Dick wil niet weer strijden voor degradatiequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt dat Liverpool nog een coach zoekt. Niks voor Dick?
Hij wilde geen clubs meer trainen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:40 schreef Zorro het volgende:
Het schijnt dat Liverpool nog een coach zoekt. Niks voor Dick?
Dat zei hij ook toen hij coach van Servië werd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij wilde geen clubs meer trainen.
Dick doet het helemaal niet om het geld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:41 schreef Vatta het volgende:
Dick moet gewoon lekker van zijn centjes gaan genieten.
Die man is bijzonder ongemakkelijk in dit soort gesprekken. Toch gek dat een presentator zulke sociale beperkingen heeft, met zijn constante gestotter en ongemakkelijke presentaties en gesprekken.quote:
ChefSport Arno weet ze wel uit te zoeken jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die man is bijzonder ongemakkelijk in dit soort gesprekken. Toch gek dat een presentator zulke sociale beperkingen heeft, met zijn constante gestotter en ongemakkelijke presentaties en gesprekken.
Zijn documentaire 'That Final Day' blijft wel schitterend. Lijkt me verder ook best een aardige vent, maar als presentator is hij matig.
Nee precies. We heten niet allemaal Henk ten Cate..quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dick doet het helemaal niet om het geld.
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 04-10-2015 om 22:42:37Davy Klaassen mist duel met Kazachstan. Riechedly Bazoer is opgeroepen als zijn vervanger en maakt zijn debuut in selectie Oranje #Ajax reageer retweet
Ik vind het vooral jammer. Dat was echt heerlijk ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:43 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig gaat Sjoerd er niet meer direct naast zitten.
Hendrix was beter dan Bazoer vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op zondag 04-10-2015 om 22:42:37Davy Klaassen mist duel met Kazachstan. Riechedly Bazoer is opgeroepen als zijn vervanger en maakt zijn debuut in selectie Oranje #Ajax reageer retweet
Dit is goed nieuws.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alstuquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze effe laten zien dat Kuyt gepoort werd?
Hendrix speelt nog niet zo lang vast op die positie. Bazoer doet het al wat langer goed natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hendrix was beter dan Bazoer vandaag.
Ik merk een clubvoorkeur van de bondscoach
Ohja Bazoer speelt al jaren in het eerste.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix speelt nog niet zo lang vast op die positie. Bazoer doet het al wat langer goed natuurlijk.
Moet wel zeggen dat het vreemd is dat je een CVM ipv een CAM haalt. Neem dan Ziyech ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hendrix speelt nog niet zo lang vast op die positie. Bazoer doet het al wat langer goed natuurlijk.
Wat een kansloze post dit weer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja Bazoer speelt al jaren in het eerste.
Ziyech heeft al voor Marokko gekozen, kip.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het vreemd is dat je een CVM ipv een CAM haalt. Neem dan Ziyech ofzo.
hahaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ohja Bazoer speelt al jaren in het eerste.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziyech heeft al voor Marokko gekozen, kip.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Maar vd Vaart zou kunnen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Hou op. die is ook geblesseerd.
Lex Immers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Die kan sowieso echt niet meer man.
Hebben we geen aanvallende middenvelders meer?
Maherquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ginkeltjequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
IMMERSquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
The White Storkquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
te druk met pijltjes gooien.quote:
Jerry van Ewijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker op met je Immers. We willen winnen.
Mee eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik vond het ook eigenlijk meer een overtreding van die nummer 4.
Desalniettemin blijft het een enorme kutregel. De keeper heeft al het voordeel dat hij doorgaans als een lompe mongool mag inkomen, waarom zou je hem dan in de 5 niet mogen aanvallen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie niks anders dan een ontzettend domme Vermeer.
Hmm, zag hem dit seizoen nog basis staan. Maar hij speelde toen niet best dus het verbaast me ook niet.quote:
Dit ja.. Uitleg van de scheids is ook gewoon terecht. Je ziet die gast ook echt naar Vermeer loeren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
Meer dan terecht afgekeurd natuurlijk... Als die nummer 13 gewoon niks had gedaan, had Vermeer waarschijnlijk ook niet bij de bal gekund en had het een goal geweest. Nu zie je hem echt kijken en Vermeer opzoeken.
100% terecht afgekeurd.
Ik heb daarstraks de spelregels gedownload van de knvb en kan daar helemaal niks in vinden wat ook maar iets beschrijft over een specale behandeling van de keeper in het doelgebied. Waar staat dat DAN beschrevenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
Ik vond het ook eigenlijk meer een overtreding van die nummer 4.
Desalniettemin blijft het een enorme kutregel. De keeper heeft al het voordeel dat hij doorgaans als een lompe mongool mag inkomen, waarom zou je hem dan in de 5 niet mogen aanvallen.
Joris van Overeem?quote:
Danny is het niet met je eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Die kerel mag daar toch gewoon kan staan. Dat Vermeer daarom niet bij de bal kan is toch geen reden om een goal af te keuren?
Nee, je moet als een keeper op je af komt rennen, ruim uit de weg gaan zodat hij vrij baan heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Die kerel mag daar toch gewoon kan staan. Dat Vermeer daarom niet bij de bal kan is toch geen reden om een goal af te keuren?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de grootste uitnederlaag van Feyenoord een veel leukere statistiek.
Hij zet, nadat die omkijkt een stapje opzij zodat hij precies in de looprichting van Vermeer staat. Dat is obstructie (als het in het 5-metergebied is).quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
Hij zoekt niks op, Vermeer komt op hem afsprinten. Dan had ie opzij moeten stappen zodat Kenneth erbij kon? Vermeer neemt een oerstom risico, dan moet je niet piepen als je niet bij de bal kan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:51 schreef TheGeneral het volgende:
Meer dan terecht afgekeurd natuurlijk... Als die nummer 13 gewoon niks had gedaan, had Vermeer waarschijnlijk ook niet bij de bal gekund en had het een goal geweest. Nu zie je hem echt kijken en Vermeer opzoeken.
100% terecht afgekeurd.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de grootste uitnederlaag van Feyenoord een veel leukere statistiek.
Hij zet een stapje, poeh. Ze hadden hem wel geel mogen geven dan!quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij zet, nadat die omkijkt een stapje opzij zodat hij precies in de looprichting van Vermeer staat. Dat is obstructie (als het in het 5-metergebied is).
Kerel, ik heb die spelregel ook niet verzonnen, maar hij is er nou eenmaalquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zet een stapje, poeh. Ze hadden hem wel geel mogen geven dan!
haha teringquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:57 schreef Grifte het volgende:
Zelfs de grappen van Mexicanobakker zijn niet zo slecht
Die willen wel.quote:
Daarom vond ik het ook meer een overtreding van die nummer 4, die springt tegen Vermeer aan terwijl hij helemaal geen intentie heeft om de bal te raken. Slappe uitleg van Makkelie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Peters er niet stond stonder alsnog een andere speler waardoor Vermeer er toch niet bij kon. Gewoon een oliedomme actie van Kenneth, maar ja hij komt er telkens mee weg...
Kroatie op het WK 98.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:57 schreef danos het volgende:
Laat nog even de statistieken zien van Oranje met alle tegenstanders ooit beginnend met een 'K'
quote:
Vermeer moet gewoon niet uitkomen... Had gewoon 2-0 moeten zijn voor de Superboeren. Makkelie is een debiel en loopt dit hele seizoen al te marchanderen. Zijn optreden bij bekerduel van Vitesse was ook erg genant.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom vond ik het ook meer een overtreding van die nummer 4, die springt tegen Vermeer aan terwijl hij helemaal geen intentie heeft om de bal te raken. Slappe uitleg van Makkelie.
Hij zoekt niks op? Hij kijkt waar Vermeer is en gaat in zijn looprichting lopen en hem overduidelijk blokken om bij de bal te komen? Veel duidelijker wordt het niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zoekt niks op, Vermeer komt op hem afsprinten. Dan had ie opzij moeten stappen zodat Kenneth erbij kon? Vermeer neemt een oerstom risico, dan moet je niet piepen als je niet bij de bal kan.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Nederland gaat zich niet kwalificeren. Dat geef ik je op een briefje.
Gewaagd van jou zeg!quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Dat is niet de keeper aanvallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zoekt niks op? Hij kijkt waar Vermeer is en gaat in zijn looprichting lopen en hem overduidelijk blokken om bij de bal te komen? Veel duidelijk wordt het niet.
de maand is net begonnen!quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen speelde deze maand vrij matig.
Niet zo'n bijzondere speler.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen speelde deze maand vrij matig.
Kun je ook garanderen dat Blind dan weg is? En van der Oosterveen met hem?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Blind is weg, Bertje blijft lekker zitten want zo is Bert.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je ook garanderen dat Blind dan weg is? En van der Oosterveen met hem?
Die gaat ooit door de shredder. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Kramer in Oranje?
Mocht dat ooit gebeuren, gooi ik mijn account door de shredder. NOTE IT EVERYONE.
Dit onthoud ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Kramer in Oranje?
Mocht dat ooit gebeuren, gooi ik mijn account door de shredder. NOTE IT EVERYONE.
Oneens. Is nog te jong, zeker voor deze cruciale wedstrijden. Speelt bovendien nog veel te veel postbodevoetbal.quote:
Dat doet Mario Balotelli ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Oneens. Is nog te jong, zeker voor deze cruciale wedstrijden. Speelt bovendien nog veel te veel postbodevoetbal.
''Te jong''quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Oneens. Is nog te jong, zeker voor deze cruciale wedstrijden. Speelt bovendien nog veel te veel postbodevoetbal.
gewaagdquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat?
Kramer in Oranje?
Familie van Jan-Joost?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blind heeft echt een Ajaxgezicht.
Zie Ajax dit seizoen. Je kunt ook te veel jonge spelers in je selectie hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Te jong''
Als je goed kunt voetballen, hoor je te spelen.
Riedewald speelt matig, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Maar wel iets teveel Ajacieden.
Hahahaha inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef danos het volgende:
Kan Snoeks niet gewoon langs bejaardenhuizen en verpleeginstellingen voor praatjes? En gewoon niet meer op de TV, man wat een ellende
Waar staat dat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is het wel. In de 5 meter zeker.
Ajax staat gewoon (gedeeld) 1equote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zie Ajax dit seizoen. Je kunt ook te veel jonge spelers in je selectie hebben.
Dat heeft helemaal niks met 'jonge spelers' te maken. Daar geloof ik helemaal niet in.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Zie Ajax dit seizoen. Je kunt ook te veel jonge spelers in je selectie hebben.
momentopnamequote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ajax staat gewoon (gedeeld) 1e
gr gr
Dat wil ik die bejaarden niet aandoen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef danos het volgende:
Kan Snoeks niet gewoon langs bejaardenhuizen en verpleeginstellingen voor praatjes? En gewoon niet meer op de TV, man wat een ellende
die speelt elke wedstrijd RUKquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Pröpper verdient wel eens een kans wmb.
Ah, ja dat verklaart het. Dubbelfunctie.quote:
Heb je Ajax überhaupt zien voetballen dit seizoen? Zo verschrikkelijk naïef allemaal, zeker in Europa. En al die jochies die niks klaarmaken tegen Jablonec en Molde moeten ons naar het EK schieten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met 'jonge spelers' te maken. Daar geloof ik helemaal niet in.
Morenoquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft veel buitenlanders in de basis
Arias, Guardado, Pereiro
Precies dat.. Daar waar het nodig is in Nederlands elftal heeft PSV geen geschikte spelers voor behalve Hendrix wellicht, maar die speelt ook pas beetje op niveau. Bazoer laat het iets langer zienquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft veel buitenlanders in de basis
Arias, Guardado, Pereiro
Die is Ferweg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Waar is Fer? Speelt toch gewoon bij QPR?
Eerste 7 wedstrijden tegen degradatiekandidaten en middenmotors.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ajax staat gewoon (gedeeld) 1e
gr gr
Definieer naïef voetbal. Dat het alleen met jonge spelers te maken heeft, is gewoon grote onzin. Bij Ajax is al over een langere periode een neerwaartse gang bezig qua spel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:06 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Heb je Ajax überhaupt zien voetballen dit seizoen? Zo verschrikkelijk naïef allemaal, zeker in Europa. En al die jochies die niks klaarmaken tegen Jablonec en Molde moeten ons naar het EK schieten?
Hij wordt ofergeslagen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:06 schreef Rickertman96 het volgende:
Waar is Fer? Speelt toch gewoon bij QPR?
Kijk onze tegengoals van vandaag terug. En zo goed als al onze tegengoals in Europa. Alles voetballend op willen lossen, alles willen oplossen door goed te positioneren. Iedereen staat op een paar meter te dekken en af te houden. Aanvallers snijden als warme messen door onze boter, al 1,5 seizoen lang. En er zijn idd meer factoren, onze jeugdigheid is zeker een grote.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Definieer naïef voetbal. Dat het alleen met jonge spelers te maken heeft, is gewoon grote onzin. Bij Ajax is al over een langere periode een neerwaartse gang bezig qua spel.
Deed Oliseh toen ook mee?quote:
Babayaro, Taribo West, Sunday Oliseh, Jay Jay Okocha, Nwanko Kanu. Finidi George, Bangbangidaquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Zag ik net Oliseh? Dat vond ik echt een baas destijds.
Millaquote:Op zondag 4 oktober 2015 23:20 schreef Joezi het volgende:
Yekini, oudste scorende speler ooit op het WK ofzo?
Wauw, slechter kan bijna nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:47 schreef Evertjan het volgende:
vanavond topbezetting met Youri Arno en Pierre en gastpresentator Sjoerd
Volgens teletekst zit Özcan Akyol er ook.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:47 schreef Evertjan het volgende:
vanavond topbezetting met Youri Arno en Pierre en gastpresentator Sjoerd
Die meent ook overal verstand van te hebben geloof ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens teletekst zit Özcan Akyol er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |