Klinkt als een prima prijsje. Had nog iets meer gekund zelfs.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
pasteitjes waren dacht ik 3,50? dat is 2,30 Euro. Dat lijkt me een prima prijs.

ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoekenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:04 schreef Karina het volgende:
Die brownies zien er een beetje te massief uit heb ik het idee.
 (en nu heb ik daar zin in.....)
 (en nu heb ik daar zin in.....)

Ik zit nog vol van de boerenkool met worstquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoeken(en nu heb ik daar zin in.....)

Ik heb al gegeten maar ik krijg nu ook weer trekquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ziet er beetje uit als gevulde speculaaskoeken(en nu heb ik daar zin in.....)
 Enige wat ik nog heb liggen wat ik zo zou kunnen eten zijn van die melkkoeken
 Enige wat ik nog heb liggen wat ik zo zou kunnen eten zijn van die melkkoeken  

) spare-ribs
) spare-ribs  (die gingen op de buitenkeuken/bbq) en: veldertjes. Ik had er nog nooit van gehoord
 (die gingen op de buitenkeuken/bbq) en: veldertjes. Ik had er nog nooit van gehoord  

Als je Velderwtjes had getypt had ik het geweten zonder google. Nooit geweten dat die eigenlijk zonder w zijn...quote:

Veldertjes zijn toch jonge capucijners? Die eet ik weleens, lekker hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Was gister gaan eten bij mijn pa... aardappeltjes (met heel veel kruiden die ik niet eens ken) spare-ribs
(die gingen op de buitenkeuken/bbq) en: veldertjes. Ik had er nog nooit van gehoord

Smaken ook gewoon als erwtjes eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je Velderwtjes had getypt had ik het geweten zonder google. Nooit geweten dat die eigenlijk zonder w zijn...

Nee, dan raak je overzicht kwijt hequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
Waarom dan blijven delegeren. Ga mee helpen.

ja vast. En het helpt vast ook niet mee om meer in de winkel te krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dan raak je overzicht kwijt he

er is niets in de winkel om ruzie om te maken. Hooguit wie als eerste 1 van de 6 pizza;s magquote:

Management-praat hequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja vast. En het helpt vast ook niet mee om meer in de winkel te krijgen.
 Helikopter-view etc
 Helikopter-view etc  

Goede reden om te ruziënquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is niets in de winkel om ruzie om te maken. Hooguit wie als eerste 1 van de 6 pizza;s mag

Gezien de hoeveelheid kids... nahquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
Hopelijk hebben deze mensen geen lunchpauze, dan zijn ze niet op tijd terug.

Voordeel voor rood is geweest dat ze alles al hadden ipv te moeten wachten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Ah nu snap ik de opmerking van goedkoper. Scheelt wel veel per pasteitje.

pies verkopen zou in NL niet echt lekker lopen denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
oww kijk je kunt nu de pies verkopen iets goedkoper 4 ipv 7.5 terwijl ze iets uit elkaar gevallen zijn.

Ik vind pasteitjes te lang om te typen dus ik blijf het bij pies houdenquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
pies verkopen zou in NL niet echt lekker lopen denk ik

)
)

rood door de organisatiequote:Op maandag 5 oktober 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Hebben we een voorkeur qua team? (als we niet tot morgen moeten wachten)

roodquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:

OK blauw, dollar and a kiss is gewoonquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
 ___
___

iddquote:Op maandag 5 oktober 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Wel cool dat ze altijd het geld doneren.

ow, wacht, te vroeg
 ow, wacht, te vroeg  

wow vroege vogelquote:

We hebben een hele delegatie pakken op het werk vandaag... En tussen 15.30 en 18.00 mocht er niemand naar de kantine/roken buiten naast de kantine. Maar als ik langer blijf, ga ik om 17.00 peuk roken. Dat mocht niet, dus ben ik om 17.15 naar huis gegaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
wow vroege vogel
Kun je meteen de ramkraak oplossen.

ja dan is het maken dat je weg komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
We hebben een hele delegatie pakken op het werk vandaag... En tussen 15.30 en 18.00 mocht er niemand naar de kantine/roken buiten naast de kantine. Maar als ik langer blijf, ga ik om 17.00 peuk roken. Dat mocht niet, dus ben ik om 17.15 naar huis gegaan
Bij een appie. Geen idee waar.quote:Welke ramkraak? ik heb een alibi

Echt wel, ze zijn al een week echt alles aan het poetsen... tot aan de muren toe voor het hoge bezoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan is het maken dat je weg komt.
[..]
Bij een appie. Geen idee waar.
Kijken altijd ff HvNL
 Nu komt het leukste: die kwam uiteindelijk niet
 Nu komt het leukste: die kwam uiteindelijk niet  Maar wat er nu is en dadelijk rondje gaat lopen zijn potentiele klanten, dus het is nog niet helemaal niets geweest
 Maar wat er nu is en dadelijk rondje gaat lopen zijn potentiele klanten, dus het is nog niet helemaal niets geweest 

is het inmiddels wel mooi schoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt wel, ze zijn al een week echt alles aan het poetsen... tot aan de muren toe voor het hoge bezoekNu komt het leukste: die kwam uiteindelijk niet
Maar wat er nu is en dadelijk rondje gaat lopen zijn potentiele klanten, dus het is nog niet helemaal niets geweest

ja toch?quote:Vandaag trouwens weer eliminatie?

is dat thais?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Eitje bakken met chilipeper erop gegooid.

altijd.quote:

soort salade.quote:

een paal die verkeerd om staatquote:

ja iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
Waarom maar 1? ik heb er 1 laten vallen...
Waarom maak je er uberhaupt maar 2

Idd coquilles en salade leek het thema welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die lui hoeven ook geen coquilles meer te zien de komende 4 weken.

quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
Bij Billy moet ik nog altijd denken aan:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |