quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hermann is mijn dikste mattie
(snap je 'm?![]()
)
Dit geldt alleen voor jou eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
trek het je niet aan, dit is een groepje mensen die elkaar vreselijk haat, je hoort er pas bij als 99% hier je haat en de rest van je kotst
denk jequote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor jou eigenlijk.
Ja, en vriendin en gamen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is je broer hier zo weinig vanwege zijn nieuwe job?
eigenlijk geldt het alleen voor jou, bij WCH is het schijn, maar je bent natuurlijk te autistisch om dat door te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor jou eigenlijk.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er wel, dat maakt het een stuk aangenamer hier
Wow, wat een onverdiende haat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
eigenlijk geldt het alleen voor jou, bij WCH is het schijn, maar je bent natuurlijk te autistisch om dat door te hebben.
Hermann is helemaal niet dikquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
(snap je 'm?![]()
)
Meen je nietquote:
Neequote:Op maandag 5 oktober 2015 20:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
(snap je 'm?![]()
)
Thaise hoeren kunnen daar vast wel creatieve dingen mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef niels0 het volgende:
Kikkererwten vullen toch wel aardig. Ikeb nog de helft over van wat ik gisteren in de week heb gezet.
Morgen maar iets mee verzinnen.
Oké Nielsnulquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef niels0 het volgende:
Kikkererwten vullen toch wel aardig. Ik heb nog de helft over van wat ik gisteren in de week heb gezet.
Gewoon roosteren en lekker kruiden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef niels0 het volgende:
Kikkererwten vullen toch wel aardig. Ik heb nog de helft over van wat ik gisteren in de week heb gezet.
nee, flikker opquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
Jongens, willen jullie weten hoeveel bloemkool ik nog heb?
Volgens mij geen onderdeel van de thaise keuken. Vandaag indiaas gekookt en daar komt het vaak voor in recepten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thaise hoeren kunnen daar vast wel creatieve dingen mee.
Twee grote?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:28 schreef HPLC het volgende:
Jongens, willen jullie weten hoeveel bloemkool ik nog heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |