abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156618341
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Jip en Janneke grijs/wit met afritsbare mouwen. [ afbeelding ]
En wat wil je daarvoor hebben?
pi_156618354
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:08 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Poepen is echt fijn :) N. had gister 3 volle poepluiers achter elkaar (steeds netjes wachten tot de nieuwe luier om zat >:) en vanochtend weer. Hoewel ze niet minder blij is als ze eens niet poept.

Wat goed van Dotje! Ze is nu over de UD heen toch? Het is altijd fijn om bevestiging te krijgen, ook als je baby niet te vroeg is. Maar je eigen gevoel is het belangrijkst! Morgen CB voor de eerste prikjes, ook spannend altijd.
Ja woensdag is ze 6 weken, morgen gecorrigeerd 1 week.
Hier volgende week de eerste prikjes, dat vind ik ook spannend. Gelukkig kan mijn vriend mee ;) Dotje had met de BV elke ronde wel poep en nu we overstappen merk ik het wel zeg maar aan het poeppatroon haha! Maar ze plast goed dus ik maak me er niet druk om.

En verder eens dat het eigen gevoel het belangrijkst is. Merk dat ik ook steeds minder onzeker ben. Dat was/ben ik echt wel heel erg op zijn tijd. En dat had ik van te voren niet echt verwacht.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156618409
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:16 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou niet zo snel inbakeren als het niet echt nodig is. Verhoogd risico op wiegendood en het kan lastig zijn on af te bouwen (ging hier gelukkig makkelijk, waarschijnlijk had hij het al niet meer nodig). En je kan alleen inbakeren tot ze gaan rollen, dus het is sowieso maar een tijdelijke oplossing.
Ik ga het sowieso volgende week overleggen met de kinderarts. Ik baker haar nu wel eens "half" in. Dan doe ik alleen een flannelen doen rond haar beentje vanaf onder de oksels en dat lijkt ze dan best fijn te vinden.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:49:48 #204
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156618855
Dames, mag ik even *O* *O* *O* Gisteren zijn we begonnen met F. wakker in zijn ledikant leggen overdag, want in de box slapen wilde niet meer (hij is opeens superalert, en krijgt dan te veel prikkels). Gisteren ging het maar zozo, maar hij slaapt nu al bijna een uur. Dit is zo veel fijner voor peuter, die nu weer gewoon herrie kan maken in de woonkamer zonder dat er een baby wakker wordt. Helaas vinden mijn oren dat nog steeds niet zo fijn, maar soit, give a little, take a little ;)

Hij ligt trouwens in een slaapzakje, zonder mouwen, te maaien met zijn armen. Ik heb pacco doeken en puckababy slaapzakjes liggen, maar omdat het afwennen bij J. niet makkelijk ging wil ik m voorlopig ook niet inbakeren, dat is alleen de laatste noodgreep bij extreme niet-slaaps...

O, en Mari, jouw zoon O+

En nog gefeliciteerd voor de 1-jarige L en Js *O*
pi_156619641
Jongens wat gaan jullie hard! Lezen lukt nog net, maar posten amper en reageren op anderen al helemaal niet.

Ik lees iig veel herkenbaars: overal kunnen slapen toen hij 'nog klein was' :+ en nu niet meer, inbakeren (met een grote hydrofiel hier), slaapzak (goed idee, kan ik ook wel eens proberen!), niet kunnen slapen in de box (dat kan volgens mij alleen maar bij eerste kindjes denk ik!), trots zijn als alles om 9u gekleed en gevoederd is (check!), dilemma's met broertjes en zusjes, etc (hoe makkelijk was zo'n eerste eigenlijk, bedenk je je dan later, maar 1 kind om op te focussen!). Leuk om te lezen allemaal!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 oktober 2015 @ 15:49:10 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156619912
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef Mineola het volgende:
Jongens wat gaan jullie hard! Lezen lukt nog net, maar posten amper en reageren op anderen al helemaal niet.

Ik lees iig veel herkenbaars: overal kunnen slapen toen hij 'nog klein was' :+ en nu niet meer, inbakeren (met een grote hydrofiel hier), slaapzak (goed idee, kan ik ook wel eens proberen!), niet kunnen slapen in de box (dat kan volgens mij alleen maar bij eerste kindjes denk ik!), trots zijn als alles om 9u gekleed en gevoederd is (check!), dilemma's met broertjes en zusjes, etc (hoe makkelijk was zo'n eerste eigenlijk, bedenk je je dan later, maar 1 kind om op te focussen!). Leuk om te lezen allemaal!
nee hoor, mijn mini sliep alleen maar in de box in het begin, hoeveel herrie Jan en Geert ook maakten. Legde ik hem in bed was het instant wakker, box was instant slapen :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156620129
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh, thanks!
Doet me uiteraard niet zo veel hoor, dat je dat zegt. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Ik heb net bijna een dreumes tegen de vlakte gemept omdat ie R. in een onbewaakt ogenblik op het schoolplein een manuele facelift gaf.

Mijn arme, kleine, pure R, die nog nooit iemand kwaad heeft gedaan en gewoon heel onschuldig in de MC om zich heen zat te kijken.

Dat ging er dus allemaal door me heen toen die gemene dreumes met zn kolenschoppen aan mn baby zat.

Ik kon me nog net inhouden: 'Doe dat maar even niet.'
pi_156622511
Wat deed ie Spring?

Ik heb even m'n best gedaan in de keuken, nu hebben we naast eten voor vanavond ook een grote pan pompoensoep en een grote pan pastasaus met veel groenten. Kan ik dat invriezen, hebben we wat gezonde dingen achter de hand als we allebei weer aan het werk zijn :+ Morgen ook nog even tomatensoep maken :9
pi_156624607
Hebben jullie nog tips in omgeving Breda? Iets dat we niet moeten missen als we daar een weekend zijn? We zijn van de cultuur/historie/musea/beetje natuur/lekker eten en dit alles met baby.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 oktober 2015 @ 20:31:51 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156625717
toch even jullie advies vragen :@

Michael hoest sinds gisteren als een tachtigjarige verstokte roker met een longontsteking (waarschijnlijk een koutje opgepikt van grote broer :') ). Vanmorgen om half zes ten einde raad een pcm gegeven omdat hij verdrietig bleef jengelen en de borst maar niet wilde pakken, voelde ook warm aan. In eerste instantie daarbij gelaten, maar in de loop van de middag weer precies hetzelfde: jengelen, ontroostbaar, dikke verhoging dus toch weer een pcm. Nu heb ik hem voor de avondvoeding aan de borst (hierna gaat hij de nacht in) en ik twijfel of ik hem nog een pcm voor de nacht moet geven, of juist niet.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_156625937
Hier net zo een djmo, ik lees toch nog ff mee :) }:|
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 oktober 2015 @ 20:44:56 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156626248
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef JufMariska het volgende:
Hier net zo een djmo, ik lees toch nog ff mee :) }:|
mjah, ik heb eigenlijk geen zin om vannacht weer met een zielig hoopje ellende op te zitten, dus ik heb tegen m'n gewoonte in nog even snel een luierwissel gedaan en een pcm gegeven. ;)

pi_156626508
:W Ik leef ook nog na een lange studiedag op mijn vrije dag. }:|

Niet veel bijzonders hier, N. is een heerlijk vrolijk meisje en doet het super. O+ Ondanks nog steeds verkouden slaapt ze goed en lacht ze de hele tijd. Mijn baby. O+

Beterschap voor alle andere snot/zeehondbaby's. :*
pi_156626589
Ik gooi er ook nog even een vraagje in.

Dotje heeft net gepoept (jeej, wat een opluchting!). Maar nu ben ik dunne ontlasting gewend bij haar en het is nu wat vaster. Nog steeds wel lekker smeuig en groenig van kleur. Dat is toch gewoon goed? Ze is nu net over op flesvoeding in plaats van borstvoeding.
pi_156626650
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie nog tips in omgeving Breda? Iets dat we niet moeten missen als we daar een weekend zijn? We zijn van de cultuur/historie/musea/beetje natuur/lekker eten en dit alles met baby.
Breda op zich is een en al historie natuurlijk. Geniet van het park, stadswandeling een idee? Dan zie je meteen onze highlights. 8-). Nabij het station (Willemstraat) en in de stad (grote markt tegenover de grote kerk) zit het VVV-kantoor.

Qua eten: ehh.. Tosti club! Op het van Coothplein. En we hebben een taartenwinkeltje waar ze zelf alles maken en serveren. Alleen de naam kwijt.. Zit niet ver van de Tosticlub. :@. Avondeten kan bij Parc heel goed, en Con Fuego hoor ik ook goeie dingen over. Maar zelf niet geweest. Is beide op de Grote Markt.
Veel plezier in ons mooie stadje ;).

En nu ga ik hier weer gauw in lurkstand :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:04:45 #216
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156626970
Poeh. meegelezen, maar te moe om te reageren.
Fijn dat het met iedereen oke gaat.

djmo,
hier ook verkouden kindje. verstandig dat je pcm hebt gegeven. had ik ook gedaan als hij zo zou zijn hoor.
beterschap.

vandaag zo'n kutdag en dan ook nog dag van de leraar (gevierd met een hele zware, lange studiedag) en 12 jaar samen met manlief.
ik ben oh-op.
pi_156627075
quote:
KMA studenten!

Con Fuego is idd prima, het Ginneken is een leuke wijk.
pi_156627133
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik gooi er ook nog even een vraagje in.

Dotje heeft net gepoept (jeej, wat een opluchting!). Maar nu ben ik dunne ontlasting gewend bij haar en het is nu wat vaster. Nog steeds wel lekker smeuig en groenig van kleur. Dat is toch gewoon goed? Ze is nu net over op flesvoeding in plaats van borstvoeding.
Niks aan de hand idd. Fv poep is heel anders dan bv poep.
S. 2014
J. 2016
pi_156627290
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:08 schreef ingee het volgende:

[..]

KMA studenten!

Con Fuego is idd prima, het Ginneken is een leuke wijk.
Jep. Dat. Lekker iets drinken bij café Moeke, wandelen door het Markdal! Ook mooi. In het Ginneken kun je bij Café Rosé (valkeniersplein/dillenburgstraat) ook lekker eten, of bij La Cucina (ginnekenweg). Of dat laatste heel babyvriendelijk is weet ik niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156627305
Geen mosterd? :o

R poept altijd mosterd.
pi_156627329
quote:
Breda, sowieso het centrum op zich is al mooi en heel gezellig. Verder een rondje park, evt het mastbos of liesbos. Bij het liesbos hebben ze een heeel lekker frietkotje staan. Verder is het ginneken gezellig.

Hopelijk hebben jullie goed weer!
pi_156628109
Tnx voor de tips! KMA klinkt interessant! Wel een uitdaging, rondleiding van 2 uur. M houdt erg van de doek, maar moet dan net uitkomen dat ze niet een voeding moet tussendoor.. Eens zien!
pi_156634019
Mijn baby deed een 22.00-3.00-7.00...

Ok vanaf 11 tot 3 bij mij geslapen, blij dat ik het voedingskussen naast me had gelegd, want we zijn zo samen in slaap gevallen. Ga bijna denken dat ik teveel geef per voeding(ze zit aan haar max qua voeding).. Maar goed ze drinkt het goed en "snel" op. En geeft bijna niets terug. Dus ik vind het eigenlijk wel goed ;)

Moet eigenlijk zo naar de dokter voor de bloeddruk. Maar mijn darmen zijn behoorlijk van streek. Dus ga proberen de afspraak maar naar donderdag te verzetten. Hoef ik mijn meisje ook niet zo te pesten vandaag met een afspraak onder haar fles.
pi_156635282
Goedemorgen!

Ik kan KMA alleen maar als koemelkalergie lezen. :')

Beterschap Joyce! Als je kleintje geen honger meer zou hebben zou ze d'r fles niet zo goed opdrinken.

IMA, vlak voor de rondleiding de borst nog even aanbieden om te kijken of ze een slokje wil drinken?

L. kreeg gister prikjes en hield daar niks aan over. Niet slaperig, geen koorts, gewoon een vrolijk meisje. Lijkt me prima dus. ^O^ Slapen van 20:30-5:30-8:30. Vandaag is ze 3 maanden O+ en om dat te vieren heeft ze tot twee keer toe d'r hele outfit ondergepoept. Nu ligt ze schoon en fris te knuffelen met d'r knuffel en hele verhalen te vertellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156635461
N. deed weer een 21.00-22.30-00.45-03.30-06.15. :O

Arm meisje, ze hoest nog steeds best veel, ik heb het idee dat ze gewoon wat vaker de keel wil smeren. Na een (korte) voeding valt ze elke keer zo weer in slaap. Gelukkig maar, dat zorgt er voor dat ik maar half gebroken op m'n werk zit. :P

21 weken alweer. :'( O+ Dat is gewoon ruim een halve zwangerschap. Ze wordt al zó groot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')