oh gelukkig ik ben niet de enige die dat vind dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
2 minuten in, en het is nu al pijnlijk niet-grappig.
metsfiksing niet noemenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:14 schreef superniger het volgende:
KOEKOEK
CHANANT
RATATATATA
ACHIEEEEEEEEEEEEEEEE
RACISME
Dat kan prima.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ten eerste is zij een goede danseres en de clip die ze gaat doen is van Aguilera dirrrty. Dat kan je de dochter van humberto niet laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar gaan we.
God wat waren die Russin en d'r pooier een eng stel.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik stapte na een paar afleveringen in en vind dit een verrassend leuk programma. Ik kijk dus mee.
ze wekken de indruk dat er niet wordt gesjoemeldquote:
Ach, hij is liefquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat hij 'm krijgt, is wasted on him.
Ja dat zeker!quote:
Ach, zo te zien gaat Pim ook MJ doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Alleen niet de beste danser, en ik zie Pim ofzo liever dit 'koningsnummer' doen.
Hij loopt nu al als een hark.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:18 schreef Kinga het volgende:
Al die weken heeft Achmed zich ingehouden. Nu gaat ie knallen, wedden...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |