Niemand is dat natuurlijk. We zouden allemaal graag een half dozijn spiksplinternieuwe halfgoden tot onze beschikking hebben voor Oranje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat debuut zal wel joh. Het blijft Kazachstan
[..]
Tjah noodverbandjes voor 2 potten ben ik geen voorstander van.
2 potten plus wellicht nog 2 playoff wedstrijden plus nog 3 wedstrijdjes op het EK.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat debuut zal wel joh. Het blijft Kazachstan
[..]
Tjah noodverbandjes voor 2 potten ben ik geen voorstander van.
Die play-offs zullen pas in november plaatsvinden, zien we dan wel wie er dan speelt/ in vorm is enzo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
2 potten plus wellicht nog 2 playoff wedstrijden plus nog 3 wedstrijdjes op het EK.
Tjah potentiële halfgoden genoeg, of middelmatige bejaarden. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand is dat natuurlijk. We zouden allemaal graag een half dozijn spiksplinternieuwe halfgoden tot onze beschikking hebben voor Oranje.
Nee natuurlijk niet. Waren ze er maar bijquote:Op maandag 5 oktober 2015 00:47 schreef JoseArcadio het volgende:
Het helpt ook niet echt mee dat je Strootman en Clasie mist natuurlijk.
Niemand beweert dat Tete geen talent heeft. Ik ben groot fan van Tete. Maar ik denk niet dat hij het nu al kan op dat niveau, en dat geldt ook voor Bazoer, Riedewald, Veltman, Van Beek en Kongolo. Helaas kan ik ook niet zo veel vervangers opnoemen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah potentiële halfgoden genoeg, of middelmatige bejaarden. Ik zou het wel weten.
Overschat land. Die hebben gewoon af en toe het geluk dat ze de beste speler van een generatie produceren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Waren ze er maar bij
Het zit sowieso erg tegen deze cyclus. Dat gebeurt soms helaas. We zijn geen Argentinië met luxeproblemen.
Ik denk niet dat Tete tegen Kazachstan of Tsjechië dingen tegenkomt op een tempo wat hem nog nooit is overkomen, idem met Bazoer, Kongolo, Riedewald, El Ghazi etc.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand beweert dat Tete geen talent heeft. Ik ben groot fan van Tete. Maar ik denk niet dat hij het nu al kan op dat niveau, en dat geldt ook voor Bazoer, Riedewald, Veltman, Van Beek en Kongolo. Helaas kan ik ook niet zo veel vervangers opnoemen.
De balans is gewoon verkeerd. Idd niks mis met jonge spelers maar nu hebben we er simpelweg te veel. De kern van je selectie zou moeten bestaan uit spelers die tussen de 22 en 32 jaar zijn, met een paar uitschieters naar boven en beneden. Nu staan we met een veredeld -21 te ballen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand beweert dat Tete geen talent heeft. Ik ben groot fan van Tete. Maar ik denk niet dat hij het nu al kan op dat niveau, en dat geldt ook voor Bazoer, Riedewald, Veltman, Van Beek en Kongolo. Helaas kan ik ook niet zo veel vervangers opnoemen.
Op het WK was de selectie gemiddeld 26 jaar. Hoe hoog zou het nu zijn?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:52 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
De balans is gewoon verkeerd. Idd niks mis met jonge spelers maar nu hebben we er simpelweg te veel. De kern van je selectie zou moeten bestaan uit spelers die tussen de 22 en 32 jaar zijn, met een paar uitschieters naar boven en beneden. Nu staan we met een veredeld -21 te ballen.
Even snel gekeken (en waarschijnlijk wat foutjes gemaakt), 14 van de 23 spelers zijn jonger dan 26, waarvan er 7 flink onder de 26 zitten. Oudste speler is Van Persie volgens mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op het WK was de selectie gemiddeld 26 jaar. Hoe hoog zou het nu zijn?
Anderhalf jaar minder op een gemiddelde van 23 spelers is echt heel veel - zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd van het team van WK 2014 nu 28 is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Gemiddelde leeftijd is 24,6
valt reuze mee dus.
Ja zo kun je het uitleggen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Anderhalf jaar minder op een gemiddelde van 23 spelers is echt heel veel - zeker als je bedenkt dat de gemiddelde leeftijd van het team van WK 2014 nu 28 is.
Bazoer, Tete, Riedewald, Kongolo, El Ghazi, Rekik, Depay. Plus dan nog wat relatief onervaren mensen als Bruma, Zoet en Van Dijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zo kun je het uitleggen.
Maar een veredeld -21 is natuurlijk schromelijk overdreven.
Valt meequote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Slechts 4 basisspelers zullen 21 of jonger zijn (Depay, Riedewald, Tete en El Ghazi) , de rest allemaal 23 en ouder. Valt eigenlijk best mee dus.
Voor hetzelfde geld doet Janmaat mee en dan heb je maar 3 van 21 en jonger.
Beetje opgeblazen die jeugd.
Je moet één zo'n guppie hebben in een verder stabiel team. Niet vier en zeker niet op de posities van Riedewald en Tete.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Slechts 4 basisspelers zullen 21 of jonger zijn (Depay, Riedewald, Tete en El Ghazi) , de rest allemaal 23 en ouder. Valt eigenlijk best mee dus.
Voor hetzelfde geld doet Janmaat mee en dan heb je maar 3 van 21 en jonger.
Beetje opgeblazen die jeugd.
Ja insigne, Immobile, Darmian, Verrati, Perin, Balotelli zijn vreselijk oud.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:10 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Valt meeIn Italië mogen ze pas meedoen na hun 25e.
Riedewald en Tete staan back (waar fouten nog evt kunnen) en als Janmaat meedoet heb je alleen Riedewald die een van de betere was in het drama in Turkije.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet één zo'n guppie hebben in een verder stabiel team. Niet vier en zeker niet op de posities van Riedewald en Tete.
Over Depay en El Ghazi is ook veel minder ophef (behalve dan dat El Ghazi prut speelt, maar het gaat niet om zijn leeftijd).
Kazachstan, Fritzquote:Op maandag 5 oktober 2015 01:12 schreef FritzWepper het volgende:
Cillessen, Tete, Bruma, van Dijk, Blind, Riedewald; Wijaldum, Sneijder, Bazoer; Depay en van Persie.
Terug naar 3-5-2, ik vind het er op papier niet eens slecht uitzien.
Maar Blind zal het wel weer anders zien...
En omgeven door Pirlo, Buffon, Chiellini, Marchisio, Bonucci etc. Verrati is een supertalent natuurlijk, niet te vergelijken met de 18-jarige bazoer. En de rest zit al wat dikker in de 20 of zijn opvulling.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja insigne, Immobile, Darmian, Verrati, Perin, Balotelli zijn vreselijk oud.
Balotelli en Immobile zijn 25. Insigne 24. Darmian 26. Verrati en Perin 23.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja insigne, Immobile, Darmian, Verrati, Perin, Balotelli zijn vreselijk oud.
Ik snap jullie probleem niet zo goed.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli en Immobile zijn 25. Insigne 24. Darmian 26. Verrati en Perin 23.
Wat is je punt? Is dat vergelijkbaar met Riedewald die nog geen maand 19 is?
En jij? Wat wil jij? Het halve Ajax er neergooien dat niet eens kan winnen van Noorse en Tsjechische middenmotors? Ik wil wel graag met mensen spelen die wel met druk om kunnen gaan ja. Vind ik toch wel prettig. En dan verneuken we het maar met de 'oude' groep, hebben we meteen het perfecte excuus om na het EK te gaan beginnen met een frisse groep. Dat moet je niet halverwege je kwalificatie doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik snap jullie probleem niet zo goed.
Jullie willen Janmaat die hoogstpersoonlijk 2 punten heeft gekost? Van der Wiel die loopt te kutten? Of de Jong die alleen breed en terug speelt?
Dit is gewoon zeiken om te zeiken. De meesten hebben nog geen interland gespeeld. Sjongejonge kijk liever naar de routiniers die het sinds dag 1 verneuken.
En dan roepen om Dirkie kutKuyt en Pieters die de boel moeten gaan verlossen. Stop aub, jullie betogen raken kant noch wal.
man man man.
Halverwege?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:22 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En jij? Wat wil jij? Het halve Ajax er neergooien dat niet eens kan winnen van Noorse en Tsjechische middenmotors? Ik wil wel graag met mensen spelen die wel met druk om kunnen gaan ja. Vind ik toch wel prettig. En dan verneuken we het maar met de 'oude' groep, hebben we meteen het perfecte excuus om na het EK te gaan beginnen met een frisse groep. Dat moet je niet halverwege je kwalificatie doen.
De spoeling is nogal dun hè? Vlaar, de Vrij, Robben afwezig. N. de Jong afgeschreven. Dan kom je al snel uit bij de jonge Nederlandse spelers van Ajax en Psv.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:22 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En jij? Wat wil jij? Het halve Ajax er neergooien dat niet eens kan winnen van Noorse en Tsjechische middenmotors? Ik wil wel graag met mensen spelen die wel met druk om kunnen gaan ja. Vind ik toch wel prettig. En dan verneuken we het maar met de 'oude' groep, hebben we meteen het perfecte excuus om na het EK te gaan beginnen met een frisse groep. Dat moet je niet halverwege je kwalificatie doen.
Alles kan. Het is alleen zo dat zo ongeveer elk land ter wereld dit doet in vriendschappelijke potjes en ongevaarlijke kwalificatiewedstrijden. Wij doen het in wedstrijden die we MOETEN winnen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Halverwege?
Niet het halve Ajax, het goede Ajax aangevuld met goede spelers als Wijnaldum, van Dijk, Sneijder, Huntelaar etc.
Stellen dat we halverwege de cyclus zitten is een eufemisme, het is 2 voor twaalf. Langer doorgaan met de kern die ons in de nesten heeft gewerkt lijkt me niet zozeer het eerste wat je moet doen.
Overigens een drogreden, waarom kan je nu niet ineens talenten de kans geven. Welke wet schrijft dat voor?
Het is geen tweeluik met Frankrijk ofzo.
Ajax heeft natuurlijk wel prima talenten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:22 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat we niet winnen met talentjes dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:28 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Alles kan. Het is alleen zo dat zo ongeveer elk land ter wereld dit doet in vriendschappelijke potjes en ongevaarlijke kwalificatiewedstrijden. Wij doen het in wedstrijden die we MOETEN winnen.
Wie dan ipv El Ghazi? Promes is geblesseerd, Robben is geblesseerd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk wel prima talenten.
Tete, Riedewald, Bazoer zijn spelers die moeiteloos meekunnen in dit Oranje maar zelfs een halve finale WK hun mannetje zouden staan.
Helaas stelt Blind juist de mindere godenzonen op zoals een V/d wiel en El Ghazi voor Robben en Cilessen in zijn huidige vorm is ook kut dus kunnen we dat EK wel vergeten.
Wij hebben zeker prima talenten. Ik heb alleen eerder aangegeven dat de balans zoek is. Je kunt ook met teveel talenten voetballen. Zie hetzelfde Ajax. Het gaat me niet om de talenten an sich, maar om de aantallen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk wel prima talenten.
Tete, Riedewald, Bazoer zijn spelers die moeiteloos meekunnen in dit Oranje maar zelfs een halve finale WK hun mannetje zouden staan.
Helaas stelt Blind juist de mindere godenzonen op zoals een V/d wiel en El Ghazi voor Robben en Cilessen in zijn huidige vorm is ook kut dus kunnen we dat EK wel vergeten.
Klopt, had ik ook al eerder aangegeven. Plus dat je Clasie en de Stroot mist. Maar dan alsnog, ik zie zo'n El Ghazi echt bedroevend spelen en dan wordt ie opgeroepen. Dan geef je toch het verkeerde signaal af? Bazoer vind ik echt goed, maar ik vind hem nu nog te jong. Te jong omdat we al zoveel andere jonkies hebben. Het is interlandvoetbal en het gaat ergens om, het is geen oefenpotje.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:27 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De spoeling is nogal dun hè? Vlaar, de Vrij, Robben afwezig. N. de Jong afgeschreven. Dan kom je al snel uit bij de jonge Nederlandse spelers van Ajax en Psv.
Dan een systeem zonder buitenspelers want Depay speelt ook zeer matig. El Ghazi heeft heus wel potentie maar speelde vandaag en o.a. tegen Molde niet bepaald oranjewaardig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie dan ipv El Ghazi? Promes is geblesseerd, Robben is geblesseerd.
Faalhaas Narsingh weer?
El Ghazi speelt een weekje wat minder maar zit er terecht bij, wat jij er ook van vindt. Is namelijk beter op dreef dan Narsingh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:33 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook al eerder aangegeven. Plus dat je Clasie en de Stroot mist. Maar dan alsnog, ik zie zo'n El Ghazi echt bedroevend spelen en dan wordt ie opgeroepen. Dan geef je toch het verkeerde signaal af? Bazoer vind ik echt goed, maar ik vind hem nu nog te jong. Te jong omdat we al zoveel andere jonkies hebben. Het is interlandvoetbal en het gaat ergens om, het is geen oefenpotje.
Narsingh is absoluut een natnek, maar ik acht El Ghazi niet veel beter. Qua potentie misschien, maar maakt de laatste paar wedstrijden wel een heel povere indruk. Vandaag ook weer helemaal niet gezien.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wie dan ipv El Ghazi? Promes is geblesseerd, Robben is geblesseerd.
Faalhaas Narsingh weer?
Mwah zonder buitenspelers ga je Kazachstan niet stukspelen joh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan een systeem zonder buitenspelers want Depay speelt ook zeer matig. El Ghazi heeft heus wel potentie maar speelde vandaag en o.a. tegen Molde niet bepaald oranjewaardig.
Al zal het voor zijn toch al bescheiden ego wel weer een prima boost zijn deze uitverkiezing.
Narsingh is beter in vorm dan El Ghazi. 7 goals tegen degradatiekandidaten, het blijft knap, maar hij laat de laatste tijd echt niets zien.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghazi speelt een weekje wat minder maar zit er terecht bij, wat jij er ook van vindt. Is namelijk beter op dreef dan Narsingh.
Bazoer is gewoon erg goed, maar zal waarschijnlijk op de bank beginnen.
Je blaast het op man.
Vandaag heb ik El Ghazi meer gezien dan Narsingh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Narsingh is absoluut een natnek, maar ik acht El Ghazi niet veel beter. Qua potentie misschien, maar maakt de laatste paar wedstrijden wel een heel povere indruk. Vandaag ook weer helemaal niet gezien.
Nouja zonder een Robben in topvorm stellen we als oranje gewoon niet zoveel voor of je nu 8 Feyenoord Ajax of psv talenten daar om heen opstelt ze zullen geen wedstrijden voor je winnen of echt wezenlijk het verschil maken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:30 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wij hebben zeker prima talenten. Ik heb alleen eerder aangegeven dat de balans zoek is. Je kunt ook met teveel talenten voetballen. Zie hetzelfde Ajax. Het gaat me niet om de talenten an sich, maar om de aantallen.
Wat heeft Narsingh laten zien dan de afgelopen wedstrijden?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:37 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is beter in vorm dan El Ghazi. 7 goals tegen degradatiekandidaten, het blijft knap, maar hij laat de laatste tijd echt niets zien.
Je bril is ernstig gekleurd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vandaag heb ik El Ghazi meer gezien dan Narsingh.
Overigens speelt El Ghazi een weekje minder maar gewoon topscorer van Nederland. Beetje opportunistisch om hem af te serveren. Daarnaast is die nu gewoon al een klasse beter dan Narsingh, die is een en al drama.
Nou, vertel me dan even wat Narsingh vandaag (of tegen CSKA, of tegen NEC) voor wonderen heeft verricht?quote:
Gescoord tegen United. Om maar eens wat te zeggen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat heeft Narsingh laten zien dan de afgelopen wedstrijden?
Ja en El Ghazi tegen Barcelona toen hij 19 was, en nu?quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:39 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Gescoord tegen United. Om maar eens wat te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |