Locadia begon volgens mij zijn eredivisie carriere met 2 hattricks. #neverforget #koopjeniksvoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoorde ooit vijf keer tegen VVV-Venlo.
#Neverforget
Jawelquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij ook maar naar één wedstrijd van Zwolle hebt gekeken.
Ebecilio maakte ooit een hattrick tegen Roda JCquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Locadia begon volgens mij zijn eredivisie carriere met 2 hattricks. #neverforget #koopjeniksvoor
Sana kende twee topwedstrijden tegen AZ en NEC. Daarna nooit meer gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Locadia begon volgens mij zijn eredivisie carriere met 2 hattricks. #neverforget #koopjeniksvoor
Beste techniek van de eredivisiequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kuyt neemt een bal niet goed aan.
FANTASTISCHE TECHNIEK
Nou ok, maar dan net zo lang als jij nog met deze UI moet rondlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Nibali wint, neem jij een Miguel UI
Oke.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ok, maar dan net zo lang als jij nog met deze UI moet rondlopen.
Sanaquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sana kende twee topwedstrijden tegen AZ en NEC. Daarna nooit meer gezien.
#Neverforget #Koopjeniksvoor
Bedankt Hansquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste techniek van de eredivisie
~Hans
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sana kende twee topwedstrijden tegen AZ en NEC. Daarna nooit meer gezien.
#Neverforget #Koopjeniksvoor
Wist je dat hij onlangs vader is geworden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sana![]()
Misschien dat hij zich geel kan sminken en dan in kan vallen als de "Bert" pop kapot is bij Bert en Ernie.
Goeie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sana![]()
Misschien dat hij zich geel kan sminken en dan in kan vallen als de "Bert" pop kapot is bij Bert en Ernie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |