quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
Beetje vunzige uitspraak.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder.
...quote:
Zou hem vastbinden in de kelderquote:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
En je hebt haar al weggejaagd Niels, jammer wel
Hij is gewoon een mega trollquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels is echt een vies mannetje
Nee, blijkbaar is het weer 'Niels wil SG en IfIm neuken'-uur. Ja, weer.quote:
Ik kan je vertellen dat je in je eigen land ook vervolgd kunt worden voor wat je in het buitenland uitspookt. Bij de KLM delen ze daar zelfs folders over uit tijdens de vlucht. Gaat onder andere over drugs en sex met minderjarigen.quote:
dit heeft iedereen die hax speelt weleens gezegdquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
shit man net verslagen door herman
Hermann is een talentje, net als ik.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
shit man net verslagen door herman
Vervuil dit topic niet. Alleen mooie actrices aub.quote:
wel gg nog. was ff in shockquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit heeft iedereen die hax speelt weleens gezegd
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Vervuild dit topic niet. Alleen mooie actrices aub.
Fucking averagequote:Op maandag 5 oktober 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
dat is toch die chickie uit FTWD in OP, zou doen
nee eigenlijk niet maar ik schatte mezelf toch hoger inquote:
Dat is kunst joh, dat is niet om te fappen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet iedereen fapt op schilderijen zoals jij
kill it with firequote:
hou je aan je woord ook danquote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:05 schreef McNulty het volgende:
Wat sopwater voor de dames
[ afbeelding ]
Daarom heeft ze fotoshop nodigquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus? Is Megan Fox dus die is sowieso wel een 9
niks mis met goeie classic make up.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
waarom zit jimmy allemaal chicks met 20 kilo makeup te posten
er gaan sws 3 punten af door haar rare duimquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dus? Is Megan Fox dus die is sowieso wel een 9
Heeft ze niet nodig, dit is gewoon een super mooie foto, iedereen snapt dat mensen er in het echt niet zo uitzien.quote:
Ja dat is wel gross ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er gaan sws 3 punten af door haar rare duim
Dat is haar schouder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er gaan sws 3 punten af door haar rare duim
ja nu ga ik het sws kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is komedie en heeft dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |