Dat mag je ook zeker zijn! Well done, you.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef JufMariska het volgende:
DaD: allebei wel eigenlijk, en eigenlijk ook wel gewoon heul trots op mezelf dat ik het met alle bagage en al het psychische gedoe toch maar mooi gedaan heb dit jaar
Jij lieve dappere JM! Je mag terecht heel trots zijn!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:01 schreef JufMariska het volgende:
DaD: allebei wel eigenlijk, en eigenlijk ook wel gewoon heul trots op mezelf dat ik het met alle bagage en al het psychische gedoe toch maar mooi gedaan heb dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik helemaal emo want mijn kleine droppie, die al zo snel zo enorm leek op hoe hij nu is maar toch zo veranderd is. Vanavond stond hij ineens los (per ongeluk)
Kwak
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 oktober 2015 08:05 schreef JufMariska het volgende:
DaD jullie zijn echt zó georganiseerd![]()
![]()
En dankjulliewel! Ik heb vannacht 3.20 meegemaaktMaar wel meer geslapen dan een jaar geleden
En ik ga zo m'n bab...
Nee, dreumes knuffelen
Ja hequote:Op zondag 4 oktober 2015 09:02 schreef Krisvc het volgende:
L. sliep hetzelfde als gister. Het voelt bijna een beetje oneerlijk.
Het is hier ontzettend mistig en ik krijg er zo'n Sinterklaas gevoel bij. Dus ik zit nu helemaal emo te zijn dat er nu een meisje is om Sinterklaas mee te vieren. En onze eigen kersttradities te gaan maken. En om de wereld te laten zien. Om samen naar de Efteling te gaan. En en en![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
JMje bent een topper!
ik heb net Melba's fotocollage van het eerste jaar eindelijk afgemaakt
Dit is de versie zonder feestuitnodiging erop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enwat een leuk overzicht zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik helemaal emo want mijn kleine droppie, die al zo snel zo enorm leek op hoe hij nu is maar toch zo veranderd is. Vanavond stond hij ineens los (per ongeluk)wat waren ze klein en sukkelig en wat zijn ze snel groot geworden
en los staan, wat goed!
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |