abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156634121
Joehoe *O* voor de wisselweken.

Ik heb zo'n matrasbeschermer onder mijn molton gedaan vannacht. Ik denk je weet het niet... :P Nou ik weet het wel, die gaat er vannacht weer onderuit :( wat een broeierig gebeuren. Ga ik nog liever op een handdoek liggen.

Nu eerst zoon naar school. Vandaag is het wel school :P en daarna meteen boodschappen doen. Kan ik de rest van de dag coconnen op de bank O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156634248
*O* Whoop whoop wisseldag voor sillie & mignonne (& mijzelf, 33 :o )
pi_156634378
Oh opdebankcoconnen O+ heerlijk! Het is er ook echt fijn weer voor.

Ik ga zo voor het eerst naar een GGZ-ondersteuner voor een gesprek over mijn neerslachtigheid. Ben erg benieuwd. En intussen alweer 17 weken zwanger. Het gaat snel en door alle drukte met werk en dreumes en verjaardagen post ik niet veel hier. Maar ik lees alles en dus een dikke kus voor de bijnaklaar-zwangeren die het zwaar hebben :* .
pi_156634613
Mnoh wat een flutweer zeg. Ik heb besloten dat ik iets ga bakken vandaag :+. Weet alleen nog niet wat.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156635315
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Mnoh wat een flutweer zeg. Ik heb besloten dat ik iets ga bakken vandaag :+. Weet alleen nog niet wat.
Cheesecake met bodem van speculaasjes en een laagje lemoncurd bovenop O+ :Y) zó lekker!
:)
pi_156635390
Oh nee he, daar gaan we weer over eten..

Ik heb een chocoladecake in de oven staan *)
pi_156635397
Boodschappen binnen. Zo direct toch maar even de voorraadkast uitmesten en opruimen. Overzicht is een beetje zoek. Zag wel dat ik nu zes rollen beschuit heb :') :D
pi_156635407
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Joehoe *O* voor de wisselweken.

Ik heb zo'n matrasbeschermer onder mijn molton gedaan vannacht. Ik denk je weet het niet... :P Nou ik weet het wel, die gaat er vannacht weer onderuit :( wat een broeierig gebeuren. Ga ik nog liever op een handdoek liggen.

Nu eerst zoon naar school. Vandaag is het wel school :P en daarna meteen boodschappen doen. Kan ik de rest van de dag coconnen op de bank O+
Wat voor matrasbeschermer heb je? Ik heb nu zo'n waterdichte molton van Ikea erop liggen. Dat is dikke prima. ^O^

Veel plezier in je coconnetje! :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Wat een idee! Ga ik ook doen als ik eraan toe kom! Ik heb in elk geval appels in huis. c_/

*Eerst de badkamer / toilet, daar de ramen en nog een tweetal wassen opvouwen. :X
pi_156635449
Ik bedoel gewoon dat ding uit het kraampakket. Ikea heeft wel de maat maar mijn man krijgt het er te heet van. Ach, ik gok het er maar op hoor. Vorige keer had ik een hoop vruchtwater in m'n hoeslaken en niks op het matras. Hebben een vrij dikke molton er op liggen ook.

Matras is trouwens ook al tien jaar oud dus een ramp is het ook niet.
pi_156635494
Heb je anders niet nog zo'n molton als onderlegger liggen een kleiner exemplaar weliswaar?

En anders idd maar gewoon hopen dat het allemaal meevalt. _O_
pi_156635520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:14 schreef silliegirl het volgende:
Oh nee he, daar gaan we weer over eten..

Ik heb een chocoladecake in de oven staan *)
Makan makaaaaan!
Het gaat hier thuis al-tijd over eten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Y)

hier weer een rustig dagje. Wat huishoudelijke rompslomp en zulks.
Maar nu eerst Bones kijken O+ en jawel... eten :') :D
pi_156635551
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:17 schreef Estrys het volgende:
Ik bedoel gewoon dat ding uit het kraampakket. Ikea heeft wel de maat maar mijn man krijgt het er te heet van. Ach, ik gok het er maar op hoor. Vorige keer had ik een hoop vruchtwater in m'n hoeslaken en niks op het matras. Hebben een vrij dikke molton er op liggen ook.

Matras is trouwens ook al tien jaar oud dus een ramp is het ook niet.
Joh gewoon een dikke handdoek erop/eronder. Dat houdt waarschijnlijk het ergste wel voldoende tegen. Je verloskundige kan altijd tijdens je bevalling dat zeiltje er nog onder gooien hoor.

Persoonlijk check ik bij thuisbevallingen wel altijd even of dat zeiltje er onder ligt. Niet zozeer tegen vruchtwater maar vooral tegen bloed na de bevalling. Helemaal als dat dan zo lekker met vruchtwater vermengd en het matje ligt een beetje scheef en mensen hebben een zacht matras enzo; dan loopt dat bloederige plasje zeg maar ongeveer tot aan je oksels omhoog :')
Okay oud matras en alles maar toch eh... Maar goed, voor vruchtwaterverlies na spontaan breken van de vliezen mwoch, met een handdoek overleef je dat heus wel hoor.
pi_156635588
Ja handdoek it is. Ga ook niet nog allerlei dingen aanschaffen nu. Reminds me. Ik ga wel even een strook oude vloerbedekking langs m'n bed leggen. We hebben vloerbedekking in de slaapkamer. Dat ging vorige keer bijna mis. En als hij in het vruchtwater heeft gepoept geeft dat nare vlekken.
pi_156635597
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:29 schreef Estrys het volgende:
Ja handdoek it is. Ga ook niet nog allerlei dingen aanschaffen nu. Reminds me. Ik ga wel even een strook oude vloerbedekking langs m'n bed leggen. We hebben vloerbedekking in de slaapkamer. Dat ging vorige keer bijna mis. En als hij in het vruchtwater heeft gepoept geeft dat nare vlekken.
Heel verstandig :Y
pi_156635670
Ik vind die matrasbeschermer ook een zweterig ding (gisteren er maar op gegooid). Als een handdoek ook afdoende is ga ik die er ook maar opgooien geloof ik.

Mijn eerste verlofdagen voelen trouwens een beetje als spijbelen. Zo van "ziek ben ik niet, dus waarom ben ik niet gewoon aan 't werk?" 8)7
Hopelijk gaat dat snel over, ik wil werk even helemaal loslaten eigenlijk. Chocoladecake zal wel helpen. Oooh en slagroom! Ik ga slagroom halen!
pi_156635954
Zin in kipsmoor en frikadel en maiskoekjes alleen geen zin om het te maken. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2015 10:58:19 ]
pi_156636295
Iemand tips voor Heel Veel babysnot? Arm dieng krijgt zo weinig lucht door dr neus dat ze regelmatig naar adem hapt. Drinken gaat ook kut hierdoor, na elke slok laat ze los.

Ik spuit met zoutoplossing, slurp met een snotzuiger en heb net een ui van de straat geraapt. Vergeet ik nog iets?
pi_156636323
Luuf onder de voetjes, of mag dat nog niet? :@
pi_156636330
Anders Spees ff vragen, die is expert op het gebied van babysnot. :7
pi_156636341
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:35 schreef silliegirl het volgende:
Chocoladecake zal wel helpen. Oooh en slagroom! Ik ga slagroom halen!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik heb nu ook zin in chocolademelk met slagroom. :9~ :9~
pi_156636357
Onder de douche? Door het stoom komt het hier altijd wel uit.
pi_156636361
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:16 schreef -Spring het volgende:
Iemand tips voor Heel Veel babysnot? Arm dieng krijgt zo weinig lucht door dr neus dat ze regelmatig naar adem hapt. Drinken gaat ook kut hierdoor, na elke slok laat ze los.

Ik spuit met zoutoplossing, slurp met een snotzuiger en heb net een ui van de straat geraapt. Vergeet ik nog iets?
Jeuzus. Weer verkeerde topic.
pi_156636379
Maar toch bedankt! :D

Zo ff de badkamer in idd. :)
pi_156636719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:19 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik heb nu ook zin in chocolademelk met slagroom. :9~ :9~
:9~ Ik ook!

Net liggingsecho gehad. Alles is OK, maar hoofdje is < p5. Nu heb ik een beetje moeite met dat geloven, is dat stom? Manlief en ik hebben beide een enorm hoofd en baby lag ook al vrij ver ingedaald, dus kan het zijn dat ze het gewoon niet goed kunnen meten?
Vanmiddag krijg ik terugkoppeling van de vlos... misschien mag ik wel nog een keertje baby kijken :-)
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_156636882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:07 schreef mignonne het volgende:

[..]

Cheesecake met bodem van speculaasjes en een laagje lemoncurd bovenop O+ :Y) zó lekker!
Klinkt goed maar zo kundig ben ik dan weer niet :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')