ik wilde niet klagen hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
om het iedereen naar zijn zin te maken
had ik al gedaanquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde niet klagen hoor![]()
effe teruggelezen
Is die hele halve kip kant en klaar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef FANN het volgende:
Tis een halve hoor, zit een verkeerde sticker op, een hele kost zo'n 10 euro
Hij was ook lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
Smakelijk kippetje Fann... Fijne dierendag
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is die hele halve kip kant en klaar?
Ziet er wel zo uit.....
Een Vegetarische Dierendag dus voor jouquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Hier gewoon brood met paté en pindakaas (apart van elkaar) en een bakkie soep, omdat ik een essentieel ingrediënt voor de pastasaus was vergeten te kopen
![]()
Maar het heeft me prima gesmaakt.
Ik ben bang van niet, voor paté hebben ze echt wel een beestje nodigquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Een Vegetarische Dierendag dus voor jou
Lekker, kindermenuquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was ook lekker
[..]
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ik
heb een kwart genomen, die andere helft van de helft is voor morgen
oh ja, ik heb altijd Tartex, da's wel Vegetarischquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, voor paté hebben ze echt wel een beestje nodig
Goed idee voor morgen, ik heb nog 3 vacuüm verpakte halve haantjes liggen (was ik bijna vergeten), voor vandaag heb ik een Iglo roerbak geval. Maar ga nog niet eten, dadelijk eerst op pad............straks als ik thuis kom die 8 minuten maaltijd maken en daarna pas happen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij was ook lekker
[..]
Ja, hoefde alleen nog even in de oven en ik had er patat en appelmoes bij, maar ik
heb een kwart genomen, die andere helft van de helft is voor morgen
Is dit een grapje?quote:
Neequote:
Eet je eindelijk eens wat behoorlijks, maar raar is het welquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik kan ook 5 euro per week storten op de campagne Stop de plofkip, maar ik doe het liever zo
Ik ben ook raarquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Eet je eindelijk eens wat behoorlijks, maar raar is het wel
Nee je bent juist gewoontjes en loopt met alle hypes mee. Vegetarier dus niet meerquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je bent juist gewoontjes en loopt met alle hypes mee. Vegetarier dus niet meer
Vergeet het maar, er zijn altijd nog glutenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan je me er niet meer mee pesten, balen voor je
Pesten Hoezo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nu kan je me er niet meer mee pesten, balen voor je
Oh ja! Die hebben we nogquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet het maar, er zijn altijd nog gluten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |