Ik heb er ooit een topic van gemaakt, misschien herken je het daarvan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Briljant. Doen deze mannen wel vaker dit soort dingen eigenlijk? Ik heb wel eens vaker wat van ze gezien.
De eerste keer dat ik deze zag, moest ik echt een traantje weg pinken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:53 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie elke dag wel zo'n feel good filmpje via metro.nl voorbij komen, wat ik dan ga kijken in rookpauze en vervolgens met tranen in de ogen weer naar binnen loop. Meh, ik ben een 'sucker' voor die dingen
.
Zag laatst nog 1 filmpje, zwerver in Duitsland zit op straat, komen een gozer bij 'm zitten, begint gitaar te spelen en te zingen, komt er een ander ventje bij voor de drums op een emmer, een meisje zingt er nog bij, en en het klinkt heerlijk, en die zwerver maar verbaast kijken terwijl die ene jonge een pet neerlegt, omstanders er geld in gooien
Beter gewoon kijken:
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:35 schreef FANN het volgende:
Oudjes verrassend openhartig en geven hun kleinzoon
5 Tips voor een lang en gelukkig Huwelijk !
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik deze zag, moest ik echt een traantje weg pinken.
![]()
quote:
In tranen toen ik dit zag, mijn god man wat mooi. 9/10 omdat ik zelf ook slechtziend ben, tis nu nog te redden met een bril maar als ik ouder word weet ik niet hoe kut het gaat worden. Maar ik ben al gek van baby nieuws maar wat is dit zo mooi om te zien.quote:
Dan snap ik dat het voor jou een extra betekenis heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
In tranen toen ik dit zag, mijn god man wat mooi. 9/10 omdat ik zelf ook slechtziend ben, tis nu nog te redden met een bril maar als ik ouder word weet ik niet hoe kut het gaat worden. Maar ik ben al gek van baby nieuws maar wat is dit zo mooi om te zien.
Waarom doe je dit nu?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Tingo het volgende:
Wat is er nou 'feel good' aan huilende mensen?
Kan 'n iedere geval niet zo pijnlijk als de crisis acteurs aan 't 'huilen'.
Tingo, dit is een topic voor mooie dingen, dit bevestigt alleen maar dat jij werkelijk overal wat achter zoekt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Tingo het volgende:
Psychologische vorm van masturbatie.quote:
Ja wat een baas die man.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Psychologische vorm van masturbatie.
Ik krijg altijd warme tintelingen van binnen bij deze dude en z'n leeuwenhomies:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:55 schreef Tingo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |