lees ik weer het (broodje aap?) verhaal over gebroken nekjes door een stoeprandje en dan durf ik niet.

Bluh :(
pi_156660994
Fap, wat een afgrijselijk verhaal. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156661042
Vanaf negen maanden ivm ontwikkeling rug- en nekspieren zeggen ze toch ingee?

Ik kan ook niet wachten! *O*

N. sliep vannacht van 22.00-03.30 (wat een verbetering *O* )-05.30-06.50. Die laatste ruk was dan weer een beetje jammer, maar dan denk ik aan Skittles en Cho en valt het toch best mee. :@
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:01:53 #82
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156661089
Die 9 maanden heeft te maken met de wervels. Ook als ze al heel goed recht kunnen zitten zijn de wervels nog niet sterk genoeg en die kunnen beschadigd raken bij het fietsen.
pi_156661212
Heeft iemand een bron, want ik vind eigenlijk alleen mensen die dingen roepen op het internet, terwijl het van het cb bijvoorbeeld al mocht na het vorige bezoekje. Oke, dat was ik niet van plan met 6 maanden :') , maar toch, onduidelijkheid alom.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:12:30 #84
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156661256
Wat een kraam ludann :X
Wij hadden best een leuke kraam maar miste haar ook niet toen ze weg ging.

Vandaag even lang uit buik als in buik. Als ze zo weer wakker is natuurlijk een foto

En ik ben verder zo verliefd op haar O+
Ze is zo lief en vrolijk en mooi en alles O+ elke dag wordt ze gewoon nog leuker.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:13:47 #85
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156661278
Bron is mijn schoonvader die dit in een MDO met kinderorthopeden te horen kreeg. Hij krijgt met enige regelmaat baby's op zijn operatietafel met verschoven wervels, oorzaak te jong fietsen. Ik weet dat iemand anders het hier ooit heeft gezegd als 'ik ken iemand' :P maar dat ging om mijn schoonvader dus.

Edit: "hij" is de orthopeed, mijn schoonvader opereert niet :P
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:22:09 #86
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156661393
Ik had echt een mega fijne kraamverzorgster gelukkig. Bij een volgende reserveer ik haar gewoon hoor, moeten ze haar maar een maandje uitroosteren. :P

En voor Spees:
pi_156661499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:22 schreef Mariposas het volgende:
Ik had echt een mega fijne kraamverzorgster gelukkig. Bij een volgende reserveer ik haar gewoon hoor, moeten ze haar maar een maandje uitroosteren. :P
wij ook, zo'n vrouw van een jaar of 50 die zelf twee dochters had. Ze wist echt veel, en het hoefde niet allemaal volgens het boekje.
Ze vertelde trouwens wel over vreselijke stuaties in sommige gezinnen, waar ze echt met pijn in het hart de baby achterliet... ;(
pi_156661684
Ik kreeg het verhaal 'Hoe wij vroeger leerden baby's met grof geweld al botten brekend uit te nauwe moeders te sleuren', maar dat was het wel qua drama.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:43:01 #89
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156661699
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:22 schreef Mariposas het volgende:

En voor Spees:
Ik kan hem nu niet kijken (werk) maar ik heb nu wel morgen ben ik de bruid in mn hoofd O+ :')
pi_156661745
Helaas voor de verhalen, ik ben niet zwanger *O* *O* *O*
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:46:39 #91
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156661751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:41 schreef ingee het volgende:
Ik kreeg het verhaal 'Hoe wij vroeger leerden baby's met grof geweld al botten brekend uit te nauwe moeders te sleuren', maar dat was het wel qua drama.
Opzettelijk een bot breken gebeurt nog steeds, maar dat zal de kraamverzorgende maar niet doen. :o
pi_156661766
Ik kreeg de eerste keer helemaal geen verhalen van meegemaakte situaties. Fijn vond ik dat. Het ging echt om ons O+
Dat gevoel kreeg ik. Bij de tweede kreeg ik een grietje van 21 wat hele stapverhalen had compleet met ex vriendjes en dat ze dan weer was 'meegegaan' met zo'n jongen. Echt, do i look like I care?? Ik heb nu om een 'ouder' iemand gevraagd of minstens mijn eigen leeftijd. Niet dat dat garanties geeft.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156661778
Wat een afschuwelijke verhalen. Dat soort scenario's blijven bij mij nu ook ontzettend spoken.

Ketel is sneu vandaag (en ik ook een beetje). Hij is dus al een tijdje aan het snotteren, maar vannacht levelde hij ineens up naar de zeehondenblafhoest. Van het soort dat je om half 2 's nachts maar een hete douche aanzet om met je baby stoom te gaan happen. Hij had vandaag naar de GO gemoeten maar hou hem maar thuis. Durfde vooral de tocht van een half uur in de fietskar niet zo goed aan nu. Hopelijk helpt een dagje mamaplakken een beetje, die piepende adem is zo zielig. :'(
pi_156661802
Gekke vraag, maar hebben jullie nog wel eens foto's of updates gestuurd naar je vk of kraam? Of zouden ze daar niet op zitten te wachten?
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:52:37 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_156661847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:49 schreef SaskiaR het volgende:
Gekke vraag, maar hebben jullie nog wel eens foto's of updates gestuurd naar je vk of kraam? Of zouden ze daar niet op zitten te wachten?
Alleen een kerstkaart naar de kraam. Zij zijn voor ons honderd keer specialer dan andersom, dus ik denk niet dat ze verdrietig zijn als je het niet doet ;)
disclaimer
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:53:28 #96
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156661852
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
*O* jeeeej ;)
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:56:04 #97
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156661889
Ik ben mijn verloskundige laatst tegengekomen in de stad, maar ik had de indruk dat ze het leuker vond om mij te spreken en te weten hoe het met mij ging dan met L. Snap ik wel, want zij 'kent' L niet echt. En de kraamverzorgster... Tja, ik denk dat het voor hun zoiets beroepsmatigs is...
Had nog wel het geboortekaartje willen sturen naar de verloskundigepraktijk maar dat ben ik vergeten.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:56:57 #98
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156661905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 09:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik las even de 'niet' niet, en mijn hart maakte een sprongetje :D
-O-
pi_156661907
Ik kan vooral heel slecht tegen nare verhalen over situaties waar kindjes bij betrokken zijn. Het nieuws kijken doe ik gewoon niet meer, dat zorgt echt voor slapeloze nachten. Baard en ik zaten laatst al allebei huilend op de bank bij een verhaal van een overleden kindje.

Zaterdag ga ik trouwjurken passen en daarbij voorzie ik ook al een hoop emotioneel gesnif. :'). Kreeg gisteren een sms'je van mijn zus dat ze zich aan het voorbereiden was door Say yes to the dress te kijken. Ik zei dat ik hoopte dat het geen aflevering was waarin de zus alles aan het afkraken was, waarop mijn zus zei dat ze waarschijnlijk alles mooi gaat vinden gewoon omdat ze zo trots op me is. :'( . O+.
pi_156661910
Oh, het gaat alweer heel ergens anders over. Never mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')