abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156612645
Za 17-10-2015 20:45 PSV - Excelsior
Za 24-10-2015 19:45 FC Twente - PSV
Za 31-10-2015 20:45 De Graafschap - PSV
Zo 08-11-2015 12:30 PSV - FC Utrecht
Za 21-11-2015 20:45 Willem II - PSV

pi_156612711
Met Jetro en Luuk terug straks, wordt de eredivisie onze speeltuin :D
pi_156612928
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Za 17-10-2015 20:45 PSV - Excelsior
Za 24-10-2015 19:45 FC Twente - PSV
Za 31-10-2015 20:45 De Graafschap - PSV
Zo 08-11-2015 12:30 PSV - FC Utrecht
Za 21-11-2015 20:45 Willem II - PSV

[ afbeelding ]
8 punten
U MAD?
pi_156612933
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 07:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

8 punten
15 :(
  maandag 5 oktober 2015 @ 08:59:45 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_156613405
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 06:11 schreef Gutanoth het volgende:
Met Jetro en Luuk terug straks, wordt de eredivisie onze speeltuin :D
Het probleem is dat spelers er ook zo over denken, als ze iedere wedstrijd de concentratie en inzet kunnen opbrengen wel ja, maar dat zal niet gebeuren.
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:06:19 #56
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_156613481
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 07:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

15 :(
Voor een kampioenschap is in deze reeks 15 punten wel nodig.
Dit, dus.
pi_156613673
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Voor een kampioenschap is in deze reeks 15 punten wel nodig.
Dit inderdaad. Tegen deze teams hoor je echt geen punten te verliezen als kampioen
  maandag 5 oktober 2015 @ 09:26:44 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156613717
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Tegen deze teams hoor je echt geen punten te verliezen als kampioen
Vooral treurig dat we dat nu zeggen van Twente. Wat zijn die van hun voetstuk geflikkerd in een jaar tijd zeg.
pi_156613796
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 09:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vooral treurig dat we dat nu zeggen van Twente. Wat zijn die van hun voetstuk geflikkerd in een jaar tijd zeg.
Mwa, is wel een paar jaar overheen gegaan natuurlijk.
pi_156616354
http://www.vi.nl/premium-(...)jorrit-hendrix-1.htm

Wellicht al door menigeen gelezen, maar is een leuk stukkie en beschrijft de persoon Hendrix goed.
pi_156619783
quote:
Het Eindhovens Dagblad bericht maandag dat Scamacca, die bij PSV Onder-17 speelt, binnenkort zijn zaakwaarnemer laat overkomen naar Nederland. De bedoeling is dat het nieuwe contract dan bekrachtigd wordt en dat Scamacca voor een jaar bijtekent: tot 2018. Hij tekende bij binnenkomst een overeenkomst voor tweeënhalf seizoen. Mede dankzij hem staat PSV Onder-17 bovenaan in de competitie met vijftien punten uit vijf duels en een doelsaldo van 18-0.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:59:07 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_156620076
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Iemand deze gozer al in actie gezien?
En zo ja, is het wa?
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:05:32 #63
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156620203
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:59 schreef tja77 het volgende:

[..]

En zo ja, is het wa?
Scoort makkelijk, 6 uit 4 en een halve wedstrijd. Maakt ook oorlog zodat andere kunnen scoren.

Wel wat afwachtend, niet iemand die ala de Jong vaak de bal komt halen op het middenveld.
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:12:17 #64
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156620327
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 08:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het probleem is dat spelers er ook zo over denken, als ze iedere wedstrijd de concentratie en inzet kunnen opbrengen wel ja, maar dat zal niet gebeuren.
Dat is het belangrijkste wat een eventueel kampioenschap in de weg kan zitten.
pi_156620642
Het is wel allemaal héél erg hosanna in de media vandaag zeg :') . En wat ik van de commentaren van Bruma en Pröpper zag lopen die ook weer met hun hoofd in de wolken.

Begrijp me niet verkeerd, het resultaat is prima, winnen bij Ajax uit is altijd een prima resultaat maar het kostte nog genoeg kruim en je wint uiteindelijk op 2 bevliegingen van Pereiro. Als team was PSV maar mondjesmaat in staat om het vele balbezit om te zetten in echte kansen.

Ik heb gisteren echt geen moment het idee gehad dat ik naar 'heel goed voetbal' zat te kijken of 'de hele wedstrijd het gevoel gehad dat het wel goed zou komen' om maar eens naar het commentaar van staf en spelers te verwijzen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156620663
quote:
Hollandse School lang niet dood
Wie verketterd wil worden, moet het gesprek durven brengen op Hollandse School, balbezit en positiespel. Wie daarna het lef heeft om over buitenspelers te beginnen, tekent zijn doodvonnis.
Zo is het gesteld in ons voetballandschap, waar zogenaamde realisten hun wil graag opleggen met hun hang naar ’nieuw realisme’. Zonder met de ogen te knipperen worden de eigen cultuur en opleiding daarbij verloochend. Maar ook ’nieuw realisme’ geeft geen garanties. Zie Ajax, waar Frank de Boer meer zekerheid heeft ingebouwd. Zijn ploeg won tot dusver geen enkele topwedstrijd. Zoals altijd geven individuele kwaliteiten de doorslag.

Van de wijze waarop PSV dominant, offensief en aantrekkelijk speelde tegen Ajax, volgens de Hollandse School met vleugelspelers, ging het hart sneller kloppen. De demonstratie van de ploeg van Phillip Cocu in de vaderlandse topper was om van te likkebaarden. Positiespel zoals Ajax het graag wil, maar waarvan het mijlenver is verwijderd. Dat het in grote wedstrijden kan met balbezitpercentages van 60 tegen 40 bewees PSV bij Ajax en na rust tegen CSKA Moskou.

Uitgerekend buitenspeler Gaston Pereiro onderstreepte het bestaansrecht van de Hollandse School. Dat hij de Uruguayaanse nationaliteit bezit, is niet het probleem van Cocu en PSV.
Dat Nederlandse spelers moeite hebben met de Hollandse School op het hoogste niveau ligt meer op het bordje van bondscoach Danny Blind. Al zou Blind de kwaliteiten van Kazachstan en het al geplaatste Tsjechië overschatten als hij zijn voetbalvisie overboord gooit en teruggrijpt naar het nieuwe evangelie van zijn oude leermeester Louis van Gaal.

Desondanks beleefde Blind een gruwelijk weekeinde voordat zijn internationals zich vandaag melden. Blinds hofleveranciers kregen er ongenadig van langs. Ajax liep met vijf geselecteerden bijna 90 minuten hijgend en puffend achter PSV (twee internationals) aan. Newcastle United werd met vier internationals compleet ondersteboven gekegeld door Manchester City terwijl Arsenal kat en muis speelde met Manchester United met Daley Blind en Memphis in de basis.

Blinds hang naar Ajax wordt hem met zijn tweede selectie ernstig kwalijk genomen. Zelfs door Cocu (PSV) en Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst. Terecht reageerden beiden geërgerd over het ontbreken van communicatie met de bondscoach. Juist omdat Ajax-trainer Frank de Boer als Blinds klankbord fungeert. Iemand aan wie Blind zelfs vraagt of hij Anwar El Ghazi mag bellen om te selecteren. In die context had Blind ook een belletje moeten plegen naar Cocu om zich te informeren over de middenvelders Davy Pröpper en Jorrit Hendrix. In plaats van weer een belletje naar Ajax om Riechedly Bazoer op te roepen als vervanger voor Davy Klaassen. De twee PSV’ers lieten namelijk zien dat de Hollandse School niet dood en begraven is. Je kan er nog toppers mee winnen. Ook tegen hofleverancier Ajax.
Ik begin fan te worden van Valentijntje.
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:55:52 #67
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156621110
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ik begin fan te worden van Valentijntje.
Alleen vind ik Pereiro als buitenspeler 'Hollandse school' echt een slecht voorbeeld.
  maandag 5 oktober 2015 @ 16:56:48 #68
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156621127
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is wel allemaal héél erg hosanna in de media vandaag zeg :') . En wat ik van de commentaren van Bruma en Pröpper zag lopen die ook weer met hun hoofd in de wolken.

Begrijp me niet verkeerd, het resultaat is prima, winnen bij Ajax uit is altijd een prima resultaat maar het kostte nog genoeg kruim en je wint uiteindelijk op 2 bevliegingen van Pereiro. Als team was PSV maar mondjesmaat in staat om het vele balbezit om te zetten in echte kansen.

Ik heb gisteren echt geen moment het idee gehad dat ik naar 'heel goed voetbal' zat te kijken of 'de hele wedstrijd het gevoel gehad dat het wel goed zou komen' om maar eens naar het commentaar van staf en spelers te verwijzen :P
Tja. Dat jij dat gevoel hebt, dat snap ik wel.
pi_156621154
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja. Dat jij dat gevoel hebt, dat snap ik wel.
Ik ben blij dat we het eens zijn!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_156621207
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Je weet toch dat voetbal opportunisme is. De ene week ben je de held de andere week de schlemiel.
Land of the free. Home of the brave.
pi_156624770
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:59 schreef tja77 het volgende:

[..]

En zo ja, is het wa?
Hij is irritant. Loopt een beetje rond als een vedette, maar heeft wel alles over voor zijn teamgenoten. Waar eerst gedacht werd dat hij voordeel had met zijn fysiek, is het met name het technische gedeelte waar hij momenteel in uitblinkt. Natuurlijk helpt het wanneer je een bal heel goed kan afschermen, maar hij doet er iets goeds mee.

Het jammerlijke hiervan is dat Piroe niet meer uit de verf komt. Die heeft ook nog steeds geen contract getekend. Dat is een Nederlander die ik er heel hoog op had staan en die zijn plekkie ingenomen ziet door Scamacca.
pi_156625709
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij is irritant. Loopt een beetje rond als een vedette, maar heeft wel alles over voor zijn teamgenoten. Waar eerst gedacht werd dat hij voordeel had met zijn fysiek, is het met name het technische gedeelte waar hij momenteel in uitblinkt. Natuurlijk helpt het wanneer je een bal heel goed kan afschermen, maar hij doet er iets goeds mee.

Het jammerlijke hiervan is dat Piroe niet meer uit de verf komt. Die heeft ook nog steeds geen contract getekend. Dat is een Nederlander die ik er heel hoog op had staan en die zijn plekkie ingenomen ziet door Scamacca.
Ik snap de vergelijkingen ook wel tussen Scamacca en Ibrahimovic. Waar je verwacht dat ze vooral een fysiek voordeel hebben verrassen ze juist met een geweldige technische begaafdheid.

Piroe is die ene die van Feyenoord kwam toch? Lijkt me er wel een om in de gaten te houden in ieder geval. In meerdere opzichten. Heeft Feyenoord ook niet al te netjes verlaten als ik het me gked kan herinneren.

In o17 zit sowieso wel wat talent. Ook in o16 zitten een paar ruwe diamantjes. Vooral van Sidibe heb ik hoge verwachtingen. In hoeverre je dat van een 14-jarige kan/mag hebben natuurlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_156627030
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
In die context had Blind ook een belletje moeten plegen naar Cocu om zich te informeren over de middenvelders Davy Pröpper en Jorrit Hendrix. In PLAATS van weer een belletje naar Ajax om Riechedly Bazoer op te roepen als vervanger voor Davy Klaassen.
Niet echt een boeiend stukje, behalve dan dit gedeelte. Hier ben ik het wel mee eens.

Iedereen ziet de potentie van Bazoer, maar die twee hebben toch al ietsje meer laten zien.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:51:59 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156628535
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Piroe is die ene die van Feyenoord kwam toch? Lijkt me er wel een om in de gaten te houden in ieder geval. In meerdere opzichten. Heeft Feyenoord ook niet al te netjes verlaten als ik het me gked kan herinneren.
Piroe zou na een goed seizoen in de C1 bij Feyenoord een jaartje in de B2 komen, omdat in de B1 al 2 goede spitsen liepen. Dat accepteerde hij niet en daarom ging ie naar jullie. Volgens mij kwam ie 2 jaar eerder pas van NEC naar Feyenoord, dus als je niet oppast is ie bij jullie ook zo weer weg als het hem niet bevalt.
pi_156629537
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik snap de vergelijkingen ook wel tussen Scamacca en Ibrahimovic. Waar je verwacht dat ze vooral een fysiek voordeel hebben verrassen ze juist met een geweldige technische begaafdheid.

In o17 zit sowieso wel wat talent. Ook in o16 zitten een paar ruwe diamantjes. Vooral van Sidibe heb ik hoge verwachtingen. In hoeverre je dat van een 14-jarige kan/mag hebben natuurlijk
Da's die van Feyenoord ja. ManCity zat daar al een poosje achteraan. Die Sidibe is ook erg goed. Fernandes trouwens ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')