quote:Op donderdag 1 september 2016 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.
Ik denk dat Ecuador gevaarlijk uit de hoek kan komen. Uitstekende ploeg, veel druk op Brazilië en ze hebben er al sinds 1983 niet meer gewonnen. Toch doe ik lekker 0-2, want forca.
2018 komt te vroeg.quote:Op vrijdag 2 september 2016 00:59 schreef Vasion het volgende:
Nou nog twee jaar voor poging tot eerherstel Brazilie.
Die 2e was toch mooier.quote:Op vrijdag 2 september 2016 01:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerste doelpunt van Jesus gaat de boeken in als een Ayovi OG.
Niet echt het punt, maar soit. Gabriel Jesus heeft het in zich een aanval te doen op het moyenne van Neymar en het doelpuntenrecord van Pele uit de boeken te schieten.quote:
Snap ik, maar het lijkt me mooier om zo'n krulschot als 1e goal op je naam te hebben, dan zo'n frommelgoal. Mooi voor hem en voor Brazilië, die wachten nu al erg lang op een goede spits.quote:Op vrijdag 2 september 2016 01:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet echt het punt, maar soit. Gabriel Jesus heeft het in zich een aanval te doen op het moyenne van Neymar en het doelpuntenrecord van Pele uit de boeken te schieten.
`geel was ook terechtquote:Op vrijdag 2 september 2016 02:13 schreef chufi het volgende:
En MEssi weer om geel vragen... En ja natuurlijk krijg je dan geel.
Helaas scoort ie ook 1-0 meteen erna
ze spelen in Zuid Amerika hé, daar is het heel normaalquote:Op vrijdag 2 september 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah misschien, maar het gebaar dat niet meer zou mogen
Ik weet het ... Vroeger werd je daar doodgeschopt op het veld..quote:Op vrijdag 2 september 2016 02:18 schreef frosty87 het volgende:
[..]
ze spelen in Zuid Amerika hé, daar is het heel normaal
Sinds de paar maanden dat Jesus bij Palmeiras in de spits speelt, maakt hij vaak doelpunten waar Inzaghi zich nog voor zou schamen. Het zal hem niet veel uitmaken hoe hij zijn eerste gemaakt zou hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2016 01:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het lijkt me mooier om zo'n krulschot als 1e goal op je naam te hebben, dan zo'n frommelgoal. Mooi voor hem en voor Brazilië, die wachten nu al erg lang op een goede spits.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 02:13 schreef chufi het volgende:
En chufi weer klagen over Messi... En ja natuurlijk krijg je dan dit soort posts.
Gelukkig scoort ie ook 1-0 meteen erna
Banega, Lamela, Prattoquote:Op maandag 5 september 2016 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Romero; Rojo, Funes Mori, Otamendi, Zabaleta; Mascherano, Biglia; Di Maria, Banega, Lamela; Pratto
Wat een lachwekkend slechte ploeg. Er is heel veel mis met Argentinië.
Wanneer is de Brasilerao klaar?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Jesus start straks en morgen mag hij ook alweer aan de aftrap verschijnen in de classico tegen Sao Paulo.
De Brasileirao is klaar in december.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is de Brasilerao klaar?
Dan heeft hij wel weinig rust.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Brasileirao is klaar in december.
Die heeft hij net gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel weinig rust.
Ook al? Bij mij happerde die ook.. Gereboot en nog was het niet over, maar nu draait het weer.. Gelukkig doet de online stream het wel gewoonquote:Op woensdag 7 september 2016 01:32 schreef Wicky15 het volgende:
En toen hield mijn decoder er mee op.
Godverdomme
Edit: Ziggo is weer bezig geloof ik.
Kan wel zijn, maar ik wil gewoon foebulle zien!quote:Op woensdag 7 september 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
Het zijn wel maintenance uren.. Dat kan ook bij Fox zijn hoor ..
Ja weer druk zo alles tegelijk.. Macerano weer een geel.. Argentinie heeft het niet makkelijk met de laatste in de standquote:Op woensdag 7 september 2016 01:48 schreef Wicky15 het volgende:
Maar even over naar Venezuela vs Argentinië tot Brazilië begint
Nu wel de 2-0 voor VENquote:Op woensdag 7 september 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
Argentijnen gelijk weer in slechte vorm nu Messi niet mee speelt... Bijna de 2-0
quote:Op woensdag 7 september 2016 02:54 schreef chufi het volgende:
Scheids geeft even een tikje op de rug van een VEN-speler met zn schoen.. Zo van opstaan
http://www.flashscore.nl/voetbal/zuid-amerika/wk/uitslagen/quote:Op woensdag 7 september 2016 18:37 schreef Iwanius het volgende:
Jongens help eens even want ik word er niet wijs uit met dat FOXSPORTS INTERNATIONAL want ik zie per dag nu 2 x wedstrijden voorbijkomen,overdag en in de avond na 00:00 uur, alleen weet nu niet welke live is en welke oud.(al gespeeld) het staat er ook niet bij in de info.![]()
bv: Zijn er vanavond laat (na 02:00 uur?) live wedstrijden zo nee, wanneer wel of waar moet ik i.i.g. opletten als ik live wedstrijden wil volgen. Dank.
Gabriel Jesus mocht gisteren alweer aantreden en heeft nu een blessure opgelopen. 3 wedstrijden in de laatste 119 uur, 11 wedstrijden sinds 4 augustus. Nu mist hij de topper tegen Flamengo op donderdag, die mogelijk allesbeslissend is voor de titel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Jesus start straks en morgen mag hij ook alweer aan de aftrap verschijnen in de classico tegen Sao Paulo.
Waarom wel?quote:Op woensdag 28 september 2016 15:42 schreef PSVCL het volgende:
Waarom word die keeper van Real Sociedad nooit opgeroepen?
Zo bijzonder is hij anders niet aan het seizoen begonnen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 02:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Goed, misschien wat vroeg voor conclusies want er is nog een helft te spelen, maar het wordt wel een keer tijd voor Tabarez om het verjongingsproces te starten. Het wordt een keer tijd voor Varela, Pereiro, Diego Poyet, Giorgian De Arrascaeta, Santiago Romero, Polenta, Arambarri, Diente Lopez, Mayada, Schiappacasse. In plaats daarvan zitten we voor het vijftiende jaar op rij naar Maxi Pereira en Carlos Sanchez te kijken. Het houdt een keer op.
2-0quote:Op donderdag 6 oktober 2016 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Gol do Ecuador. Chili voor de verandering weer eens achter. Arme Pizzi.
Chili is echt belachelijk. Echt ongelooflijk sneu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:21 schreef F.Begbie het volgende:
Je staat 2-0 achter in de rust, kan 3-0 na 20 seconden en minuut later ofzo alsnog de 3-0 tegen. Zat er slaapmiddel in de thee ofzo?
Lol.twitter:caniggiascores twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 00:29:48Jara miscontrols it, allows E.Valencia a run at goal but the Ecuadorian striker more careless with it than he is with child maintenance. reageer retweet
Ik ken de middenvelders niet echt goed, maar volgens mij vrij weinig creativiteit toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ospina; Arias, Mina, Ó Murillo, Díaz; Sánchez, Barrios, Aguilar; Cuadrado, Muriel y Bacca
Zijn drie verdedigende middenvelders. Het is puur op de counter zonder James.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:50 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ik ken de middenvelders niet echt goed, maar volgens mij vrij weinig creativiteit toch?
Eerste niet. Maar dit heb ik nog niet eerder gezien. Al snap ik dat het daar heel ijl is qua lucht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 00:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit je eerste CONMEBOL wedstrijd ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |