Idd, achterlijk actiequote:Op maandag 5 oktober 2015 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom wil Kramer zo graag dat hij geschorst wordt?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, achterlijk actie...
Ben benieuwd of die Graafschap speler ook bekeken gaat worden door de commissie... Duwen in de 16 is toch geel?
Dat over geel was daadwerkelijk een vraagquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:32 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Overigens gewoon heel erg dom van Kramer. Ook nergens voor nodig om je zo te laten provoceren, zeker niet tegen zo'n loserclub.
Ik wil niet bijdehand doen, maar heb je zelf ook gevoetbald? Dit is voor mij zo vanzelfsprekend als de bal over de achterlijn rolt dat je dan een doeltrap (of hoekschop) krijgt...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja die had ik al gezien maar mis enige bronvermelding. Dat kan iedereen aanpassen
Uiteraard.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wil niet bijdehand doen, maar heb je zelf ook gevoetbald? Dit is voor mij zo vanzelfsprekend als de bal over de achterlijn rolt dat je dan een doeltrap (of hoekschop) krijgt...
Eens, maar het "probleem" dat er mogelijk is, is dat dit mogelijk al beoordeeld is door de scheids.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:38 schreef hhh38 het volgende:
Joris van Benthem is de naam.
Benieuwd wat ie deze keer voor elkaar krijgt. Wat mij betreft verdient Kramer wel een schorsing, je moet je gewoon niet uit de tent laten lokken. Als dit niet bestraft wordt denken spelers dat ze dit soort dingen kunnen maken.
Anderzijds wel goed dat hij voor Marko opkomt, teamgeest of liever gezegd een gebrek daar aan was nog wel eens een issue de laatste jaren.quote:
90 minuten domineren en dan concluderen dat je met 1-2 verloren hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:40 schreef Henrys het volgende:
Ik wil niet nog een klassieker met kazim
Dat dan weer wel ja...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Anderzijds wel goed dat hij voor Marko opkomt, teamgeest of liever gezegd een gebrek daar aan was nog wel eens een issue de laatste jaren.
Elia met Achahbar wat een genot zou dat zijn.quote:
Wedstrijd was vermakelijk...elk cijfer is verder een subjectieve waarneming...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja...
Net Studie Ajax Voetbal opgezet... De gasten gaven Ajax-PSV een 8
---------------El Ahmadi------------quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Elia met Achahbar wat een genot zou dat zijn.
Je zag hem steeds met Vilhena combineren ook technisch begaafde spelers![]()
Hij heeft toch al aangegeven dat ie het niet heeft gezien?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar het "probleem" dat er mogelijk is, is dat dit mogelijk al beoordeeld is door de scheids.
Geen idee, geen interviews gezien & er niets over gelezen nog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft toch al aangegeven dat ie het niet heeft gezien?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, geen interviews gezien & er niets over gelezen nog.
quote:Makkelie heeft de vermeende slaande beweging van Michiel Kramer niet gezien. ‘Ik heb daar niets van meegekregen. Er is daar wel wat gebeurd, maar wat er is gebeurd heb ik niet gezien.’
Duidelijk... Nah, kijken wat er gebeurt met de aanklager. Net op Google ff snel gelezen dat er een onderzoek is ingesteld.quote:
Wat betreft het slappe heb je helemaal gelijk, dat zal Gio de groep ook wel duidelijk hebben gemaakt. Gelukkig zijn die Vitessejongens makkelijk te vervangen, hopelijk wordt dat ook gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Gisteren heb ik geen kampioensploeg zien spelen. Je kan zeggen dat als je zelfs zulke slechte wedstrijden wint je een goede kans maakt op de titel, maar we hadden geluk dat het 'maar' De Graafschap was tegen wie we moesten.. van elke andere ploeg hadden we denk ik verloren.
Dat het voetballend niet lukt is niet eens het ergste, maar dat slappe spel is tenenkrommend. Zo'n Vejinovic..die straalt uit dat het een slappe vaatdoek is, vind het geen Feyenoordspeler. Van der Heijden precies hetzelfde.. straalt helemaal niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |