Pics van je afvoerputjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bevragen...die kende ik nog niet.
Ik wilde vd week in een mailtje ofzo het woordje gênant tikken en ik schreef gewoon chanant. Zo blij dat ik even terug las om te contoleren
Ik ben verFOK!t. Ik ben een afvoerputje
Misschien weet PJR nog een ludieke actie om mij te redden
quote:
Heel Holland gaat naar het circus!quote:AL MEER DAN 893343 TOEZEGGINGEN VOOR CIRCUS RENS
Mijn collega heeft gemaild om te checken voor ons Kerstfeest op werk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:12 schreef Fylax het volgende:
Peter Jan Rens komt met karaoke-feesten
Wtf!? 895¤? Gooi het dan gewoon uit het raam. Daar heb je de hele avond een waanzinnige 6-formatie soulband voor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:27 schreef Juweel het volgende:
[..]
Mijn collega heeft gemaild om te checken voor ons Kerstfeest op werk.
Kost 895 euro voor 3 uur. De avond zal niet alleen hilarisch, maar ook grappig zijn. (?)
Ja, mijn baas wil er niet meer dan 100 euro aan uitgeven. Maar eens mailen hoe lang hij komt karaokee-en voor 100 euroquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:53 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Wtf!? 895¤? Gooi het dan gewoon uit het raam. Daar heb je de hele avond een waanzinnige 6-formatie soulband voor.
'Werk' jij bij de sociale werkplaats?quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ja, mijn baas wil er niet meer dan 100 euro aan uitgeven. Maar eens mailen hoe lang hij komt karaokee-en voor 100 euro![]()
En bands/muziek hebben we meer dan genoeg, we wilden juist een keer iets anders
Eeehm nee, bij een platenmaatschappijquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Werk' jij bij de sociale werkplaats?
Ah....vandaar die 'dikke' honderd euroquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:37 schreef Juweel het volgende:
[..]
Eeehm nee, bij een platenmaatschappij
Zo, doe eens gek. Het mag wat kosten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Juweel het volgende:
Ja, mijn baas wil er niet meer dan 100 euro aan uitgeven.
Kunnen we best doen, toch? Hij behoort tenslotte ook tot de minimaquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:37 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Krijgt PJ ook een pakketje ja?
De miniminiminima jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen we best doen, toch? Hij behoort tenslotte ook tot de minima
Welke FOK!ker loot even mee namens ons allen?quote:GRATIS feestje winnen? Deel en like dit dan!
Binnenkort een feestje misschien komen we elkaar dan wel tegen!
Nu te boeken!
INCLUSIEF GELUID, VIDEOSCHERM EN EEN DIGITAAL PROMOTIEPAKKET OM UW FEEST
EXTRA TE PROMOTEN.
VOOR INFO EN BOEKINGEN: MAIL DAN NAAR KARAOKE@RENSMEDIA.NL
pjrquote:KINDBRUID MENEER KAKTUS GAAT DE RETAIL IN
Kijk eens aan, vers entrepreneurschap, daar houden wij van. Virginia van Eck, de springerige liefdesvriendin van Peter Jan Rens is namelijk, naat haar kunsthobby ook begonnen met een heus spullenwinkeltje.
Thans in de aanbieding: een Segway Balanceboard. normaal 500 euro, bij Virginia slechts 350 euro. 'Het Sinterklaas cadeau van 2015!' aldus het meisje van de handel. Oh ja. Het product lijkt wel héél erg op deze variant die maar 249 euro kost (en niet van het merk Segway is), maar een vriend / volger van de onderneemster die dit gegeven aanhangig maakt wordt direct getrakteerd op een scheldkanonnade van Papa Peter in de comments. Dus dat zal dan wel inderdaad niet helemaal kloppen, we gaan er gewoon vanuit dat dit een echt Segway product is en dus iedere euro waard.
Hoe Virginia aan minimaal 4 Segways à 500 euro komt die ze voor een fractie van de prijs door wenst te verkopen? Wij. Hebben. Geen. Idee. En. Dus. Oordelen. Wij. Ook. Niet.
http://glamora.ma/2015/10/kindbruid_meneer_kaktus_gaat_d.html
Uhhh wat dacht je van alle reacties?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:50 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk Virginia die de eerste reacties met de account van Peter doet
theoquote:Theo van Riest Mooi aanbod. Was eerst bang dat deze rond de 450 euro zou gaan kosten. Ik ga even aan mijn kleindochter Brechtje vragen of ze dit leuk vind. Haar moeder Yvonne was hier al naar opzoek.
quote:
Nee, PJR maakt andere spelfoutenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhh wat dacht je van alle reacties?
Geen huur dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:12 schreef Copycat het volgende:
En houd er rekening mee dat je in Nederland belasting betaalt!!!
......
Oeh, dat zou wel heel erg ehm.... dubieus zijn, als het uit die voorraad zou zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 18:49 schreef densmee het volgende:
Is dit niet een zelfde apparaat?
http://www.omroepbrabant.(...)er+in+Eindhoven.aspx
Het zou me werkelijk niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel erg ehm.... dubieus zijn, als het uit die voorraad zou zijn
Nee toch? En dan mijn (zeker) wekelijkse shot PJR missenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Seniele oude gek moet opgenomen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |