abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:08:43 #201
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926611
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft een defensie van cement.
Zo lek als een mandje dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926618
Kuyt heeft geen haters meer
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:13 #203
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926620
Dirk in Oranje.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156926622
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zo lek als een mandje dus.
Een huis wordt ook gebouwd door middel van cement
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:20 #205
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156926626
Ik wil een standbeeld voor Dirk, en op elke school moet aan het begin van de dag het Kattukse volkslied gezongen worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:09:58 #206
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926637
Friezen lopen altijd weg.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:10:16 #207
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926648
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een huis wordt ook gebouwd door middel van cement
Ja omdat er andere rotzooi heen door wordt gegooid
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926654
Erwin doet niks

Matchfixing
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:10:58 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926659
Freek :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926666
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja omdat er andere rotzooi heen door wordt gegooid
Dan heeft Ajax een Berlijnse muur.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:12:25 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926686
five-nothing
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926691
wat hoor ik nou
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:12:45 #214
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926693
Faaif notting
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:13:42 #215
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926710
Muldergod
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:14:09 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926729
Nu PEC - Vitesse.

Dat zal vast een stuk spannender worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926732
Chelsea II
pi_156926734
PEC wordt geen kampioen

SPOILER TOM
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:14:34 #219
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926739
Ron Jans moet vanavond naar de bruiloft van Saymak.

Dat wordt een gezellig avond.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156926751
wat een muts
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:15:13 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926752
Wat een lelijke muts
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156926753
Die muts :')
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:15:26 #223
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_156926756
1/10 muts
graag op anoniem
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:15:29 #224
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156926758
Goeie muts.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:15:59 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156926768
Subtoptopper
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')