quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga maar lekker slapen, als je morgen dood bent weet je waar het door gekomen is.
Thx, je bent duidelijk een Volwassen_Mannquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hoe ontstaan blaren?
Blaren ontstaan wanneer een deel van de huid erg veel wrijving te voorduren krijgt. Vooral als de huid vochtig is, ontstaan snel blaren. Eerst ontstaat op die plaats een rode plek. Als de wrijving daarna toch blijft bestaan, ontstaat een holte met vocht.
Waarom slaap jij nog niequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wil gwn weten of het een blaar is of niet; prik ik m door.
ik haat het als dat gebeurtquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ging ik doen, maar toen kreeg ik teenkanker.
grquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik echt echt slapen. Nogmaals truste!
De regen is hier al weg hoor. Mooi precies 's nachts over getrokken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:27 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.
De regen trekt alweer weg naar het noorden, maar vanavond opnieuw buien.
wel een stuk warmer meteen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:57 schreef Chai het volgende:
[..]
De regen is hier al weg hoor. Mooi precies 's nachts over getrokken.
ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde uitslapen.... het is me niet gegund. Ik ga zo even iemand van het dak af flikkeren
oke, waar moet ik heen?quote:
ja sukkeltje, ik ben toch niet thuis..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
naar buiten.... ik sta voor je deur
Godverdomme sg dat kan een stuk vriendelijkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:03 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde uitslapen.... het is me niet gegund. Ik ga zo even iemand van het dak af flikkeren
ik van 11 tot 4 ofzo, daarna weer even in slaap gevallenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:00 schreef Crip het volgende:
gvd heb van 7 uur savonds gisteren tot nu geslapen. was echt lekker
Doe het eens voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme sg dat kan een stuk vriendelijker
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:28 schreef McNulty het volgende:
jimmydean gespot
Foutje: leraar appt penisfoto naar klas
Slomequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:00 schreef Crip het volgende:
gvd heb van 7 uur savonds gisteren tot nu geslapen. was echt lekker
als je hjb had gezegd had je weer een ban gehad lolquote:
jaquote:
luie hoerquote:dinsdag 6 oktober 2015 10:57 schreef JimmyDean het volgende:[/b]
[..]
awwwww beterschap dan maar.
Ik ben wel lui, ik blijf vandaag lekker thuis.
hou je bekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
als je hjb had gezegd had je weer een ban gehad lol
smoothquote:
wasda?quote:
TR, het moet eens afgelopen zijn met dat rare gedrag van je. Je hebt net een ban gehad, gedraag je dan ook wil je.quote:
tr gezetquote:
JimmyDeanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
TR, het moet eens afgelopen zijn met dat rare gedrag van je. Je hebt net een ban gehad, gedraag je dan ook wil je.
Dank je.
TRquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef niels0 het volgende:
Smoothietijd!
Volgende lading regen komt er al weer aan.
TRquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef niels0 het volgende:
Smoothietijd!
Volgende lading regen komt er al weer aan.
Moeder de gans?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt heel stoer dat je nog zo vaak over moeder de gans heen mag.
je hebt je longen vajazzledquote:
Je bent gewoon een klootzak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:05 schreef niels0 het volgende:
Als jullie dat echt TRen kijken ze er op een gegeven moment niet meer naar. Wanneer ikzelf een TR plaats sorteert dat tenminste nog enig effect.
quote:
quote:
Haha ja, je als 30-plusser druk maken om een andere 30 plusser. Echt een treurige user ben jij. Nooit wat gepresteerd. Blaast wel hoog van de torenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:05 schreef niels0 het volgende:
Als jullie dat echt TRen kijken ze er op een gegeven moment niet meer naar. Wanneer ikzelf een TR plaats sorteert dat tenminste nog enig effect.
ja, jouw TR's zijn niet aanstellerig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:05 schreef niels0 het volgende:
pewpewquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha ja, je als 30-plusser druk maken om een andere 30 plusser. Echt een treurige user ben jij. Nooit wat gepresteerd. Blaast wel hoog van de toren
Jij weet wat ik TR?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, jouw TR's zijn niet aanstellerig.
Je bent een vervelende zeur en iedereen is zat van je als je zo doet. Je was eerst best te pruimen maar met die NSB shit moet je kappen.quote:
Door Niels heeft WCH twee weken ban.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef Crip het volgende:
niels ga er gwn niet op in
jezus tis nog morgen
wat is er gebeurd danquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Door Niels heeft WCH twee weken ban.
Dat klopt, nooit wat gepresteerd. Tenzij je een week niet huilen een prestatie wil noemen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij weet wat ik TR?
Nooit wat gepresteerd?
en niels niet/?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zaten een beetje dom te zeuren tegen elkaar, nu heeft WCH ban.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, nooit wat gepresteerd. Tenzij je een week niet huilen een prestatie wil noemen.
ja true.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoals tong80 nooit een ban krijgt en jij wel.
Ik heb gisteren weer hjb tegen tong gezegd maar hij was dronken en moest erom lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoals tong80 nooit een ban krijgt en jij wel.
tr gemachtquote:
bij iedereen verder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
tr gemacht
oh wacht bij crip mag t wel
Oude dronken kerels op internetquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:17 schreef JimmyDean het volgende:
MLN / Ooit was kleine Tong een geweldige voetballert......
![]()
Dat weet jij helemaal niet. Trouwens wie is er hier nou een jankbal? Jij toch zeker?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH maakt geen TR's, die vindt het grappig. Niels niet, die zet voor elk post van WCH een TR.
Beter dan oude dronken vrouwenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oude dronken kerels op internet_!! Man man man, die middelbaren van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |