Ja weet ikquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jonge, lekker moeilijk doen. Gewoon een keer de pagina verversen en je ziet het.
Dat is dus 15 miljoen euro voor Circus Rens/Renz in de denkwereld van PJ.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:47 schreef kolgeetbifluor het volgende:
[..]
Maar Pauw had gisteren wel voor het eerst meer dan een miljoen kijkers, dankzij PJR.
Toch?
nu.nl
En misschien een nóg veel grotere tent dan een jurk van Virgien??quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is dus 15 miljoen euro voor Circus Rens/Renz in de denkwereld van PJ.
Begin eens met sterilieserenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:54 schreef Stompzinnig het volgende:
Het wordt trouwens echt eens tijd dat die vent gedwongen opgenomen wordt...
Dit is niet om aan te zien, ik voel zelfs medelijden met 'm omdat hij blijkbaar echt een waanstoornis heeft.
is dit het steriel maken van de lies?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Begin eens met sterilieseren![]()
![]()
Zowel hij als zij
Ik begrijp PJR wel. Hij staat binnenkort voor de zoveelste keer op straat en denkt dat hij door zijn actie nu wel recht heeft op een tent in het circus.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
¤35 of ¤130k is al binnen
https://www.gofundme.com/xv5qzpgj
Circusdirecteur Milko Steyvers van Herman Renz heeft geen vertrouwen 'meneer Kaktus'. "Ik vind het lief, maar ik denk niet dat we onze toekomst moeten leggen in een ondernemer die zelf in de financiële problemen zit", zegt Milko.
http://www.omroepbrabant.(...)als+circus+Rens.aspx
![]()
![]()
Toch meer hersens dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
¤35 of ¤130k is al binnen
https://www.gofundme.com/xv5qzpgj
Circusdirecteur Milko Steyvers van Herman Renz heeft geen vertrouwen 'meneer Kaktus'. "Ik vind het lief, maar ik denk niet dat we onze toekomst moeten leggen in een ondernemer die zelf in de financiële problemen zit", zegt Milko.
http://www.omroepbrabant.(...)als+circus+Rens.aspx
![]()
![]()
| 1 | if(gebruik_nullen){if(hits.length>6){hits='8785'+hits;}else{while(hits.length<6){hits='8785'+hits;}}} |
Jup, ben je klaar mee, zo'n idioot die met je naam aan de haal gaat en (ongevraagd) een of andere debiele reddingsactie op touw zet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:59 schreef Leandra het volgende:
Wel triest dat Milko er weinig aan kan doen dat PJR de naam van zijn circus misbruikt om aandacht te genereren
Geweldig dit! Ik hoop dat de media hier iets mee gaan doen. Al denk ik dat dan weer niet, aangezien Peter een beetje geweest is zeg maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
PJ Rens flest de boel met Circus Renz-reddingsactie
Wat?quote:
Huh? Ik vind het best zielig en dan heb je ook nog zo een megalomane imbeciel achter je aan lopen die vooral zichzelf promoot.quote:
Van Circus Renz.... die helemaal geen behoefte hebben aan een actie van Peter Jan Rens, laat staan aan een actie vooral voor zijn eigen belang is, en niet vooral voor Circus Renz.quote:
Dat inderdaad ja. Ze blijven wel heel beleefd nog:"Ik vind het lief, maar ik denk niet dat we onze toekomst moeten leggen in een ondernemer die zelf in de financiële problemen zit" aldus Milko Steyvers.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van Circus Renz.... die helemaal geen behoefte hebben aan een actie van Peter Jan Rens, laat staan aan een actie vooral voor zijn eigen belang is, en niet vooral voor Circus Renz.
en terecht. PJR kletst ook echt uit z'n nek.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef Lovechild het volgende:
Toch doorgaan terwijl de mensen van Circus Renz het niet eens willen.
quote:Ik probeer daadwerkelijk Renz te redden. In ieder geval het personeel weer in dienst te nemen. Volgende week denk ik uitsluitsel te kunnen geven.
3 ton nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:01 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
is hij z'n huis al uitgezet?
Ik verwacht idd een Houdini-act van PJR, samen met een koffer vol geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:47 schreef NothingHappened het volgende:
[ afbeelding ]
En beloof jullie in ieder geval een Houdini act met Gerard Spong die mij uit de gevangenis houdtwhat's up hís sleeve? ....other peoples money maaaibie?
Maw mijn spotlight heb ik weer gehad, op naar het nieuwe avontuur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:47 schreef NothingHappened het volgende:
[ afbeelding ]
En beloof jullie in ieder geval een Houdini act met Gerard Spong die mij uit de gevangenis houdtwhat's up hís sleeve? ....other peoples money maaaibie?
Ik weet ook niet hoe zijn rekenmachine werkt, maar ik wil hem ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maw mijn spotlight heb ik weer gehad, op naar het nieuwe avontuur.
Ohja trouwens, nog afgezien daarvan 130000 zou niet genoeg zijn. Waar moet iedereen in die tussentijd van leven? Vergunningen, onderhoud, eten, onderdak , geld voor de voorstelling zelf.
65quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:35 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe zijn rekenmachine werkt, maar ik wil hem ook![]()
Trouwens, Het is feest. Peter Jan is vandaag jarig en telt maar liefst 63 herfsten.
Uiteraard...1950quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
65
Vanaf 10 april 2016 krijgt hij AOW.
Dat is tof van je, dat zijn 450 dubbeltjes voor Circus Rens, dat is fantastisch!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een paar keer gerefreshed en sta daarmee garant voor 3 bezoekjes aan Circus Rens.
Ouch.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me wel echt zo'n moment dat Virginia zich gaat realiseren dat ze haar tijd met een oud lijk verdoet.
AOW ontvangen is echt zo'n grens.
Maar dan komen wel de centen binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me wel echt zo'n moment dat Virginia zich gaat realiseren dat ze haar tijd met een oud lijk verdoet.
moet ie dat wel opgebouwd hebben. En waarom heb ik het gevoel dat hij dar verzuimd heeftquote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar dan komen wel de centen binnen![]()
Aow en pensioen uit de goede jaren van meneer cactus
Je denkt dat hij pensioen opgebouwd heeft?quote:Op zondag 11 oktober 2015 00:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar dan komen wel de centen binnen![]()
Aow en pensioen uit de goede jaren van meneer cactus
Ik denk dat Virgin met haar levensstijl eerder aftakelt dan PJR, die heeft vast al wel een paar flinke bloedproppen zitten hier en daar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:52 schreef Leandra het volgende:
Die heeft ze een tijd geleden toch al gebaard?quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk dat Virgin met haar levensstijl eerder aftakelt dan PJR, die heeft vast al wel een paar flinke bloedproppen zitten hier en daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |