Taalafkomst is gewoon onderdeel van Nederlands.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kenau. En wat heeft dit met Nederlands te maken
Had net zo goed geschiedenis kunnen zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kenau. En wat heeft dit met Nederlands te maken
Is meer geschiedenis toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Taalafkomst is gewoon onderdeel van Nederlands.
een kenauquote:
Annie de Rooij, zo heet ze toch ook?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Wow.. dit lijkt wel op het karaktertje van Paul de Leeuw van vroeger
Vrouwendag is Dierendag toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte was het dierendag, heb ik iets gemist?
En over Dafne Schippers.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik verwacht wel een vraag over madame curie, als we dan toch een vrouwenuitzending over vrouwen hebben.
A
Bijna...quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het antwoord is Carice van Houten
Vrouwen zijn allemaal teven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Er is ergens iets misgegaan bij de AVROTROS. Aan de begin van de uitzending hadden ze het over 11 oktober; Wereld Meisjes dagquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Iquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als makelaar de koopgoot niet kennen
Kan me best voorstellen dat je niet weet dat het de Beurstraverse isquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als makelaar de koopgoot niet kennen
Mag bestquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:47 schreef zoem het volgende:
Laat hem de pot maar winnen. Is er tenminste nog iets mannelijks aan deze aflevering.
AVROTROSquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:48 schreef Bos81 het volgende:
O dit is de KRONCRV, al die publieke omroepen..![]()
en Tonny de Jongquote:
allemaal vrouwen in beeld.quote:
ik hoor Keukens rolluiken waterbedden en reisjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Doetinchem, kunnen ze mooi een nieuwe trekker kopen
die bedoelde ik eigenlijk niet.quote:
Hij scoorde er vandaag 2 in de ArenA.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zou Gaston nog meer doen naast deze prijzen uitreiken.
Hij duikt naar het schijnt (heel) vaak bij bedrijfsfeesten op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zou Gaston nog meer doen naast deze prijzen uitreiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |