Nummertje 1 en 3 voor mij, meer niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Check op allesBehalve de verkoudheid, wiehoe!
En het slapen eigenlijk ook niet, al gaat het de laatste tijd wel beter. Van zaterdag op zondag zowaar 9.5 uur in bed gelegen en wel een paar keer wakker maar alleen kort!
Mooiste is nog achteraf precies te zien waar je kapot bent gegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:10 schreef Mr.B. het volgende:
Ik kijk tijdens de wedstrijd niet naar mijn hartslag, maar vind het leuk en soms handig om na afloop de wedstrijd te analyseren
Ik herken mezelf hier ook sterk in, ja. Ik ben vooral helemaal paranoïde voor elke mogelijke blessure. Bij elk pijntje vrees ik het ergste. Daarnaast ben ik nu enorm aan het luieren! Dit weekend lekker slaap ingehaald, en het bevalt me prima. Aan de rust zal het niet gaan liggen zondag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Check op allesBehalve de verkoudheid, wiehoe!
En het slapen eigenlijk ook niet, al gaat het de laatste tijd wel beter. Van zaterdag op zondag zowaar 9.5 uur in bed gelegen en wel een paar keer wakker maar alleen kort!
Lekker! Ik bedacht me dat het best leuk is om regelmatig te gaan trainen op de Bergschenhoekse bergjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:03 schreef YUR het volgende:
Straks maar eens kijken of de stijfheid een beetje uit de benen wil verdwijnen
Hier geef je ook meteen aan waarom je niet nog even voor een spibelt moet gaan kijken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat ik zo kan bedenken; knip je teennagels, maar niet op de dag van tevoren maar 2-3 dagen eerder, zodat je zeker weet dat je geen wondjes o.i.d. hebt. Verder alleen dingen dragen die je al eerder hebt gedragen qua kleding en sokken etc. En de komende dagen goed veel drinken. Komt er nog support voor je langs de kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Tja als iets niet werkt dan geld deze regel natuurlijk niet, je kan natuurlijk ook moeilijk op dezelfde schoenen blijven lopen als de zool eraf is gekomen. Dan is het heel ongelukkig ,maar je zal toch echt met iets nieuws moeten starten. LT kan natuurlijk ook gewoon de dagen voor de marathon de spibelt dragen naar het werk, om er aan gewend te raken ;-)quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hier geef je ook meteen aan waarom je niet nog even voor een spibelt moet gaan kijken.
Zijn je schoenen kapot dan koop je gewoon exact dezelfde paar schoenen. Ik ga er even voor het gemakt vanuit dat LT met 13km/h voor 3:15 over de afdeling aan het lopen is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:23 schreef mytec het volgende:
[..]
Tja als iets niet werkt dan geld deze regel natuurlijk niet, je kan natuurlijk ook moeilijk op dezelfde schoenen blijven lopen als de zool eraf is gekomen. Dan is het heel ongelukkig ,maar je zal toch echt met iets nieuws moeten starten. LT kan natuurlijk ook gewoon de dagen voor de marathon de spibelt dragen naar het werk, om er aan gewend te raken ;-)
Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht, het zelfde weer kopen telt niet als echt nieuw!quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zijn je schoenen kapot dan koop je gewoon exact dezelfde pasr schoenen. Ik ga er even voor het gemakt vanuit dat LT met 13km/h voor 3:15 over de afdeling aan het lopen is.
Geen. Gewoon lekker een banaantje mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:33 schreef steffelonio het volgende:
Hoeveel gels zou je nemen tijdens een HM?
Ik zit te denken aan 2 gels, op km 9,5 en km 14,5 voor de drinkposten.
Is dat logisch?
Heb voor een HM zelf 1tje bij me, maar wat Murmeli zegt een banaantje is ook lekker ( mits makkelijk mee te nemen). Wat voor drinken is er ? sportdrank? dan volstaat 1 gel sowieso wel. Ik denk alleen dat 9,5 en 14,5 te vroeg op elkaar zit. Als je echt voor de zekerheid 2 gels wil gebruiken zou ik het op 8 en 17 doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:33 schreef steffelonio het volgende:
Is dat logisch?
Tuurlijk heeft dat effect. Je valt af. Dus kan harder lopenquote:Op maandag 5 oktober 2015 18:55 schreef schaal_10 het volgende:
De afgelopen week in totaal 38 km gelopen.
Over 18 dagen Marseille-Cassis, een 20 km wedstrijd en eerste keer in Frankrijk
Leuk dat de loopsport zo populair is geworden, getuige ook de kleurrijke kleding, veel meer keuze dan een jaar of 10 geleden.
Trouwen, elke werkdag 35-40 minuten wandelen op versleten schoenen hakt er wel bij in. Samen met boodschappen sjouwen (wat de meesten gewoon met de auto doen) en trappen lopen, heeft dit niet ook een (licht) positief effect op het hardlopen?
Dan 1 gel bij 10 km denk ik.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:53 schreef steffelonio het volgende:
Alleen heb ik bij 17 geen water om het weg te spoelen. Misschien een geldrink mee, maar die zijn groter.
En een banaan is mij te lastig.
Het zal wel een placebo-effect zijn, maar toch.
SPOILER: Verslag Trail du BarrageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik misschien een, maar waarschijnlijk geen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:33 schreef steffelonio het volgende:
Is dat logisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |