ermahgerd bestaat dat nog??quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:53 schreef kwakz0r het volgende:
Goedemorgen
Edit: @ SQ ja het gaat zo snel. Ik kan het me nauwelijks voorstellen zo klein..
Ik ben zo verliefd op mijn bijna dreumes. Hij is momenteel onafscheidelijk van zijn blauwe noppers blokjeneemt hij overal mee naar toe
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Met wat citroensap erop blijven die met gemak zes weken goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
DaD, wat ga je geven dan? Geen fruitspiesjes neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met wat citroensap erop blijven die met gemak zes weken goed..
Nee, de traktatie is ook te simpel voor woorden hoor..
Oh, wat een tof printje! Leuk toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier gaat het al 2 weken zoquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:32 schreef Malteser het volgende:
Mooie M van Kwak! Hij heeft zo'n eigen snoet, heerlijk!
Hier na de fles van 23.00 uur een uur lang een krijsende Twix. Niets hielp. We maakten ons al op voor een dramanacht.
Valt meneer om 0.00 uur op mijn buik in slaap en we schrokken om 04.45 uur voor het eerst weer wakker. Fles erin en door dacht Twix toen want hij sliep meteen verder.
Nu heeft hij dus twee nachten op rij bij/op ons geslapen omdat hij het nodig had. Is ons kind nu verpest?
Het kan wel zo'n vaart lopen. Baby's/dreumessen hebben nog niet het besef dat ze dan meteen los moeten laten. Maaaaaar zolang je er bij blijft, is het 1 x en noooooit meer weer waarschijnlijk. Ze gaat er niet direct dood aanquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:35 schreef ingee het volgende:
Vraag van vandaag:
Wat doen jullie met de verwarming? R hangt er graag aan, maar als dat ding eens warm is, heb ik dan een stuk kind of loopt dat zo'n vaart nog niet?
O en ik moet op traphekjesjacht, afstandsbedieningen verstoppen, de mediaset afplakken en de katten in bubbeltjesfolie rollen. #babyproof ronde 3
Haha nee maar ze is wel een luilakje in het algemeen. Dus ze deed zo lekker lui dat vingertje scheef wijzend.quote:Op zondag 4 oktober 2015 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, zeg me dat ik je niet je elfmaander lui zag noemen omdat ze nog niet gericht aangeeft wat ze wil toch?![]()
Nee, het was een oprechte vraag. Want hij heeft 2,5 week in zijn wieg/ledikant geslapen en de laatst twee nachten wil hij dat niet en pak ik hem lekker bij me. Maar waarbij ik me dus af vroeg of ik daar verkeerd aan deed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:55 schreef LuDann het volgende:
Ik dacht dat je een geintje maakte.
Maar nee, zo'n jonge baby kun je echt niet verpesten door hem gewoon te geven wat hij nodig heeft. Naar mijn mening. Maar dat ligt misschien ook een beetje aan welke manier van opvoeden je aanhangt en dat is erg persoonlijk. Je hebt mensen die erg fan zijn van 'Onvoorwaardelijk Ouderschap' en je hebt mensen die een soort strenge jaren '50 stijl aanhangen. En alles daar tussenin. Ik denk dat je er gaandeweg wel achterkomt wat je ligt (sprak de vrouw die ook pas sinds 8 weken moeder is wijs)
Ik denk (hoop) alleen niet dat er nog veel mensen zijn die hun pasgeboren baby elke dag 4 uur in de tuin parkeren 'want frisse lucht is gezond' zoals ik laatst in een docu over opvoedstijlen zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |