Klinkt als een prima prijsje. Had nog iets meer gekund zelfs.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
pasteitjes waren dacht ik 3,50? dat is 2,30 Euro. Dat lijkt me een prima prijs.
ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoekenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Die brownies zien er een beetje te massief uit heb ik het idee.
Ik zit nog vol van de boerenkool met worstquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoeken(en nu heb ik daar zin in.....)
Ik heb al gegeten maar ik krijg nu ook weer trekquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoeken(en nu heb ik daar zin in.....)
Als je Velderwtjes had getypt had ik het geweten zonder google. Nooit geweten dat die eigenlijk zonder w zijn...quote:
Veldertjes zijn toch jonge capucijners? Die eet ik weleens, lekker hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Was gister gaan eten bij mijn pa... aardappeltjes (met heel veel kruiden die ik niet eens ken) spare-ribs
(die gingen op de buitenkeuken/bbq) en: veldertjes. Ik had er nog nooit van gehoord
Smaken ook gewoon als erwtjes eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je Velderwtjes had getypt had ik het geweten zonder google. Nooit geweten dat die eigenlijk zonder w zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |