quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen, als je morgen dood bent weet je waar het door gekomen is.
Thx, je bent duidelijk een Volwassen_Mannquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hoe ontstaan blaren?
Blaren ontstaan wanneer een deel van de huid erg veel wrijving te voorduren krijgt. Vooral als de huid vochtig is, ontstaan snel blaren. Eerst ontstaat op die plaats een rode plek. Als de wrijving daarna toch blijft bestaan, ontstaat een holte met vocht.
Waarom slaap jij nog niequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wil gwn weten of het een blaar is of niet; prik ik m door.
ik haat het als dat gebeurtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ging ik doen, maar toen kreeg ik teenkanker.
grquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik echt echt slapen. Nogmaals truste!
De regen is hier al weg hoor. Mooi precies 's nachts over getrokken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:27 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.
De regen trekt alweer weg naar het noorden, maar vanavond opnieuw buien.
wel een stuk warmer meteen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:57 schreef Chai het volgende:
[..]
De regen is hier al weg hoor. Mooi precies 's nachts over getrokken.
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde uitslapen.... het is me niet gegund. Ik ga zo even iemand van het dak af flikkeren
oke, waar moet ik heen?quote:
ja sukkeltje, ik ben toch niet thuis..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
naar buiten.... ik sta voor je deur
Godverdomme sg dat kan een stuk vriendelijkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde uitslapen.... het is me niet gegund. Ik ga zo even iemand van het dak af flikkeren
ik van 11 tot 4 ofzo, daarna weer even in slaap gevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:00 schreef Crip het volgende:
gvd heb van 7 uur savonds gisteren tot nu geslapen. was echt lekker
Doe het eens voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme sg dat kan een stuk vriendelijker
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:28 schreef McNulty het volgende:
jimmydean gespot
Foutje: leraar appt penisfoto naar klas
Slomequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:00 schreef Crip het volgende:
gvd heb van 7 uur savonds gisteren tot nu geslapen. was echt lekker
als je hjb had gezegd had je weer een ban gehad lolquote:
jaquote:
luie hoerquote:dinsdag 6 oktober 2015 10:57 schreef JimmyDean het volgende:[/b]
[..]
awwwww beterschap dan maar.
Ik ben wel lui, ik blijf vandaag lekker thuis.
hou je bekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
als je hjb had gezegd had je weer een ban gehad lol
smoothquote:
wasda?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |