Oh, dat is wel erg klassiek, jammerquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was met AH restaurant actie dus het werd Vitello Tonato, Varkenshaasje met paddenstoelen en een cheesecakeje
Kiezen konden we maar tussen 2 dingen steeds
Jaaaaaaquote:
Die had wederhelft: herfstsalade met paddestoelen, zeewolffilet met groente van het seizoen en chocoladetaartje (of nouja, chocolade-ontploffing was een betere omschrijving) was ook erg lekkerquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, dat is wel erg klassiek, jammerWat waren de andere keuzes?
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
![]()
En ondanks het pechgevalletje geen spijt van de aankoop. Wat een auto
[..]
Die had wederhelft: herfstsalade met paddestoelen, zeewolffilet met groente van het seizoen en chocoladetaartje (of nouja, chocolade-ontploffing was een betere omschrijving) was ook erg lekker
Mmmh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die had wederhelft: herfstsalade met paddestoelen, zeewolffilet met groente van het seizoen en chocoladetaartje (of nouja, chocolade-ontploffing was een betere omschrijving) was ook erg lekker
Taart of soufflé?quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het chocoladetaartje was wel zwaar als fuck :p
Zo zo, hip ding!quote:
fixedquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:48 schreef jackson het volgende:
Ik krijg steeds meer zin in vier dagen werken weekend per week... Bohhh!
Maar wel voor hetzelfde salaris uiteraard.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:58 schreef jackson het volgende:
Ook goed, drie dagen werken is voor mij ook genoeg om me productief te voelen denk ik.
Volgens mij is dat in de zomer toch? In de winter werken ze meer uur meen ik?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:34 schreef Bravebart het volgende:
Of zoals in Zweden, werkdag van 6 uur
Dat mag dan iets minder zijn, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel voor hetzelfde salaris uiteraard.
Ja, als je in die dagen dezelfde uren maakt, waarom niet...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wel voor hetzelfde salaris uiteraard.
Ik ga graag weer naar huis van mijn werk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk dat een kortere werkdag inderdaad beter werkt dan een kortere werkweek.
Alhoewel.
Maar soms heb ik wel het gevoel dat ik de enige in Nederland ben die graag naar zijn werk gaat
Ja, uiteraard, maar ik ervaar het werk niet als een noodzakelijk kwaad. Nu is dat het wel natuurlijk, maar doe het graag. Leuk werk, leuke collega's. Voelt niet als straf ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga graag weer naar huis van mijn werk.
Voor het faillissement had ik dat ook, in de nieuwe organisatie ben ik dat gevoel vooralsnog kwijt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik ervaar het werk niet als een noodzakelijk kwaad. Nu is dat het wel natuurlijk, maar doe het graag. Leuk werk, leuke collega's. Voelt niet als straf ofzo.
wat wel logisch is, dat is nooit goed voor de werksfeer. Nu hebben wij ook wel eens wat gezeik, we zijn ngoal gegroeid, dus veel [strakkere] regels erbij enzo, en veel vinden dat onzin. Maarja, hoort erbij. Je kan je er druk om maken, of gewoon mee leren leven en lekker je ding doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het faillissement had ik dat ook, in de nieuwe organisatie ben ik dat gevoel vooralsnog kwijt.
Neuh, ze gaan het nu een jaar testen, volgens mij in Göteborgquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in de zomer toch? In de winter werken ze meer uur meen ik?
Ah, testen... Oké.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ze gaan het nu een jaar testen, volgens mij in Göteborg
Wel grappig eigenlijk dat ze in Zweden een 6uurse werkdag gaan testen, terwijl de PvdA een werkdag van 9 uur heeft geopperd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, ze gaan het nu een jaar testen, volgens mij in Göteborg
Jawel, je mist dan een complete werkdag, totaal niet aan te radenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:25 schreef Yesse het volgende:
Hier in Nederland wilde een politicus een 4 daagse werkweek van 9 uur per dag invoeren. Vind ik niet eens zo'n slecht idee.
Hoezo moet je een functie dubbel bezetten? Omdat je op bijvoorbeeld vrijdag dan niet bereikbaar bent voor klanten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, je mist dan een complete werkdag, totaal niet aan te radenMoet je allemaal functies dubbel gaan bezetten enzo..
Dat is alleen voor functies waarin 24/7 iemand nodig is. En in dat geval kun je andere tijdstippen aanhouden. Andere functies kunnen prima worden gedaan in 36 uur..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, je mist dan een complete werkdag, totaal niet aan te radenMoet je allemaal functies dubbel gaan bezetten enzo..
preciesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is alleen voor functies waarin 24/7 iemand nodig is. En in dat geval kun je andere tijdstippen aanhouden. Andere functies kunnen prima worden gedaan in 36 uur..
Jups.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo moet je een functie dubbel bezetten? Omdat je op bijvoorbeeld vrijdag dan niet bereikbaar bent voor klanten?
Onzin, het gaat niet om het aantal uur, het gaat om de bezetting. Alleen functies die serieel werken zou dat bij kunnen. Zou wat zijn zeg, wil je ergens wat bestellen of regelen, zijn ze maar 4 dagen per week aanwezigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is alleen voor functies waarin 24/7 iemand nodig is. En in dat geval kun je andere tijdstippen aanhouden. Andere functies kunnen prima worden gedaan in 36 uur..
Bij scholen werkt het ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Krijg je van die Spaanse praktijken, dat alles de hele maand augustus stil ligt, heel chill als er dan iets misgaat
Goed voorbeeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij scholen werkt het ook.
Nou dan doe je het zo: Iedereen heeft de keuze voor 4x9 of 5x7. Zoiets.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:57 schreef Bravebart het volgende:
Krijg je van die Spaanse praktijken, dat alles de hele maand augustus stil ligt, heel chill als er dan iets misgaat
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:49 schreef jackson het volgende:
Volledig naar de tyfus. Dat ben ik. Gisteravond dronken, nu volledig kapodt.
5x6!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou dan doe je het zo: Iedereen heeft de keuze voor 4x9 of 5x7. Zoiets.
Omdat dinsdagavond en gezellig.... Kansloos, ik weet het.quote:
Herkenbaar hoor!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat dinsdagavond en gezellig.... Kansloos, ik weet het.
Mede-kanslozequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:40 schreef Yesse het volgende:
Goeiesmorregens lieve mennekes van me
Mennekes, niks mis mee. Prima woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een goedemorgen vrouwke
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
En ik was zelfs nog aan de late kant.quote:
Jezelf pwnen 4.0quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik was zelfs nog aan de late kant.
Maar was wel om 7:30 op mijn werk. En dan pas om 15:00 uur een werkoverleg dat twee uur duurde, dus pas weer om 18:30 uur thuis.
Hopelijk gaat het weekend niet zo snel voorbij.quote:
Zo ver weg ligt Friesland nou ook weer nietquote:
Oh je bent weer terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo ver weg ligt Friesland nou ook weer niet
Jup! Sinds augustus alquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo ver weg ligt Friesland nou ook weer niet
Geeft niks juhquote:
Ik ook, het liefst met mijn sushi-date van vanavond... Maar dat gaat hem helaas niet wordenquote:
vertel? pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook, het liefst met mijn sushi-date van vanavond... Maar dat gaat hem helaas niet worden
Ooh, oud-collega waar ik af en toe sushi mee ga happen. Wel echt buitencategorie, zo lekker... en dan heb ik het niet over de sushi.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, oud-collega waar ik af en toe sushi mee ga happen. Wel echt buitencategorie, zo lekker... en dan heb ik het niet over de sushi.
uitslapen, en misschien nog wat doen met vriendin, maar ik weet niet wat haar plannen voor het weekend zijn. Daarnaast zondag nog even formule 1 kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:43 schreef jackson het volgende:
Ach, ik ga niet happen met d'r omdat ze een goed hoofd heeft en een goddelijk lichaam, maar omdat het altijd gezellig is.
Jij nog plannen vanavond / dit weekend?
Ik kan toch zomaar geen foto's rondsturen...quote:
Altijd gezellig toch?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn moeder vroeg nog hoe laat de formule 1 begon, want dan kon ik daarna mijn vriendin hier uitnodigen om iets samen te gaan doen.![]()
Dat wel, maar ik kan ook zelf mijn vriendin uitnodigen, daar heb ik mijn moeder niet bij nodig.quote:
Nee, dat lijkt me logisch inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik kan ook zelf mijn vriendin uitnodigen, daar heb ik mijn moeder niet bij nodig.
Geen idee ik ga niet naar de wedstrijd maar met werk een weekendje wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker, tegen wie moeten ze?
Maar mijn ouders zitten wel vaker te vragen of ik heb afgesproken in het weekend met mijn vriendin. En mijn moeder heeft zelfs al eens een smsje naar haar erover gestuurd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me logisch inderdaad
Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee ik ga niet naar de wedstrijd maar met werk een weekendje weg
Klinkt als een moeder die gewoon heel blij is dat je een vriendin hebt en het heel graag goed wil laten gaan tussen jullie tweequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn ouders zitten wel vaker te vragen of ik heb afgesproken in het weekend met mijn vriendin. En mijn moeder heeft zelfs al eens een smsje naar haar erover gestuurd.(zonder dat ik het wist, en ze had erin gezet dat mijn vriendin het ook niet tegen mij mocht zeggen, gelukkig heeft ze dat wel gedaan.
)
Hope so. Heel veel gaan we niet doen, vanavond heen, morgen hele dag daar en zondag uitslapen en rond 2 uur naar 't vliegveldquote:
Nee precies. Zit m'n PM-box weer vol?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan toch zomaar geen foto's rondsturen...
Ja, dat is wel zo inderdaad. Haar bedoelingen zijn goed. En we spreken ook te weinig met elkaar af eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klinkt als een moeder die gewoon heel blij is dat je een vriendin hebt en het heel graag goed wil laten gaan tussen jullie tweeZe geeft om je
[..]
Veel plezier in ieder geval.quote:Hope so. Heel veel gaan we niet doen, vanavond heen, morgen hele dag daar en zondag uitslapen en rond 2 uur naar 't vliegveld
Wat.quote:
Wat wat?quote:
FOEI!!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo inderdaad. Haar bedoelingen zijn goed. En we spreken ook te weinig met elkaar af eigenlijk.
[..]
Veel plezier in ieder geval.
DM.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee precies. Zit m'n PM-box weer vol?
Wat is weinig?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben we het gewoon te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |