Ah, daar zet hij al zijn geld op in dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Fischer in de spits gaat starten.
Waar baseert hij dat op?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, daar zet hij al zijn geld op in dus ik ben benieuwd
Dat heeft hij niet gezegd of ik in ieder geval niet meegekregen. Zal wel met wat mensen gepraat hebben ofzoquote:
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.quote:
Op papier heb je gelijk, maar het blijft Feyenoord...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.
Wees gewoon eens eerlijk dat je aan je stand verplicht bent om er een goede uitslag neer te zetten. Die Doetinchemmers halen het niveau van VV Staphorst nog omlaag.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op papier heb je gelijk, maar het blijft Feyenoord...
Eens. Hij moet zeggen 'werken aan het doelsaldo vanmiddag'.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vermoeiende gebraak over De Graafschap dat het nog wel eens lastig kan worden.
Wees gewoon eens eerlijk dat je aan je stand verplicht bent om er een goede uitslag neer te zetten. Die Doetinchemmers halen het niveau van VV Staphorst nog omlaag.
In ieder geval gewoon eerlijk zijn dat het een schande zou zijn als je moeite hebt met De Graafschap. Daar is niets gek aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Hij moet zeggen 'werken aan het doelsaldo vanmiddag'.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval gewoon eerlijk zijn dat het een schande zou zijn als je moeite hebt met De Graafschap. Daar is niets gek aan.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat je nog niet zo lang naar Feyenoord kijkt...
Ik heb elke wedstrijd van Feyenoord dit seizoen gezien en nog steeds moet Feyenoord hiervan winnen.quote:
Wederom, op papier. Onderschat het vermogen van Feyenoord om een wedstrijd amateuristisch weg te geven niet...quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb elke wedstrijd van Feyenoord dit seizoen gezien en nog steeds moet Feyenoord hiervan winnen.
PEC > De Graafschap
Feyenoord > PEC
Feyenoord >>>>>>>>>>>>> De Graafschap.
Praat je weer tegen jezelf Stijn?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen zulke onbegrensde domheid kan ik niet op.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Praat je weer tegen jezelf Stijn?
Rustig aan Stijn, je hart moet nog de half-3 wedstrijd aankunnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen zulke onbegrensde domheid kan ik niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |