Je vastpinnen op één keuken per maaltijd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij geen onderdeel van de thaise keuken. Vandaag indiaas gekookt en daar komt het vaak voor in recepten.
QFTquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je eigen posts zijn 99% bagger. Dat weet je toch zelf ook wel of wat?
dat scheelt dus 1 volle procent met jouw kutpostsquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je eigen posts zijn 99% bagger. Dat weet je toch zelf ook wel of wat?
Ook niet kosher.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vastpinnen op één keuken per maaltijd.Niet fusion :")_!!
Dat Slayertopic valt sowieso onder die 1 procentquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat scheelt dus 1 volle procent met jouw kutposts
wilde net zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat Slayertopic valt sowieso onder die 1 procent
Die was primaquote:
Ja uh, ik ben geen prof hè. Ik hou dat allemaal nog een beetje gescheiden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vastpinnen op één keuken per maaltijd.Niet fusion :")_!!
wat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat Slayertopic valt sowieso onder die 1 procent
Geen masterchef zijn in de keukenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja uh, ik ben geen prof hè. Ik hou dat allemaal nog een beetje gescheiden.
Dat 'Selfcontrol' heb ik anders in m'n mp3-verzameling zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
Ga de hele avond kutliedjes lopen spammen en jullie kunnen er helemaal niks aan doen.![]()
![]()
nou nou nouquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja tyfushomo, doe godverdomme eens normaal, aangekoekte diarree dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |