abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156797038
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nesta en Stam zijn wel aardig afgeschreven inmiddels ja.

Verder is Riedewald het zoveelste zwaar overschatte Ajax-talentje na Veltman, Boilesen, Fischer, Andersen, de Sa, etc. etc.
_O_ De Sa _O_ wereldtalent
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_156797191
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 07:58 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het ondertussen met Willems? Dat blijft maar duren en duren. Hoe lang is het geleden dat hij zijn blessure opliep? 10 weken ofzo.
Pff ja, ik kan niet wachten tot we deze opstelling kunnen spelen:

---Lestienne---De Jong---Pereiro---
---Guardado---Hendrix---Pröpper---
-Willems--Bruma--Moreno--Arias--
----------------------Zoet--------------------

Ik denk oprecht dat we dan een beter elftal hebben dan vorig jaar en nog eens heel mooi voetbal spelen ook :D
pi_156798549
quote:

[..]

Verder is Riedewald het zoveelste zwaar overschatte Ajax-talentje na Veltman, Boilesen, Fischer, Andersen, de Sa, etc. etc.
Boilesen komt er wel. 2017 wordt zijn jaar. En zelfs jij kan zien dat Riedewald wel talent heeft. De beste jongen is net 19.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:41:12 #204
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156798631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:35 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Boilesen komt er wel. 2017 wordt zijn jaar. En zelfs jij kan zien dat Riedewald wel talent heeft. De beste jongen is net 19.
Het punt is dat je op die leeftijd bij al die jongens wel kon zien dat ze wel wat talent hadden. En bij geen van alle komt het er uit. Rara, hoe zou dat nou komen.
pi_156798933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Pff ja, ik kan niet wachten tot we deze opstelling kunnen spelen:

---Lestienne---De Jong---Pereiro---
---Guardado---Hendrix---Pröpper---
-Willems--Bruma--Moreno--Arias--
----------------------Zoet--------------------

Ik denk oprecht dat we dan een beter elftal hebben dan vorig jaar en nog eens heel mooi voetbal spelen ook :D
dat is vooral afhankelijk hoeveel doelpunten de nieuwe buitenspelers gaan maken in de competitie.
alles hangt daarvan af.
Nothing to see here, carry on
pi_156801547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

dat is vooral afhankelijk hoeveel doelpunten de nieuwe buitenspelers gaan maken in de competitie.
alles hangt daarvan af.
Pereiro gaan we nog heel veel van zien, Lestienne laat duidelijk zien dat hij heel erg veel potentie heeft en luuk gaat vanzelf meer scoren als Jetro terug is :D
pi_156801623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het punt is dat je op die leeftijd bij al die jongens wel kon zien dat ze wel wat talent hadden. En bij geen van alle komt het er uit. Rara, hoe zou dat nou komen.

Nou, vertel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:51:11 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156804295
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 07:58 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het ondertussen met Willems? Dat blijft maar duren en duren. Hoe lang is het geleden dat hij zijn blessure opliep? 10 weken ofzo.
RikElfrink twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 15:39:11 Willems terug in partijvorm bij PSV, rentree niet ver weg meer. Zie: http://t.co/bxsqtut8xZ reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_156804435
quote:

[..]

Als Riedewald een beetje body krijgt, dan kan het wel wat worden. Helaas is hij nu niet meer gemotiveerd om zo goed te worden dat hij voor het grote Oranje mag uitkomen..
pi_156805140
quote:

[..]

Ik vind Riedewald wel wat beter dan Veltman en Boilesen. Riedewald heeft in principe alles wat je op die positie nodig hebt, behalve 1 ding (en dat heeft tot op heden geen enkele ajacied): Killermentaliteit.

En wie vind jij wel een top verdediger dan? Noem gerust een naam en ik vind wel een filmpje met een grote blunder erin.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:56:17 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156805689
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:33 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik vind Riedewald wel wat beter dan Veltman en Boilesen. Riedewald heeft in principe alles wat je op die positie nodig hebt, behalve 1 ding (en dat heeft tot op heden geen enkele ajacied): Killermentaliteit.
En killermentaliteit (of überhaupt mentaliteit) is nu net datgeen wat je nodig hebt om de stap van talent naar topvoetballer te zetten. Dat en het vermogen om je meer dan 90 minuten aan een stuk te concentreren en ook dat mis ik bij de Nederlandse verdedigers op dit moment. Het zijn allemaal Marcellotjes, in potentie kan het wat worden, maar zolang ze om het half uur 3 minuten staan te slapen wordt het nooit wat.

quote:
En wie vind jij wel een top verdediger dan? Noem gerust een naam en ik vind wel een filmpje met een grote blunder erin.
Het gaat me niet om die ene blunder, iedere verdediger maakt wel eens een blunder. Bij hem is het exemplarisch, omdat hij hetzelfde syndroom heeft wat ik hierboven omschrijf.
pi_156805748
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En killermentaliteit (of überhaupt mentaliteit) is nu net datgeen wat je nodig hebt om de stap van talent naar topvoetballer te zetten. Dat en het vermogen om je meer dan 90 minuten aan een stuk te concentreren en ook dat mis ik bij de Nederlandse verdedigers op dit moment. Het zijn allemaal Marcellotjes, in potentie kan het wat worden, maar zolang ze om het half uur 3 minuten staan te slapen wordt het nooit wat.

[..]

Het gaat me niet om die ene blunder, iedere verdediger maakt wel eens een blunder. Bij hem is het exemplarisch, omdat hij hetzelfde syndroom heeft wat ik hierboven omschrijf.
Je ziet dat een jongen als de Vrij daarin wel wat stappen maakt. De oplossing is wat mij betreft ook niet om tot je 25ste bij Ajax/PSV/Feyenoord te blijven maar weg te gaan wanneer je klaar bent. Voor de een is dat op zijn 18de en voor de andere inderdaad wel op zijn 25ste.

Het zou wel bijzonder tof zijn als jongens als Veltman (die het tegen Armenteros en Vincent Janssen wel goed doet) dat lijntje ook even doortrekt tegen internationale topspitsen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:05:32 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_156805897
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 15:39:11 Willems terug in partijvorm bij PSV, rentree niet ver weg meer. Zie: http://t.co/bxsqtut8xZ reageer retweet
*O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_156806129
------------ de Jong
Lestienne ------------ Pereiro
-------------------------------
-- Guardado ------ Propper
------------- Hendrix----------
Willems ----------------- Arias
----- Moreno ----- Bruma
------------- Zoet--------

pi_156806178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lestienne-de Jong-Pereiro
Guardado-Hendrix-Propper
Willems-Moreno-Bruma-Arias
Zoet

[ afbeelding ]
Prima teampje dacht ik. Dan heb je op de bank nog jongens als Narsingh, schaars, Isimat, Maher en bijv. Bergwijn. Niks mis mee.

Wat ik alleen niet goed begrijp is dat ze die Pereiro kochten, ondanks dat ze wisten dat hij een 10 is. PSV speelt in deze opstelling niet eens met een zuivere 10, waarom dan die gok? Misschien pakt het nu alsnog leuk uit, maar wat nou als zo'n jongen totaal niet uit de verf komt op de RB?
pi_156809640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Prima teampje dacht ik. Dan heb je op de bank nog jongens als Narsingh, schaars, Isimat, Maher en bijv. Bergwijn. Niks mis mee.

Wat ik alleen niet goed begrijp is dat ze die Pereiro kochten, ondanks dat ze wisten dat hij een 10 is. PSV speelt in deze opstelling niet eens met een zuivere 10, waarom dan die gok? Misschien pakt het nu alsnog leuk uit, maar wat nou als zo'n jongen totaal niet uit de verf komt op de RB?
Volgens mij wilde Cocu wat meer varieren qua tactiek
pi_156809667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
------------ de Jong
Lestienne ------------ Pereiro
-- Guardado ------ Propper
------------- Hendrix----------
Willems ----------------- Arias
----- Moreno ----- Bruma
------------- Zoet--------

[ afbeelding ]
Perfect!
pi_156818659
Ik dacht dat goed Zoet was zoals jullie zeiden. Was dat even lachen vanavond.
pi_156820100
Beter gaat Zoet goed op ballen in de korte hoek trainen..
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 23:24:22 #220
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_156820184
Zin in de competitie, de weg naar boven is ingezet :).
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_156824150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:51 schreef Bronson_ het volgende:
Ga jij nou eens even lekker weg :W
pi_156824349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:51 schreef Bronson_ het volgende:
Het is een prima keeper, maar geen (aanstaande) wereldtopper. Toch mag je al lang blij zijn dat je een evenwichtige, stabiele keepert hebt. Cilissen en Krul zijn van hetzelfde niveau. Jammer dat de veelbelovende Ruiter zijn groei niet kon doorzetten.

Hoe dan ook; Zoet was niet de slechtste gisteren, dat was Blind of El Ghazi.
pi_156824572
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:50 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het is een prima keeper, maar geen (aanstaande) wereldtopper. Toch mag je al lang blij zijn dat je een evenwichtige, stabiele keepert hebt. Cilissen en Krul zijn van hetzelfde niveau. Jammer dat de veelbelovende Ruiter zijn groei niet kon doorzetten.

Depay was de slechtste man van het veld hoor. Die heeft echt werkelijk niks goed gedaan.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 09:23:45 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156824702
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 08:50 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Nee hij is nog niet van het niveau Cillessen of Krul.
Er was niemand goed, schrikbarend dat je gewoon door een matig team op je nummer wordt gezet, het is helaas zo met spelers die nog of recent nog in de eredivisie spelen/speelden.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:17:30 #225
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_156825461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

Depay was de slechtste man van het veld hoor. Die heeft echt werkelijk niks goed gedaan.
Dat was een sneue vertoning ja. Zit in een ontzettend flinke dip. Neerlands hoop in bange dagen Van Dijk was ook het trieste toonbeeld van een moderne Nederlandse verdediger. Ik denk niet dat zijn broekje vies geworden is. En dan dat wegdraaien bij die 0-2 in plaats van gewoon ingrijpen. Hij stak niet eens zijn been uit. Geef mij maar Moreno hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')