VIEZE KUTFRASSquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zonder prez, toto en Hermann maar mét HPLC, WHC en mij is hiet hier veel gezelliger.
Niet meer naar kijkenquote:
slaafleef heeft van hem een leeg omhulsel van de mann die hij was gemaaktquote:
ken hetquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaafleef heeft van hem een leeg omhulsel van de mann die hij was gemaakt
Hij is nu dan toch eindelijk Volwassen_Mannquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaafleef heeft van hem een leeg omhulsel van de mann die hij was gemaakt
ik voel ook dagelijks weer een deeltje afstervenquote:
nou ik had gisteren dus de laptop aan TV verbonden om zo wat series te kijken. gwn met muis op bed en laptop op kastding, kan dus niet typen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja waar is die boi
hij heeft vrij tot donderdag ofzo maar zie hem hier nauwelijks
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik had gisteren dus de laptop aan TV verbonden om zo wat series te kijken. gwn met muis op bed en laptop op kastding, kan dus niet typen.
was tot net dus te lui om laptop weer los te koppelen, vandaar
leuk he
nee. ik hou van Skye met heel mijn hart en ziel, maar ik haat Frass nog meerquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hermann heeft eindelijk door dat Skye vrij mediocre is.
Doe het al 16 jaarquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik voel ook dagelijks weer een deeltje afsterven
Waarom niet gewoon een chromecast of raspberry pi ofzo mattie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ik had gisteren dus de laptop aan TV verbonden om zo wat series te kijken. gwn met muis op bed en laptop op kastding, kan dus niet typen.
was tot net dus te lui om laptop weer los te koppelen, vandaar
leuk he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |