En wat wil je daarvoor hebben?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:04 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Jip en Janneke grijs/wit met afritsbare mouwen. [ afbeelding ]
Ja woensdag is ze 6 weken, morgen gecorrigeerd 1 week.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Poepen is echt fijnN. had gister 3 volle poepluiers achter elkaar (steeds netjes wachten tot de nieuwe luier om zat
en vanochtend weer. Hoewel ze niet minder blij is als ze eens niet poept.
Wat goed van Dotje! Ze is nu over de UD heen toch? Het is altijd fijn om bevestiging te krijgen, ook als je baby niet te vroeg is. Maar je eigen gevoel is het belangrijkst! Morgen CB voor de eerste prikjes, ook spannend altijd.
Ik ga het sowieso volgende week overleggen met de kinderarts. Ik baker haar nu wel eens "half" in. Dan doe ik alleen een flannelen doen rond haar beentje vanaf onder de oksels en dat lijkt ze dan best fijn te vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:16 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou niet zo snel inbakeren als het niet echt nodig is. Verhoogd risico op wiegendood en het kan lastig zijn on af te bouwen (ging hier gelukkig makkelijk, waarschijnlijk had hij het al niet meer nodig). En je kan alleen inbakeren tot ze gaan rollen, dus het is sowieso maar een tijdelijke oplossing.
nee hoor, mijn mini sliep alleen maar in de box in het begin, hoeveel herrie Jan en Geert ook maakten. Legde ik hem in bed was het instant wakker, box was instant slapenquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef Mineola het volgende:
Jongens wat gaan jullie hard! Lezen lukt nog net, maar posten amper en reageren op anderen al helemaal niet.
Ik lees iig veel herkenbaars: overal kunnen slapen toen hij 'nog klein was'en nu niet meer, inbakeren (met een grote hydrofiel hier), slaapzak (goed idee, kan ik ook wel eens proberen!), niet kunnen slapen in de box (dat kan volgens mij alleen maar bij eerste kindjes denk ik!), trots zijn als alles om 9u gekleed en gevoederd is (check!), dilemma's met broertjes en zusjes, etc (hoe makkelijk was zo'n eerste eigenlijk, bedenk je je dan later, maar 1 kind om op te focussen!). Leuk om te lezen allemaal!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh, thanks!
Doet me uiteraard niet zo veel hoor, dat je dat zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net bijna een dreumes tegen de vlakte gemept omdat ie R. in een onbewaakt ogenblik op het schoolplein een manuele facelift gaf.
Mijn arme, kleine, pure R, die nog nooit iemand kwaad heeft gedaan en gewoon heel onschuldig in de MC om zich heen zat te kijken.
Dat ging er dus allemaal door me heen toen die gemene dreumes met zn kolenschoppen aan mn baby zat.
Ik kon me nog net inhouden: 'Doe dat maar even niet.'
mjah, ik heb eigenlijk geen zin om vannacht weer met een zielig hoopje ellende op te zitten, dus ik heb tegen m'n gewoonte in nog even snel een luierwissel gedaan en een pcm gegeven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:37 schreef JufMariska het volgende:
Hier net zo een djmo, ik lees toch nog ff mee![]()
Breda op zich is een en al historie natuurlijk. Geniet van het park, stadswandeling een idee? Dan zie je meteen onze highlights.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie nog tips in omgeving Breda? Iets dat we niet moeten missen als we daar een weekend zijn? We zijn van de cultuur/historie/musea/beetje natuur/lekker eten en dit alles met baby.
KMA studenten!quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Hebben jullie nog tips in omgeving Breda? Iets dat we niet moeten missen als we daar een weekend zijn? We zijn van de cultuur/historie/musea/beetje natuur/lekker eten en dit alles met baby.
Niks aan de hand idd. Fv poep is heel anders dan bv poep.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik gooi er ook nog even een vraagje in.
Dotje heeft net gepoept (jeej, wat een opluchting!). Maar nu ben ik dunne ontlasting gewend bij haar en het is nu wat vaster. Nog steeds wel lekker smeuig en groenig van kleur. Dat is toch gewoon goed? Ze is nu net over op flesvoeding in plaats van borstvoeding.
Jep. Dat. Lekker iets drinken bij café Moeke, wandelen door het Markdal! Ook mooi. In het Ginneken kun je bij Café Rosé (valkeniersplein/dillenburgstraat) ook lekker eten, of bij La Cucina (ginnekenweg). Of dat laatste heel babyvriendelijk is weet ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:08 schreef ingee het volgende:
[..]
KMA studenten!
Con Fuego is idd prima, het Ginneken is een leuke wijk.
Breda, sowieso het centrum op zich is al mooi en heel gezellig. Verder een rondje park, evt het mastbos of liesbos. Bij het liesbos hebben ze een heeel lekker frietkotje staan. Verder is het ginneken gezellig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |