Banega, Lamela, Prattoquote:Op maandag 5 september 2016 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Romero; Rojo, Funes Mori, Otamendi, Zabaleta; Mascherano, Biglia; Di Maria, Banega, Lamela; Pratto
Wat een lachwekkend slechte ploeg. Er is heel veel mis met Argentinië.
Wanneer is de Brasilerao klaar?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Gabriel Jesus start straks en morgen mag hij ook alweer aan de aftrap verschijnen in de classico tegen Sao Paulo.
De Brasileirao is klaar in december.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is de Brasilerao klaar?
Dan heeft hij wel weinig rust.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Brasileirao is klaar in december.
Die heeft hij net gehad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel weinig rust.
Ook al? Bij mij happerde die ook.. Gereboot en nog was het niet over, maar nu draait het weer.. Gelukkig doet de online stream het wel gewoonquote:Op woensdag 7 september 2016 01:32 schreef Wicky15 het volgende:
En toen hield mijn decoder er mee op.
Godverdomme
Edit: Ziggo is weer bezig geloof ik.
Kan wel zijn, maar ik wil gewoon foebulle zien!quote:Op woensdag 7 september 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
Het zijn wel maintenance uren.. Dat kan ook bij Fox zijn hoor ..
Ja weer druk zo alles tegelijk.. Macerano weer een geel.. Argentinie heeft het niet makkelijk met de laatste in de standquote:Op woensdag 7 september 2016 01:48 schreef Wicky15 het volgende:
Maar even over naar Venezuela vs Argentinië tot Brazilië begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |