Hij laat wel zien dat hij technisch heel goed is, maar ik vind hem nog te weinig in het spel betrokken, zeker als het allemaal wat sneller gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg goed. Maar ik ben ook wel gecharmeerd van dit type speler. Pröpper vind ik ook zo een speler. Deed de eerste helft echt niet heel veel goed, maar wat die de tweede helft liet zien.
Normaal was ik meegereisd, maar lig al enige tijd immobiel op de bank na een operatie. Dus maar gekeken op Fox. Geen spijt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:52 schreef tja77 het volgende:
Kutzooi, ik dacht er vandaag verstandig aan te doen om te gaan vissen.
Lekker afgesloten van de buitenwereld, telefoon niet meenemen, en dan zou ik de misselijke whatsapp berichtjes wel lezen als ik weer thuis zou zijn. Heb zowaar redelijk wat gevangen, maar toen ik thuiskwam geen enkel berichtje van zuigende Ajacieden. Toen ik de uitslag zag wist ik meteen waarom![]()
![]()
![]()
Heb net nog ff de 2e helft gekeken, en het zag er zowaar niet verkeerd uit.
Klopt. Maar de vorig jaar zo bewierookte Memphis zag je ook ooit wedstrijden niet, om het toch te beslissen. En vanuit dat oogpunt bezien vond ik Pereiro vandaag wel iets toevoegen. De vraag is hoe en waar je hem laat spelen in een systeem zoals dat vorig jaar werd gespeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij laat wel zien dat hij technisch heel goed is, maar ik vind hem nog te weinig in het spel betrokken, zeker als het allemaal wat sneller gaat.
Maar hij heeft inderdaad qua balcontrole en techniek echt wel iets bijzonders. En tegelijkertijd heeft hij ook wel iets van van Nistelrooy, qua doelgerichtheid en balvastheid. Zou hij niet als spits uit de voeten kunnen?
Heb je dat stuk op Catenaccio gelezen, trouwens? Over het nieuwe spel van PSV sinds dit seizoen? Het is duidelijk dat Pereiro is gehaald voor het nieuwe spelletje wat PSV wil spelen. Cocu wil niet meer counteren, maar verzorgder voetbal spelen. Dat gaat nog met horten en stoten, maar als je Ajax in de Arena zoek kunt spelen met balbezit, dan gaat het de goede kant op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vorig jaar zo bewierookte Memphis zag je ook ooit wedstrijden niet, om het toch te beslissen. En vanuit dat oogpunt bezien vond ik Pereiro vandaag wel iets toevoegen. De vraag is hoe en waar je hem laat spelen in een systeem zoals dat vorig jaar werd gespeeld.
Als je zo domineert als vandaag heb je aan hem een goede. In het reactievoetbal mist hij pure snelheid.
Vroeger in de jeugd heeft hij blijkbaar in de spits gespeeld. Dus dat zou hij wel kunnen ja, maar ik zie hem liever vanaf de buitenkant komen of bijsluiten.
De Engelsen van Sky (en Mark Wotte) vonden het een overtreding. Zegt ook wel wat natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
On the side: Volgens de NOS (samenvatting) was de tackle van Veltman voor de 1-1 keurig.
Aanvoerder in spé mijn inziensquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:01 schreef JoseArcadio het volgende:
Gefeliciteerd, volkomen verdiende overwinning. Hendrix wordt echt een geweldige speler als hij zo doorgaat.
Was het ook. Donkergeel zelfs. Maar goed, ik houd wel ban de manier van fluiten van Nijhuis, dus dan moet je ook niet zeiken als hij een keer iets te veel laat gaan bij de tegenstander.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
De Engelsen van Sky (en Mark Wotte) vonden het een overtreding. Zegt ook wel wat natuurlijk.
Ik roep het al heel lang, Hendrix wordt de nieuwe van Bommel. Je merkt het al aan hoe mensen op hem reageren. Ze vinden hem of geweldig, of ze vinden het niks. Ik ben fan van hem. Geweldige controleur die ook aanvallend behoorlijk meedoet.quote:
Heb ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je dat stuk op Catenaccio gelezen, trouwens? Over het nieuwe spel van PSV sinds dit seizoen? Het is duidelijk dat Pereiro is gehaald voor het nieuwe spelletje wat PSV wil spelen. Cocu wil niet meer counteren, maar verzorgder voetbal spelen. Dat gaat nog met horten en stoten, maar als je Ajax in de Arena zoek kunt spelen met balbezit, dan gaat het de goede kant op.
On the side: Volgens de NOS (samenvatting) was de tackle van Veltman voor de 1-1 keurig.
Wat houdt die 7,9 van Veltman precies in?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen.
Hier de statistieken van WhoScored. Ook wel leuk.
http://www.whoscored.com/Matches/956956/Live
Check het aantal passes.
7,9 overtredingen waar hij geel voor had moeten krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat houdt die 7,9 van Veltman precies in?
Vind ik ook raar. Koning balverlies en ondanks dat ik Ajacied ben, vind ik hem een hele nare uitstraling hebben voor een verdediger. Beetje Mathijsen trekjes heeft ie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aantal goede intercepties hč. Dat hij de bal 5 keer uit schiet wordt denk ik niet meegenomen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hendrix?quote:Davy Klaassen moet zich mogelijk afmelden voor de interlands van het Nederlands elftal, aankomende week. De middenvelder van Ajax liep in de topper tegen PSV (1-2 verlies) een hersenschudding op en zal maandag overleggen met de medische staf.
Ik heb alleen gezien dat Hendrix hem met zijn voorhoofd achter op zijn hoofd raakte. Meer kan ik er niet van maken.quote:
Ik bedoel voor Oranje. Speelt al paar weken erg goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat Hendrix hem met zijn voorhoofd achter op zijn hoofd raakte. Meer kan ik er niet van maken.
Denk dan eerder iemand die iets aanvallender is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel voor Oranje. Speelt al paar weken erg goed.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij pakt helaas ook net zo veel gele kaarten als Markiequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik roep het al heel lang, Hendrix wordt de nieuwe van Bommel. Je merkt het al aan hoe mensen op hem reageren. Ze vinden hem of geweldig, of ze vinden het niks. Ik ben fan van hem. Geweldige controleur die ook aanvallend behoorlijk meedoet.
Als CVM is hij zeker niet minder dan Guardado. Middenveld Hendrix-Guardado-Propper is gewoon de toekomst van dit PSV.
Dat soort spelers zijn vaak kaartenmagneten. Hoort ook bij hun spel natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij pakt helaas ook net zo veel gele kaarten als Markie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |